Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmaandag en donderdag is het best gezellig maar inderdaad zouden de koppels(die waarschijnlijk gratis binnen gekomen zijn) actiever mogen zijnGisteren maandag, niks van gemerkt, graag wat meer koppels die actief zijn maar voor de rest prima in orde !
klopt maar die komen al lang in de club die kunnen daar mee omgaanVolledig correct maar ik begrijp het ook ergens een beetje... was daar jong koppel met prachtige vrouw maar die zag ik niet met 15 alleenstaande mannen achter haar aanlopen...
Misschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.Donderdag nog eens binnengewipt...
In het begin was er nog niet veel actie, wel begon een dame aan de toog een paar mannen te pijpen, die had dat zeker en vast vaker gedaan. Zoog fanatiek aan die pikken.
Er waren tamelijk veel koppels, doeners en ook nogal wat drinkers. Ik zou ze allemaal laten betalen, want er lopen mannen van die koppels bij die ook nog op de huisdames kruipen.
Aan het eind van de middag Nina nog gesproken, altijd leuk om haar tegen te komen, is net dat beetje extra. wat die club nodig heeft.
Voor de rest vond ik het een geslaagde middag zowel in de relax als in de grote zaal.
Precies! Er worden hier vaak allerlei opmerkingen en veronderstellingen gedaan waarvan ik denk: 'who cares?' Ik kom vooral voor m'n eigen plezier en let niet teveel op wat anderen doen… behalve als het heel lekker is om naar te kijken ;-)Misschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.
Exact. En ieder mag zijn mening hebben, maar als ik hier reacties lees van mensen die verwachten dat elke vrouw van elk koppel zomaar met elke man in die club gaat neuken, dat is toch ook de realiteit een beetje kwijt. Als ik met mijn vriendin ga, vindt ze het leuk om met bepaalde mannen te spelen, aandacht te geven en te krijgen, maar een groot deel van de mannen die daar zijn, daar heeft ze geen interesse in, en dat is haar volste recht.Precies! Er worden hier vaak allerlei opmerkingen en veronderstellingen gedaan waarvan ik denk: 'who cares?' Ik kom vooral voor m'n eigen plezier en let niet teveel op wat anderen doen… behalve als het heel lekker is om naar te kijken ;-)
Zo is het. Ik zoek de mannen ook uit, laat me ook niet door iedereen neuken.Exact. En ieder mag zijn mening hebben, maar als ik hier reacties lees van mensen die verwachten dat elke vrouw van elk koppel zomaar met elke man in die club gaat neuken, dat is toch ook de realiteit een beetje kwijt. Als ik met mijn vriendin ga, vindt ze het leuk om met bepaalde mannen te spelen, aandacht te geven en te krijgen, maar een groot deel van de mannen die daar zijn, daar heeft ze geen interesse in, en dat is haar volste recht.
Laat ieder aub op zijn/haar eigen manier een leuke plek als deze beleven zonder al dat negatieve gedoe hier en zoals spikey zegt: let niet te hard op wat anderen doen, tenzij het echt over de schreef gaat of het net lekker is om naar te kijken!
to pay the full price that would be correct or to go on SaturdayMisschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.
Op een zaterdag vinden de koppels het ook niet leuk als alleen de man achter gaat winkelen. Koppels komen voor koppels.to pay the full price that would be correct or to go on Saturday
Op een zaterdag vinden de koppels het ook niet leuk als alleen de man achter gaat winkelen. Koppels komen voor koppels.
I know what happens on Saturday, but two things caught my attention, the rooms are not locked and I did not see the couples who go on Friday or any other day of the week.Op een zaterdag vinden de koppels het ook niet leuk als alleen de man achter gaat winkelen. Koppels komen voor koppels.
Verschillende interesses, verschillende thema's, verschillenden mensen. Ik ben op alle dagen wel geweest. Ook op de doordeweeksedagen en ook op donderdag-avond.I know what happens on Saturday, but two things caught my attention, the rooms are not locked and I did not see the couples who go on Friday or any other day of the week.
Thursday I stay at homeVerschillende interesses, verschillende thema's, verschillenden mensen. Ik ben op alle dagen wel geweest. Ook op de doordeweeksedagen en ook op donderdag-avond.
heeft deze Laura een accent van de regio Aalst en een kortgeknipt kapsel ? If so, Enkele weken geleden heb ik het plezier gehad u te mogen ontmoeten in de "kooi" achteraan. Voor mij was een man die je per se wou laten voelen hoe je klaarkwam . Het bekijken daarvan alleen al was een genot, het zelf mogen ervaren nadien heerlijk!Wij hebben een zeer leuke maandagmiddag mogen beleven deze 18 maart.
Veel leuke contacten opgedaan een tevens "oude bekenden" getroffen uit dit toch wel kleine wereldje.
Vooral heerlijke activiteit met de alleengaande mannen gehad en geen last gehad van (opdringerige) haantjes.
Leuk was het zeker met de jongeman die voor het eerst een club binnenging en flink het kunnen genieten van Laura. Bij het naar huis gaan stond hij nog te glunderen bij de balie toen hij zijn autosleutel ging ophalen en vol enthousiasme zei; "Tot de volgende keer en nogmaals bedankt!"
We hadden nameljk dan toch last-minute besloten om eventjes naar de Eroxx te gaan ondanks de vele extra nachtdiensten van manlief, maar het spontane bezoek was het meer dan waard tussen alle nachtdiensten door.
Fijn om dan overdag toch eventjes af te kunnen schakelen in de club.
Dank aan het personeel dat een beetje onderbezet was vandaag om toch alles goed in orde te hebben. Wij blijven zeker terugkomen!
Grtz Laura en Roy
heeft deze Laura een accent van de regio Aalst en een kortgeknipt kapsel ? If so, Enkele weken geleden heb ik het plezier gehad u te mogen ontmoeten in de "kooi" achteraan. Voor mij was een man die je per se wou laten voelen hoe je klaarkwam . Het bekijken daarvan alleen al was een genot, het zelf mogen ervaren nadien heerlijk!
Nope, dat is Laura niet.heeft deze Laura een accent van de regio Aalst en een kortgeknipt kapsel ? If so, Enkele weken geleden heb ik het plezier gehad u te mogen ontmoeten in de "kooi" achteraan. Voor mij was een man die je per se wou laten voelen hoe je klaarkwam . Het bekijken daarvan alleen al was een genot, het zelf mogen ervaren nadien heerlijk!
En, hoe was het?Deze nm nog naar de bukkake thema nm... benieuwd !
Inderdaad.Misschien hebben die koppels ook wel betaald, waarvan de man de huisdames neukt.
zeker, gezien en meerdere malen van genoten...Inderdaad.
Vandaag 50€ betaald als koppel en wij waren heeeeel actief hoor. Volgens mij is zeker de helft van de mannen 1 of meerdere keren over mijn vriendin gegaan.
Ikzelf ben bij 1 non- huisdame uitgenodigd geweest nadat ze stond te kijken hoe ik hard mijn vriendin nam. Ze wou het ook eens en stak hem prompt in haar kont.
Zijn er hier mannen die er gisteren ook waren?
Mijn vriendin- super slank skinny. Wat tattoos.
Heel veel zin. Niet de luidruchtigste. Eerder een stille genietster.
op jouw beide antwoorden: jazeker - veel plezier en laat ons meegenieten van je avonturen!Hallo, ik ben een 30-jarige Pool die nog nooit in zo'n club is geweest, maar er graag eens naartoe zou willen gaan. Ik vraag me af of het de moeite waard is om op maandag langs te komen en of een alleenstaande man zoals ik daar iets te doen zal hebben.