Algemeen Club Venus, Hamminkeln: nette club, mooie meiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel van plan een kijkje te gaan nemen.
Vergeet dan niet om verkleed als superheld aan te komen voor 50% korting ;)

9205e8f3-d4bc-458f-9c81-131113a9a456-724x1024.jpg

Helaas kan ik niet meer zo vaak naar de club als ik zou willen. Gezondheidstechnisch zijn er steeds meer obstakels en ook de afstand speelt steeds vaker een rol.

Daarom maar eens een keer wat dichter bij huis gebleven.

Voor vertrek even de website bekeken op welke dames ik kon rekenen. Hana, Sarah, Sherry & Rebecca. Allemaal niet te versmaden.
Pas laat in de middag aanwezig. Parkeerplaats vol. Gelukkig ging er net iemand weg. Gauw naar binnen, entree betaald, omgekleed en de sauna ingedoken. Thuis in ieder geval niet gelogen over wat ik ging doen.

Gezien wat recente ontwikkelingen tussen de wandelaars onderling houdt ik het verder wat algemeen. Ik was dit jaar nog niet eerder geweest maar het leek wel of de dames mij gemist hadden.
Vollop aandacht en vragen waarom ik zolang niet geweest was. Ik kreeg er GT en LR deja vu's van.

De sauna was weer uitstekend, het eten erg lekker. Tijd voor een kamer met het mooiste meisje van de klas. Was toch al weer anderhalf jaar geleden. WAUW, wat de tijd soms met mensen doet. Zelden heb ik zo'n intens & intiem weerzien met een oude favoriet gehad. Het is echt heel moeilijk in woorden uit te drukken hoe fijn het was. Heerlijk lang en zacht gepijpt, constant twijfelend of ik haar heerlijke mondje vol zou spuiten, want dat kan in Venus zonder te vragen, of de proteïne shake af te vullen in een rubberen zakje. Het werd uiteindelijk het laatste. Na de halve kamasutra door lopen te hebben heerlijk in doggy geëindigd. Al nagenietend keek ik haar in haar ogen en wilde haar vragen of zij net zo genoten had als ik. Tenminste, dat is wat ik dacht dat ik zag. Maar voor ik de kans kreeg zei ze: "Sssst, these walls have ears, and besides, you already know the answer" om me vervolgens weer hartstochtelijk te zoenen.

Oefff, soms denk je dat je je plek gevonden hebt. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan om vervolgens alles weer op zijn kop te zetten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan