Een groot deel van de actie gebeurt op maandag en donderdag in het discotheek gedeelte en cinema ruimte. Beiden vrij publiek. Daarnaast zijn er achteraan, apart van het discotheek gedeelte, ook nog 2 af te sluiten kamers, 2 spiegelkamertjes, een kooi, gloryholes met daarachter een drukgebruikte grote matras. Er is een darkroom met extra grote matras. Nog een grote matras met kleinere ruimte erbij. Er is ook een swing. Er staat daar ook nog een tweepersoonsbed, een gynaecologestoel en een rond bed. Ik denk dat ik alles opgesomd heb. Meeste matrassen liggen op een verhoog, ik denk 70-80cm.
Maandag en donderdag zijn meer gangbang-achtig. Er komen best wat vrijwillige koppels. Laatste keren dat ik er was, was er achteraan redelijk wat actie.
Vrijdag is Eroxx meer een erotische discotheek. Er wordt dan volop gedanst en achteraan is er redelijk veel tot heel veel actie. De gemiddelde leeftijd zal lager liggen dan doordeweeks, maar ik denk dat er weinig bezoekers onvoldaan naar huis keren.
Wel ff vermelden, Eroxx is geen bordeel en, zeker op vrijdag, komen niet alle vrouwen voor de single mannen! Zo zijn er recent 2 heren buiten gezet die dit niet wouden begrijpen.
Probeer eens doordeweeks te gaan, als verkenning. Valt het mee, probeer dan vrijdags ook een keertje.
En nadien wel schrijven hé.
Kledij: boxershort, lefke en slippers (zonder kousen!)