Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er vandaag waarschijnlijk voor de allerlaatste keer geweest.
Zoveel marginaliteit heb ik zelden gezien. Ook enkele toffe koppels maar die werden ondergesneeuwd door het niveau van veel aanwezigen. Er liep een man rond, volgens mij erg onder invloed van drugs, constant was hij iedereen onverstaanbaar aan het aanspreken op een agresssieve manier. Ook een franstalig koppel met een extra man (Max) bij die gepucht werd overal zijn lul tevoorschijn te toveren, ook duidelijk onder invloed.
Ook ondanks het thema zeer veel niet actieve koppels, of enkel met elkaar waarbij mannen niet in de buurt mochten komen.
De paar aanwezige betaalde vrouwen hadden werk zat. Aantrekkelijk allesbehalve. De enkele koppels die toch mannen toelieten werden bedolven en gaven er al snel de brui aan.
Complimenten voor 1 dame, iets voller, mooie volle borsten en pokkeheet ze liet zich eerst likken en neuken in de afgesloten kamer, nadien op het ronde bed.
Ik twijfelde lang om er nodig eens naartoe te gaan, ik ben bang dat het nu echt de laatste keer was.

Ben er vandaag waarschijnlijk voor de allerlaatste keer geweest.
Zoveel marginaliteit heb ik zelden gezien. Ook enkele toffe koppels maar die werden ondergesneeuwd door het niveau van veel aanwezigen. Er liep een man rond, volgens mij erg onder invloed van drugs, constant was hij iedereen onverstaanbaar aan het aanspreken op een agresssieve manier. Ook een franstalig koppel met een extra man (Max) bij die gepucht werd overal zijn lul tevoorschijn te toveren, ook duidelijk onder invloed.
Ook ondanks het thema zeer veel niet actieve koppels, of enkel met elkaar waarbij mannen niet in de buurt mochten komen.
De paar aanwezige betaalde vrouwen hadden werk zat. Aantrekkelijk allesbehalve. De enkele koppels die toch mannen toelieten werden bedolven en gaven er al snel de brui aan.
Complimenten voor 1 dame, iets voller, mooie volle borsten en pokkeheet ze liet zich eerst likken en neuken in de afgesloten kamer, nadien op het ronde bed.
Ik twijfelde lang om er nodig eens naartoe te gaan, ik ben bang dat het nu echt de laatste keer was.
Ik moet mij jammer genoeg aansluiten bij macab
Zoals vandaag heb ik het nog nooit meegemaakt om eerlijk te zijn

Beste Lars,
ik kan mij helemaal vinden in jouw verhaal
ik ben hetzelfde type man zoals jij en dring mij ook niet graag op en ben steeds (teveel)afwachtend en moet dan onverrichte zaken naar huis terug

Ik moet mij jammer genoeg aansluiten bij macab
Zoals vandaag heb ik het nog nooit meegemaakt om eerlijk te zijn
Net zoals ik het nog nooit zo ervaren heb op vrijdag. Blij dat het niet aan mij ligt en dat jullie het ook zo ervaren. Na de soms vervelende mannen blijkt de drugs precies het nieuwe probleem te zijn. Jammer...bye bye klasse en welkom bal marginal.

Ik ben vandaag voor de eerste keer eens alleen naar Eroxx geweest. Normaal kom ik enkel samen met mijn man, maar die was zo lief om me eens alleen te laten gaan 😄. Ik heb het me niet beklaagd. Mijn man had aan @Stefan74 gevraagd om een beetje op me te letten en dat heeft hij dan ook gedaan. Want ik vond het toch wel héél spannend, zo de eerste keer als vrouw alleen.
Ik heb het eerst in het afgesloten kamertje gezellig gemaakt met @Stefan74
Keilekker was dat, onder het goedkeurend oog van kijklustigen aan de raampjes😄. Lekker laten likken en afrijden😋De klink blijft op en neer gaan, maar de opwarming was toch echt even met de deur dicht🤷‍♀️.
Daarna was ik goed opgewarmd om me op de ronde poef te wagen 😛. Spannend hoor, zo alleen. Lekker genoten daar 💦💦, lekker druk ook. Veel leuke mannen!
Ging er met momenten goed hard aan toe, zoals ik het graag heb.
Ik ging helemaal voldaan naar huis. Moest alles aan mijn man vertellen en dat deed ik dan ook.
Enige minpunt is dat iemand mijn slipje gepikt heeft🥴. Echt... Ach ja, hopelijk heeft hij/zij er plezier van😛

Terug
Bovenaan Onderaan