Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als we enkel ervaringen mogen delen, dan hier de mijne nog een keer. De moderator hier van dienst mag de partijdigheid en censuur voor zich houden, want ik hou me in alle woorden letterlijk aan de forumregels.

Inderdaad. Nog een paar keer naar Eroxx geweest sinds Nieuwjaar. Week na week neemt het aantal bezoekers af. En week na week hoor en zie ik mensen op andere locaties die ik leerde kennen in Eroxx. Sinds de zogenaamde gemaskerde (waarom???) steltloper er rondscharrelt is de club naar mijn ervaring en die van mijn vrienden uit dit wereldje naar een dieptepunt gezakt. (... Gewist door mod - Ongewenste en ongefundeerde commentaar op het prijsbeleid van een club ...) Alle AI-beelden zijn mateloos overdreven. Koppels over wie hij hier schrijft vertelden anderen dat ze het eigenlijk niet leuk vinden maar er maar niets van zeggen. Blijkbaar durven de meesten niet zeggen dat de keizer geen kleren draagt. Maar aub, doe er iets aan Eroxx. Jullie waren mijn favoriete club en die van velen. We zullen wekelijks terug present zijn als dit stopt. Try it!
ben het er mee eens en velen hoorde ik het ook melden
Kom er zo ook niet graag meer

Was er gisterenmiddag, ben een single man , betaal dus elke keer inkom. Toegegeven, heb al drukkere maandagen beleefd.
Maar , en ik zal er geen plaatjes of tekeningen bijplaatsen , was het een hele geslaagde namiddag. Een ongelooflijk trio beleefd in een afgesloten ruimte met een koppel dat ik al een tijdje ken.

Wat later in de namiddag gepijpt geweest door een prachtige jonge vrouw uit Nederland, heb ondanks minder volk een fantastische maandag beleefd.
Dit is geen reclame , word hier niet voor betaald, is gewoon wat ik gisteren heb meegemaakt als betalende single man

Was er gisterenmiddag, ben een single man , betaal dus elke keer inkom. Toegegeven, heb al drukkere maandagen beleefd.
Maar , en ik zal er geen plaatjes of tekeningen bijplaatsen , was het een hele geslaagde namiddag. Een ongelooflijk trio beleefd in een afgesloten ruimte met een koppel dat ik al een tijdje ken.

Wat later in de namiddag gepijpt geweest door een prachtige jonge vrouw uit Nederland, heb ondanks minder volk een fantastische maandag beleefd.
Dit is geen reclame , word hier niet voor betaald, is gewoon wat ik gisteren heb meegemaakt als betalende single man
De ergernissen gaan meer om bepaalde personen .. die zich als tv voor doen maar wel enkel met bijna vrouwen en aan de slag toe willen happen

Terug
Bovenaan Onderaan