Vrijdag de 26e van augustus op de terugweg van een bezoekje aan Luder Lounge een tussenstop in Hamminkeln gemaakt. Rond 16:00 gearriveerd, en zag meteen dat het erg rustig was voor een vrijdag. Daardoor goed de tijd gehad om een overwogen keuze te maken van dame. Aangezien Hana nieuw voor mij is, haar meegenomen voor een kamer. Qua uiterlijk is ze een beetje een mix van Isabella/Cataleya/Sofia. Ze heeft een mooie natuurlijke boezem met van die priemende tepels die als koplampen naar voren staan. Qua service heb ik niets te klagen gehad, als volleerd cowgirl bracht ze me tot het hoogtepunt, 50p30 betaald.
Na gedobberd te hebben in de jacuzzi, kwam Melodie binnenwandelen en begroette me hartelijk. Aan de begroeting van haar kun je zien of ze tijd vrij heeft, en of ze je als volgende prooi op het oog hebt. Mijn volsprieten werkten goed, en aangezien ze niet zo vaak in de bar is (lees: alleen maar aan het kameren), haar meegenomen om 90 minuten GFE en PSE te ontvangen. Doet alles goed, zoals ik van haar gewend ben.
Na deze sessie op kracht gekomen met een schnitzel om zo na een geslaagde dag rond 22:00 de Güterstraße te verlaten.
Na gedobberd te hebben in de jacuzzi, kwam Melodie binnenwandelen en begroette me hartelijk. Aan de begroeting van haar kun je zien of ze tijd vrij heeft, en of ze je als volgende prooi op het oog hebt. Mijn volsprieten werkten goed, en aangezien ze niet zo vaak in de bar is (lees: alleen maar aan het kameren), haar meegenomen om 90 minuten GFE en PSE te ontvangen. Doet alles goed, zoals ik van haar gewend ben.
Na deze sessie op kracht gekomen met een schnitzel om zo na een geslaagde dag rond 22:00 de Güterstraße te verlaten.