Robbiedeniro
Wandelaar
Wie heeft er ervaring met de Bigbang Club Gangbang in Club Goesting?
Ziet er wel gezellig uit.
http://www.bigbangclub.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er zopas geweest, na 22u en best wel leuk. Toch wel wat geile actie en alles redelijk gemoedelijk. Eerder MILF types, af en toe een lekker skinny vrouwtje, allemaal goed begeleid door hun partner die ze maar al te graag deelden met ons single mannen. Best goeie ervaring.Wie heeft er ervaring met de Bigbang Club Gangbang in Club Goesting?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Is deze bijv op maandag en donderdag te vergelijken met club Amai of is die laatste nog van een niveau hoger?Iemand ervaring met deze club? Zou deze graag eens bezoeken een eerste keer op donderdag middag.
Op zaterdag is deze club niet open, wel op vrijdagavond.Ik sprak er 3-4 jaar geleden ook eens half af met een gelegenheidskoppel. Dat maakte mijn avond goed. De grote jacuzzi vond ik geweldig. Het eten waren voorverpakte broodjes. Dat vond ik minder. Die avond (in de week) was er weinig en vooral ouder volk. Nadien niet meer geweest. Misschien moet ik het nog eens op een zaterdag proberen?
Als het niveau dan toch vergelijkbaar is, zal ik mijn eerste clubbezoek hier beleven. Qua afstand ook betere ligging voor mij tov Amai.Het is van vòòr corona geleden dat ik er nog was, maar ik vond Club Goesting van een gelijkaardig niveau. De Club is wel kleiner dan Amai, dus het is er al snel wat "druk". De sauna en het bubbelbad waren dan weer wel groter. En zoals altijd hangt het helemaal af van wie er die dag of avond aanwezig is. Soms valt het goed mee, soms valt het wat tegen. Maar dat is eigenlijk overal zo.
Ben je vandaag langsgeweest? Indien ja, hoe was het? Aanrader?Is deze club de moeite om op donderdagmiddag als man alleen van 50 ? Twijfel om morgen naar deze club te gaan, of eerder richting Gent of Balen... Ik hou wel van een gemoedelijke sfeer maar ben niet zo geïnteresseerd in dansen en eten ;-)
Ik ben van plan om te gaan, maar heb eerst een e-mail gestuurd.Ben je vandaag langsgeweest? Indien ja, hoe was het? Aanrader?
Dag Rik,Ik ben van plan om te gaan, maar heb eerst een e-mail gestuurd.
In het deurbeleid las ik dat ze maar een beperkt aantal allochtonen toelaten. Echter…. ik ben een in Nederland opgegroeide Aziaat….slank, goed verzorgd, hoogopgeleid (for what it's worth…). Ben benieuwd of deze "allochtoon" wordt toegelaten……
Helder en dank je wel voor de uitleg!Dag Rik,
Dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
Dit deurbeleid heeft te maken met (en nu moet ik opletten dat ze mij niet als racist gaan bestempelen, want dat ben ik helemaal niet)
Noord Afrikanen. Deze mannen komen uit een andere cultuur en gaan anders om met vrouwen. Ik heb niets tegen deze mensen, maar de ervaring in meerdere clubs leert mij en de eigenaars dat deze mannen niet altijd een neen begrijpen en zicht nogal opdringerig durven opstellen. En hiermee wil ik zeker niet alle noord afrikanen over dezelfde kam scheren. Er zitten heus wel mannen tussen die zich aan onze cultuur hebben aangepast met het nodige respect. En die mannen die dan al enkele malen in de club zijn geweest en laten zien hebben dat ze respect hebben zullen ze normaal altijd binnen laten.
Ik ben er ook zeker van dat de eigenaars van clubs die zelf een vervelende situatie vinden.
Was gezellig!Er is weer een X-Small gang bang op woensdag. Ik ga er heen en laat hier nog wel een verslagje na.
Dit is de x-small GB waar wij laatst waren inderdaad. Luna Lush?Is dat gelijksoortig aan de X-Small gangbangs? Of is het dat wat je bedoelt?
Het zegt me iets maar waarschijnlijk iets Lush.Dit is de x-small GB waar wij laatst waren inderdaad. Luna Lush?
In de zomermaanden is het meestal kalmer.Ik ben gisteren na jaren nog eens afgezakt naar de bigbangclub. Ik ben er 20 tal.keer geweest tussen 2012 en 2017. Gisteren was echter een flauw afkooksel van weleer. Vroeger adverteerden ze met 25-30 vrouwen en was dit ook t geval. In ieder hoekje was er volop actie. Nu staat de advertentie op minstens 15 en gisteren heb ik er 9 geteld, waarvan 4 heel actieve. Bij iedere actieve vrouw stonden 20-25man. Zelfs om de actie te zien moest je al drummen laat staan mee te doen. Ik heb veel mannenruggen gezien, paar keer actie. Ik was er van de eerste minuut en pas in t laatste half uur heb ik m'n kwakje gelost bij iemand die een spermadouche op haar borsten wou... Mss dat het in de winter wat beter is.
Het was een echte ramp,4 dames (waarschijnlijk betalende maar Da mag niet gezegd worden)die 4 dames konden het hoog aantal mannen helemaal niet aan en de actieve koppels gaven het na een uurtje ook op en daar sta je dan als man met een broek vol goesting in club goesting!je loopt heel de avond te zoeken of je er ergens bij geraakt maar neen je wordt gewoon achteruit geduwd,uit frustratie ga je dan eten en drinken....pfh dan zijn er véél betere clubs waar ze sex games doen en de vrouwen naar je toe komen...in deze club zien ze me nooit meer...als het hun enkel om het inkomgeld van de mannen te doen is...pfhIk ben gisteren na jaren nog eens afgezakt naar de bigbangclub. Ik ben er 20 tal.keer geweest tussen 2012 en 2017. Gisteren was echter een flauw afkooksel van weleer. Vroeger adverteerden ze met 25-30 vrouwen en was dit ook t geval. In ieder hoekje was er volop actie. Nu staat de advertentie op minstens 15 en gisteren heb ik er 9 geteld, waarvan 4 heel actieve. Bij iedere actieve vrouw stonden 20-25man. Zelfs om de actie te zien moest je al drummen laat staan mee te doen. Ik heb veel mannenruggen gezien, paar keer actie. Ik was er van de eerste minuut en pas in t laatste half uur heb ik m'n kwakje gelost bij iemand die een spermadouche op haar borsten wou... Mss dat het in de winter wat beter is.