Voormalig lid 3748
Meubelstuk
Iemand ervaring met Club Noblesse in Haps? Ik kan er hier helemaal niks over vinden; zal het dan ook helemaal niks zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk hoor het graag als dat zo is, maar het zou me ook niet verbazen dat de plaatjes op de website elders van het internet geplukt zijn. Het is dat ik niet echt zin heb om er zomaar eens langs te rijden, maar een keer kijken lijkt me wel grappig om vast te stellen of het wat is. Het is maar 20 min rijden.Als ik de website mag geloven, dan zijn er wel wat (leuke) dames aanwezig.
Da's het risico ja. Of dat het er in de praktijk minder blijken te zijn. Club lijkt er wel heel fraai uit te zien van binnen.Ik hoor het graag als dat zo is, maar het zou me ook niet verbazen dat de plaatjes op de website elders van het internet geplukt zijn. Het is dat ik niet echt zin heb om er zomaar eens langs te rijden, maar een keer kijken lijkt me wel grappig om vast te stellen of het wat is. Het is maar 20 min rijden.
Geen ervaringen daar, maar op basis van berichten op deze site zijn er dames die voorheen in Beekbergen zaten nu hiernaar toe verhuisd. En in Beekbergen : leuke dames.
Dit ben ik helemaal met je eens. qua ligging echt top naast de snelweg.Deze club ligt bijna in mijn achtertuin, echter door de weinige info op de website ben ik er nog nooit geweest. Zo zonde dat bedrijven daar niet meer aandacht aan besteden. Met meer info over de dames en eventueel een rooster met wie wanneer aanwezig is maakt het de stap om er een keer op bezoek te gaan een stuk groter. Zolang dat er niet is sla ik dus nog even over.