Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn er daar ook dames die een man anaal verwennen?
Een paar vingers in je kontje is heerlijk, en een hele hand de max (voor wie het aan kan)
De meeste dames hebben wel een vibrator in de tas zitten, of ze gebruiken een vinger (met CD) , ze vragen dikwijls zelf of je een prostaatmassage erbij wilt hebben, anders gewoon vragen.Regelmatig lees je dat dames dit doen. Dus ja. Hele hand denk ik niet. Ik denk dit ook alleen maar te laten doen door een meesteres of iemand die er veel ervaring in heeft.
MVV zeker wel, MMV : je zou dit telefonisch kunnen vragen, ze zijn heel servicegericht zal me verbazen als dit niet zou kunnen!Is MMV mogelijk? Al iemand naar gevraagd?
Zijn er daar ook dames die een man anaal verwennen?
Een paar vingers in je kontje is heerlijk, en een hele hand de max (voor wie het aan kan)
Zeer zeker.Zijn er dames die gewoon massages uitvoeren van een half uur?
Happy hour all day, every day, all year round. Dit houdt in dat je een tweede dame voor een tweede halfuurtje kan kiezen voor de helft van het eerste halfuurtje (€25 ipv €50).Ik lees in reviews 2024 happy hour. Hanteren ze dat nu nog? En wat houdt het dan in
Eh......RL misschienIemand nog recente line up toevallig?
Ik vermeld occasioneel de aliassen van de dames omdat ik aan de 'bazin' het gewoon vraag wanneer ik naar huis ga. Op die manier kan ik jullie (jij dus ook GirlsOnFire) informeren want dat is toch waarover dit forum gaat?? Ze geven hun namen met plezier omdat ze ook weten dat ze hier worden besproken, en voor dit huis overwegend goed tot zeer goed.Ik kan dat begrijpen, Mabuhay en ook eigenlijk alles wat met dvp wereld te maken heeft, ze kunnen dan wel hun namen zeggen, hun echte namen zijn het toch niet, het is allemaal fake, en het beste wat je kunt doen is alles laten wegwaaien als de wind als je ergens buiten bent, 6 meiden die zich voorstellen, om de namen van alle 6 te onthouden moet je toch al er erg mee bezig zijn. De dame waarmee je kamert ok, maar alles gaat ook vlug en uiteindelijk het belangrijkste is geniet van het stuk plezier waarmee je de kamer deelt, lekker in je eigen wereldje. Respect en chapeau voor die wandelaars die hier iedere keer met veel namen komen gooien die ze allemaal onthouden hebben.
Helaas, geen namen. Ik vraag er ook niet meer naar. Waarom.......Weet je de namen niet meer? Ook niet waarmee je gekamerd hebt?