Vandaag voor de allereerste keer naar de eroxx geweest naar de masquerade extreme edition geweest.
Best spannend, betalen en naar beneden naar de lockers. Snel omgekleed en nadien even de douches zoeken.
Blijkbaar zijn deze achter de vrouwen toiletten...
Gemaskerd de kat uit de boom gekeken. De verhouding mannen / vrouwen was redelijk. Ik merkte wel dat er over het algemeen wel oudere koppels aanwezig zijn dan jongere.
In het begin niet al te veel actie, buiten de gehuurde dames waarvan me lichaamelijk eentje kon bekoren.
dit (de actie) veranderde na de eerste ceremonie. Het was drummen rond het ronde bed in het midden van de zaak. Ik heb dit even laten passeren en eens een kijkje gaan nemen achteraan. Hier was voorlopig niet te veel actie.
Dan maar terug gegaan en een condoom aangedaan en me laten klaarpijpen door een smalle donkerharige dame.
Terug wat rondgewandeld. Ik merkte dat er veel koppels aanwezig waren om eens te kijken en niet actief meededen. 1 jonger stel waarvan de dame een prachtige glimlach had en rode lingerie en prachtige ronde billen.
Tijdens de 2de ceremonie gevraagd aan het koppel ofdat ze mee in een kamertje wilden. dit was negatief. Het zij zo, ook voor hun was het een eerste keer had ik het vermoeden. Dus deze deden niet actief mee maar deden vooral aan voyeurisme. Als je dit leest: volgende keer gewoon meedoen meid!
Er waren nog twee andere koppels die knap waren, maar deze waren bijkbaar gekende vrienden van elkaar en ons kent ons. Deze dulden geen vreemden in de buurt en de deurtjes gingen voor een lange tijd genadeloos op slot...
tegen half 5 ben ik gaan douchen en me gaan omkleden, en heb er mijn slippers vergeten
.
Conclusie: voor mij niet direct voor herhaling vatbaar. Persoonlijk vond ik de koppels ouder dan 50+ niet echt mijn smaak. De jongere modellen werden onmiddellijk belaagd door een jagende horde waar je geen naald tussenkreeg.
Een spannende ervaring, maar ik hou het hierbij voor bekeken.