Ik wil de proef op de som wel weer is nemen door er eerst zelf te gaan kijken.Even dan een correctie. De prijzen zijn voor alleengaande heren 92,50 op alle dagen. Alleen de zaterdag is 97,50. En dat is all-in. Dus geen barrekening meer zoals vroeger.
Naar wat ik er nog van weet, zijn alle dagen niet anders dan vele clubavonden. Er is voor iedereen wat te doen, het ligt ook een beetje aan jezelf. Maar goed, dat is al veel vaker besproken. De thema avonden zijn natuurlijk anders en je kunt er dus voor kiezen om juist daar niet heen te gaan. De zaterdagen zijn wat jonger bevolkt en er wordt meer gedanst dan gesext. Andere dagen prima, zoals ik vaak op zondagmiddag ging. Het eten in deze club is echt wel heel goed. Ook aan de gezellige en enorme bar is het ook altijd goed vertoeven. Verder is er een sauna, stoombad en een bubbelbad waar je ook weer van kan genieten. Maar ik/we zijn al een tijdje niet geweest, vandaar mijn vraag eerder in dit draadje....
Misschien moeten we zelf maar weer eens proberen.
Als ik met mijn vriendin gaat is het contact direct in mijn face. dat komt door haar heeft haar uiterlijk mee en is zonnetje in huis. Neen ik wil nog is kijken hoe het mij als man en desnoods met 1-2 kameraden bevalt. En dat is denk nog steeds meer op stellen gericht. Uiteraard begrijp ik ook wel dat ze mannen toelaten, is toch deel van de omzet, maar richt het er ook een beetje naar in dan. Mystic, Amourette hebben wel dat mannen alleen hun draai kunnen vinden. Ik ga ook alleen naar Ero Feestjes in Breukelen, voorheen Amersfoort. Maar ook net zo goed met mijn vriendin, maar oke' Mike is dan weer een bekende. Maar ook daar kan je als man goed uit de voeten.