Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag goeie ervaring gehad hier. Het was druk, maar er waren dan ook 5 huisdames en 1 actief koppel (een 2de koppel was ook actief, maar hier had de vrouw gewoon een man naar smaak uitgekozen en mee naar boven genomen :)).
Bij de huisdames Miss Lolly - die weet altijd goed van wanten en 2 knappe Braziliaanse dames. Meer dan behoorlijk aan mijn trekken gekomen, ook al was er een zeer grote mannen-opkomst.

Een tijdje geleden was ik hier geweest. De club ziet er wel verzorgt uit. Echter, is het een diskotheek sfeer (met een dj) waarbij ik het gevoel had dat je de dames van de club moest gaan versieren. Op een gegeven moment gingen de 4-5 dames van de club naar boven waarbij iedereen in de rij stond. Hup glijmiddel erop en ketsen maar. Er waren ook 3-4 koppels die af en toe naar boven gingen waar je niks van zag (er is boven een ruimte waar alleen koppels naar binnen mogen). Ik vond het persoonlijk zonde van mijn geld.

En hoe gaat het er nu aan toe? Komt een man alleen aan zijn trekken?
Zijn de Huisdames actief alleen met CD? En kun je als man alleen mee met de koppels naar boven?
Lees alle berichten er maar op na. Tent is bedoeld om man alleen aan trekken te laten komen. Huisdames doen veelal pzc en met een koppel kun je mee naar boven, of beneden blijven, indien goeie klik.

Terug
Bovenaan Onderaan