Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwoehaa Jij bent duidelijk een kenner. Het kan altijd zijn dat je pech had omdat het net eens niet druk of actief was.Was recent in de buurt, dus eens gaan kijken. Kort samengevat; mijden en doorrijden naar Amai of Mystique...
Bij aankomst mag je meteen naar binnen, geen verhoudings-check vrouw/man als bij Amai zoals later blijkt.
Afgaand op hun gastenboek had ik wat aktievere dames/stellen verwacht. Dat viel helaas tegen en ik vermoed als ik eea daar teruglees dat een aantal profielen simpelweg als lokaas dienen voor klanten anders had ik ze moeten zien...
Ik heb totaal 4 dames gezien en >25 mannen. Een dame was bijna alleen aktief met haar partner, af en toe mocht een man in de buurt komen. De vermoedelijke huisdame (Jenste?) was wel af en toe aktief in de ruimtes, maar dat was een paar keer, beperkt met een paar man en na een 10/15 minuten weer gedaan. Ik was dan nog een van de gelukkigen hier... Daarnaast was er nog een ijskonijn wat wel rondliep door de gangen maar elke keer terugtrok naar de bar / eetruimte en de mannen ondanks vriendelijke verzoeken afhield. Tevens een oudere vrouw 65+ die het leuk had met aanschouwen van het andere stel en wat freubelen met haar partner. Kortom veel ronddolende mannen door de gangen langs lege ruimtes.
de lineup posten ze op hun gastenboek zag ik... Zelf nog niet in de club geweest, hoorde er goeie dingen van, een vriendin gaat er vaak... maar de reacties hier zijn zowat tegenovergesteld zie ikIs er de laatste tijd nog iemand bij "Slim Sluts" geweest op de 3e woensdag vd maand. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de huidige line up.
Jij werkt voor een andere club zekers?Als je graag gefopt wordt, is het een echte aanrader.
Conteh heeft gelijk.Jij werkt voor een andere club zekers?
En hoe was het? Kloppen de berichten hier of eerder het gastenboek van de club?Ik ga nu eens kijkje nemen ze. Blijkbaar is Eva daar en nieuwe ziet er zalig uit.
Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.Als je graag gefopt wordt, is het een echte aanrader.
Mijn laatste ervaring was toch ook anders... 15 vrouwen aangekondigd, waren er uiteindelijk 6 waarvan 4 echt actief. En heeel veel mannen. Zelfs actie zien was bijna onmogelijk. Ik heb die avond enkel mannen ruggen gezien. Uiteindelijk eens wat mee zitten duwen en trekken om toch eens aan m'n trekken te komen. Dat is een sfeer die ik liever mijdt. Vooral omdat ik nog de tijd herinner toen er echt 30 koppels waren en er aan de deur geweigerd werden omdat er echt geen plaats meer was. Ik was er laatst vorige zomer en wou het nog eens een kans geven, maar ik lees vooral zelfde ervaringen uitgezonderd enkele nieuwbies...Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.
Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat er op een gang bang altijd meer mannen toegelaten worden dan op normale dagen. Dat is waar de dames/ koppels ook voor komen. Dit is algemeen bekend denk ik. Het is dan wel vervelend en irritant dat sommige mannen een dame voor zich alleen willen opeisen en niet door hebben dat dit niet de bedoeling is op een gang bang, de dame wil dat niet en ook de mede bangers niet. En als het even niet lukt dan niet door blijven gaan en een ander ook wat gunnen. Ook koppels die niet echt actief zijn zorgen ervoor dat er teveel mannen binnen zijn, dat komt helaas ook voor. Dat meld ik dan ook meestal aan de receptie en die kunnen daar dan ook iets mee. Overigens is een dame niets verplicht naar een man in een club dat is een gouden regel.Kun je ook toelichten hoe je gefopt ben dan? De goesting is een fijne club met een goed deurbeleid en een lage entree prijs. De verhoudingen liggen ook gewoon goed. Het is dan altijd nog aan de dames of ze iets met jou willen doen natuurlijk. En andersom kan je smaak er ook niet tussen zitten, dat is in elke club zo. Garantie heb je nooit, Hier ook geen haantjes gedrag of vervelende mensen. Wel heerlijke dames en koppels die van een extra man houden. Actie is er altijd en heb dan ook al veel mooie momenten gehad hier. Alles begint bij jezelf dus wel makkelijk om een club af te kraken terwijl je niet kan onderbouwen waarom. Er zijn al meerdere club's gesloten de afgelopen jaren oa door een slecht deurbeleid. De goesting word door dames gerund en misschien daarom dat (nieuwe) koppels en dames zich hier erg thuis voelen. Ik zou zeggen koester de clubs die hun best doen voor de klant en niet alleen je geld uit je zak willen kloppen.
Dat is allemaal waar. Maar de bigbang is gewoon niet meer wat het was in de glorietijd. Ik ga er van 2011. Toen werden max 30 koppels/dames toegelaten en moesten er geweigerd worden aan de deur wegens vol. Nu kondigen ze 15 aan en komen er 5-6. Met verhouding 20+ op 1. Ik ga frequent naar gb. Momenteel vind ik de verhouding in Buddha of eroxx veel beter. Jammer, want goesting is pak dichter, maar het zij zo.Ik wil er nog wel even aan toe voegen dat er op een gang bang altijd meer mannen toegelaten worden dan op normale dagen. Dat is waar de dames/ koppels ook voor komen. Dit is algemeen bekend denk ik. Het is dan wel vervelend en irritant dat sommige mannen een dame voor zich alleen willen opeisen en niet door hebben dat dit niet de bedoeling is op een gang bang, de dame wil dat niet en ook de mede bangers niet. En als het even niet lukt dan niet door blijven gaan en een ander ook wat gunnen. Ook koppels die niet echt actief zijn zorgen ervoor dat er teveel mannen binnen zijn, dat komt helaas ook voor. Dat meld ik dan ook meestal aan de receptie en die kunnen daar dan ook iets mee. Overigens is een dame niets verplicht naar een man in een club dat is een gouden regel.
Ik vraag me af of je wel ooit in Goesting geweest bent? 100 mannen kunnen daar waarschijnlijk niet binnen.Men laat 100 man binnen, terwijl er 1 dame in de club zit. Dat is geen pech, dat is puur geldgewin. Op korte termijn wel te verstaan
4 opmerkingen hierop:Ik ben gisteren nogmaals gegaan. Deze zomer was echt een teleurstelling. Deze editie was mss iets beter. Pak minder mannen. Maar op de advertentie stonden 20 dames, er waren er 9. Voor mij zal het hierbij blijven nu. Alle dames waren boven de 40 volgens mij en enkele zelfs 60+. Er was een (vermoedelijk Italiaanse) dame die wel knap was maar natuurlijk ook constant druk bezet.
Ik ben bewust maar om 22u gegaan omdat de vorige keer dan pas mogelijkheden waren gezien het vele drummen. In de grote bar ruimte niets van actie, op de meeste momenten waren max 4-5 dames actief. Dus veel big is er niet meer aan deze bang, tenzij sommige big ladies voor de liefhebbers... Het kan natuurlijk ook volledig aan mij liggen gezien ik nog de gouden jaren heb mee gemaakt met heel veel dames in alle categorieën en overal actie. Maar ik hou het bij deze herinneringen. Voelde me gisteren meer snotneus dan 10-12 jaar geleden toen ik als 20er deelnam
1 opmerking. Bigbang is een schim van wat het ooit was. De laatste keer ben ik idd maar om 22u gegaan, maar de keer ervoor stond ik te wachten tot opening. Dan waren er 6 max, tenzij er al naar huis waren voor het begon4 opmerkingen hierop:
- je kunt het aantal vrouwen enkel tellen vóór 20u, wanneer iedereen nog aan de bar zit. Wanneer ook de mannen binnenkomen, is iedereen verspreid in de club. Wij merken dat het aantal aangekondigde vrouwen altijd wel correct is.
- Na 22u zijn er sowieso al een aantal vrouwen naar huis en sommigen zijn al te uitgeput voor stomende sex. Daarom is de entreeprijs ook minder vanaf 22u hé. Donderdag is een werkdag en velen moeten nog een uurtje naar huis rijden. Wanneer er bijvoorbeeld nog 12 vrouwen aanwezig zijn, zullen er inderdaad maar een 5-tal gelijktijdig actief zijn. De andere zijn aan het douchen, naar toilet, aan het uitrusten aan de bar, zich aan het fatsoeneren in de vestaire, aan het roken of iets aan het eten. Vrouwen zijn nu eenmaal geen machines...
- Betreft de leeftijd; denk je nu echt dat veel vrouwen van 25 opeens zeggen, ik wil een gangbang? Daar gaat een heel proces aan vooraf; meestal daten koppels eerst met andere koppels, daarna eens een trio en pas na vele jaren zijn sommigen aan een gangbang toe. Zo is het heel uitzonderlijk dat jonge vrouwen aan gangbangs meedoen, puur omdat ze daar zin in hebben. Bij gangbangs met veel jonge vrouwen, worden die daar waarschijnlijk goed voor betaald. Bij de bigbang zijn de vrouwen wat ouder, maar wel gewoon geil
- Geen actie aan de bar? Mogen de vrouwen eens uitrusten ook?
Wanneer je op een halfuur een vijftal mannen klaarmaakt, wil je echt wel eens op je positieven komen om de nodige energie op te doen voor het volgende rondje. Als vrouw wil je ook een leuke avond beleven, je bent daar niet enkel om de mannen te plezieren.
In de zomer gaan we nooit naar de club. We genieten dan liever van de buitenlucht of zijn op reis. Het is in de zomer sowieso altijd en in elke club veel kalmer...1 opmerking. Bigbang is een schim van wat het ooit was. De laatste keer ben ik idd maar om 22u gegaan, maar de keer ervoor stond ik te wachten tot opening. Dan waren er 6 max, tenzij er al naar huis waren voor het begon
Ik kan maar vergelijken met de tijden van toen er echt overal actie was. Nu is het totaal anders. Geef mij dan maar een feestje in Buddha of eroxx... Er is niet veel bigbang meer aan. Beperkte actie door beperkt aantal dames met heel veel mannen. Zonder ellebogen kom je gewoon niet aan de beurt. Alle respect voor de dames die er zijn, die hebben t idd zwaar en vrees dat dit een vicieuze cirkel is. Ik ga er in ieder geval mijn tijd niet meer aan spenderen.
Bedankt voor deze zomer tip.In de zomer gaan we nooit naar de club. We genieten dan liever van de buitenlucht of zijn op reis. Het is in de zomer sowieso altijd en in elke club veel kalmer...