Voormalig lid 9982
Vaste klant
- 111
- 31/03/22
- 143
En dan vinden jullie het gek, als alleengaande dame, dat ik me met een paar mannen terugtrek op een kamertje./
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKersje, heb ik je daar al eens gezien? Ik kom ook meestal op donderdag of maandag.En dan vinden jullie het gek, als alleengaande dame, dat ik me met een paar mannen terugtrek op een kamertje./
snap ik volledig, ga morgen in ieder geval naar Balen, misschien tot morgenEn dan vinden jullie het gek, als alleengaande dame, dat ik me met een paar mannen terugtrek op een kamertje./
Laatst op donderdag geweest, was extreem druk en de mannen waren heel opdringerig. Mijn vriendin heeft wel wat assertieve mannen nodig om los te komen omdat ze zelf verlegen is, maar ditmaal achtervolgden ze ons met wat wel een groep van 30-40 man leek en begonnen haar lingerie tijdens het wandelen uit te trekken en zonder boe of ba te betasten, vingeren, ...
Ze heeft nog even galant geprobeerd en is beginnen pijpen, maar het was zo'n gedrum en de sfeer tussen de mannen was ook niet fijn, veel duwen, mannen die voorsteken en zonder boe of ba hun pik in de mond duwen of zelfs proberen zomaar de benen open te dwingen om hem er zonder uitnodiging in te proppen. Jongens, doe een beetje kalm en wees assertief, maar galant en communicatief.
Dit was iets te bruut (wel ongezien moet ik zeggen) en de sfeer was er dus ook meteen uit voor de rest van de avond en we zijn dan maar vroeg vertrokken zonder actie.
Eerste keer op 3 bezoeken dat we het daar zo gezien hebben, het was gewoon té druk en dan krijgen de mannen waarschijnlijk schrik dat ze niet aan hun trekken gaan komen, maar op deze manier wint niemand (behalve misschien op korte termijn de eigenaars)
Als je zweterig en zwaarlijvig bent ,en je valt niet in de smaak dan kan je beter daar niet gaan Je moet dringen om nog bij een dame te komen enz.Kan dat alleen maar bevestigen, ben geregeld maandag of donderdag namiddag daar, als single man, heb steeds respect voor de koppels en huisdames , dring me nooit op, laat de keuze aan hen.
Maar een aantal single mannen hebben het helemaal niet begrepen, volgen de koppels , dringen zich op aan de vrouwen, laatst werd ik weggeduwd door een zweterige zwaarlijvige kerel , hij ging vooraan staan bij het koppel dat was duidelijk, sfeer weg...
kan niet de bedoeling zijn hoe je als single man een club bezoekt
Hoe ziet de dame van Sauer er dan uit? Heb er weinig actieve mooie gezien.Het was afgelopen maandag inderdaad een stuk rustiger dan gemiddeld, neemt niet weg dat ik een leuke middag gehad heb. Verschillende stellen waarvan zeker enkele knappe dames. De dame van @SaEr mag er zeker zijn, de jonge dame hierboven benoemd was zeker mooi, en inderdaad in het begin met jongere gasten aan de slag. Maar ook met anderen, in het laatste uur, eigen ervaring. Maar ja toen had ze ook inderdaad wel wat gedronken....
slank, lang blond haar, vaak een van de mooiere dames binnen, maar blijft he...smaken verschillen. Dronken dame, ja daar heb je zeker een puntHoe ziet de dame van Sauer er dan uit? Heb er weinig actieve mooie gezien.
En ok, de straaldronken Nederlandse liet zich misschien op het einde bepotelen maar dat is het nu toch ook niet hé?
Zie bericht onder jouw bericht. Als Nawelle en Viktor er zijn is het altijd geilzellig!Is vanmiddag leuk om.te gaan ?
Absoluut !!!!Zie bericht onder jouw bericht. Als Nawelle en Viktor er zijn is het altijd geilzellig!
Ik heb die niet gezien dan. Misschien in afgesloten kamer bezig.slank, lang blond haar, vaak een van de mooiere dames binnen, maar blijft he...smaken verschillen. Dronken dame, ja daar heb je zeker een punt
dat zou kunnen, ik heb ze ook regelmatig achter in de open ruimtes gezien, ik ben er niet zo vaak maar als ik er ben dan zie ik ze wel regelmatigIk heb die niet gezien dan. Misschien in afgesloten kamer bezig.
direct melden bij personeel en buiten laten zetten dan leren ze het snel genoeg af.ongevraagd de vrouw betasten tijdens het voorbij lopen.
Maandag was het prima overal genoeg actie!Ben benieuwd vanmiddag
Wij waren er afgelopen zondag ook voor het eerst op zondag, het was gezellig druk met een goede verhouding mannen - koppels. We hebben ons zo vermaakt dat we aanstaande zondag terug komen samen met onze vrienden lauraxsite en Roy(rodo).Zondag orgieroxxx. Hoe is het op zondag in de Eroxxx? Ik ben nog nooit geweest en ben erg nieuwsgierig om zondag eens heen te gaan... Geschikt voor een newbie?
Wij waren er afgelopen zondag ook voor het eerst op zondag, het was gezellig druk met een goede verhouding mannen - koppels. We hebben ons zo vermaakt dat we aanstaande zondag terug komen samen met onze vrienden lauraxsite en Roy(rodo).
Voor een newbie was het afgelopen zondag zeker een dag om eens kennis te maken met eroxx. Denk dat dit zondag niet anders zal zijn. Sandra heeft zondag ook nog heerlijk een newbie "ontmaagd".
We hebben er weer zin in!
Gr Sandra en H
Ik was er gisteren ook. Denk dat ik jullie bezig gezien heb in de kooi en inderdaad, het was er druk rond. Nadien heb ik jullie niet meer gezien. Zou je best wel eens in een rustigere situatie willen leren kennen.Wij zijn gisteren ook nog eens langs geweest en denken eraan donderdag nog eens te passeren. Enkele leuke rondes afgewerkt, begonnen in de kooi, 2de ronde boven op de'zolderruimte, 3de ronde in het kamertje aan de kooi, enkele mannen 1 per 1 laten binnenkomen dan. Was eens iets anders dan de eerste 2 rondes waar ze soms met 5 tegelijk probeerden
Leuke namiddag die we om 16.00 echter al moesten onderbreken.
Was inderdaad gisteren top en inderdaad waren er heel wat gele kentekens op de parking.In Nederland volop Carnaval, op de parkeerplaats van Eroxx toch zeker volop gele nummerplaten dus daarom de mijne er maar bij aangeschoven. Echter had ik meer landgenoten verwacht die vrij hadden.
Maargoed eenmaal binnen ansich redelijk wat volk, zijn mindere maandagen geweest maar zeker ook drukkere donderdagen. De actie in de zaal was bij vlagen, voornamelijk in de gangen (echt letterlijk soms in de gangen).
Iets wat op mijn bucketlist (trio VVM) ooit stond maar niet direct realistisch zou zijn toch vandaag waar geworden tot 2 sessies toe. Dankjewel B... en A...
En dan ook nog geen betaalde dames dus veel meer gevoeligheid pur sang.
Ook nog kortstondig bezig geweest met een dominante blondine met gouden outfit, die mag er ook zijn.
Geslaagde dag Eroxx en ansisch zag ik genoeg mannen lekker bezig en nagenoeg geen opdringerige acties![]()