Een tijd geleden ontving ik van een ander forum een kortingkaartje voor de Climax. Eigenlijk was het in een opwelling dat ik me had ingeschreven voor deze tombola, wellicht vanuit de sluimerende gedachte 'laten we even buiten de bekende wegen wandelen'. Toch bleef ik het bezoek voor me uitschuiven, in dubio of het wel mijn ding zou zijn. Tot ik onlangs de stap zette. En vooruitlopend op het eigenlijke verslagje: het was een voltreffer.
Eerst even wat algemeenheden. De club ligt aan een zijweggetje, 100 m van de grote weg en vlak bij een kanaal. Parkeren is geen probleem, voor de club op de eigen parking of langs de weg (grasberm). Heel discreet overigens, voor wie daar behoefte aan heeft.
Het gebouw oogt vrij nieuw. De ingang is aan de rechterzijkant. De ontvangst was uitgesproken hartelijk. Het kortingkaartje werd probbleemloos geaccepteerd en als nieuweling kreeg ik meteen een kleine rondleiding.
De omkleedruimte met ruime lockers bevindt zich op de eerste verdieping. Er tegenover is de doucheruimte met een ruime voorraad handdoeken.
De actie speelde zich beneden af, in de barruimte. Er zijn twee ronde kleinere Spielwiesen (matrassen – ik gebruik de Partytreffterm maar even) en ook een rechthoekig broertje met zitruimte aan beide lange zijden. Tussen de bar en de deur ligt een matras waarop de Thaise masseuse bedrijvig is.
Ook op het gelijkvloers vind je de eetruimte en de tuin met jacuzzi en infraroodsauna. Het eten omvatte een ruime keuze bestaande uit koud en warm buffet. Ik heb doorheen de dag o.a. (lekkere) lasagna gegeten en ook zelf gegrilde vleesspiesjes met knapperige frietjes. Verder was er ook bv. vidé, puree, etc. Een culinair gericht iemand zal zich hier ongetwijfeld in zijn sas voelen. In de bar kun je overigens (in de prijs inbegrepen) een ruime waaier aan dranken krijgen waar je in zowat alle clubs extra voor moet betalen.
Tot dusver, wat infrastructuur, catering en ambiente betreft dus alleen maar plusjes…
Maar uiteindelijk komen we natuurlijk voor iets anders. En daar situeerde zich mijn aanvankelijke twijfel. Wat mocht ik hier verwachten. Is dit nu een club voor koppels of voor soloheren? Op maandag (en ik neem aan dat de donderdag gelijkaardig verloopt) is het een plaats waar je als soloman prima terecht kunt. Er waren ook enkele koppels maar quasi-alle interactie was tussen – laat het me zo maar noemen – soloheren en solodames. De weekends verlopen allicht anders, met een ander publiek, maar daar heb ik geen ervaring mee. Het lijkt me dus een én-én verhaal.
Vanaf een uur of twaalf bekommerden een viertal gewillige, stuk voor stuk erg leuke dames zich bijna voortdurend (met uiteraard de nodige beperkte rustpauzes) om de smachtende heren. Mijn aanvankelijke bekommernis dat het misschien moeilijk zou zijn om dames succesvol te benaderen was totaal ongegrond.
Op bepaalde momenten waren er nog extra evenementen. Zo kon je een banaan eten uit de poes van 2 dames, maar ik ben (echt waar) allergisch voor bananen… En om drie uur was er een gangbang op de ronde matrassen, met een intro van 4 mysterieuze dames, met Anonymous/Guy Fawkesmaskers en een cape om het verleidelijke lijf. Meer dan leuk.
Tussendoor had ik nog de kans om een Thaise massage mee te pikken. Bij een erg vriendelijke en vakbekwame Thaise dame. Op het einde kwam nog de vraag 'enkel massage of ook happy ending'. Ik gaf aan dat dat laatste wel leuk zou zijn maar dat het er wellicht niet meer inzat. Maar zij deed het zo goed dat het toch nog lukte. En het feit dat 1 van de dames intussen met haar blote poes boven mijn hoofd stond te dansen, werkte wellicht ook niet tegen.
Dit doet er me aan denken dat ik ook even moet vermelden dat al het personeel uiterst vriendelijk was. Net zoals de actieve dames. Je krijgt voortdurend het gevoel dat je oprecht welkom bent, in alle opzichten.
Ik heb heel veel seks gehad. Absoluut meer dan waar voor je geld. Uiteraard moet je om kunnen met het concept: openbare seks. Het heeft (op maandag/donderdag) wel wat weg van de vroegere Duitse Partytreffs. Wil je 'spelen' achter gesloten deuren, één op één, dan moet je in deze setting niet zijn. Dan is een saunaclub de place to be. Maar heb je er geen moeite mee dat anderen je bezig zien en jij hen, dan heb je hier de tijd van je leven.
Wanneer ik het bovenstaande herlees bekruipt mij het gevoel dat het wel heel positief klinkt. Maar daar kan ik niets aan veranderen, het is wat het is.
Samenvattend: een geweldige prijs/kwaliteit-verhouding. Veel seks. Vriendelijkheid troef. Lekker eten en drinken. Een aangename infrastructuur.
Herhalingsgevaar? Heel erg groot, al in de nabije toekomst.