Juist terug van Eroxx met een klein verslagje;
Veel volk, de zaak was goed gevuld met mooie koppels. Welliswaar met een menigte van single mannen. In de speelruimtes zag je bijna geen koppels.
Puur om het feit, als je jou daar begaf als koppel liep er een horde achter je heen en als ik zeg een horde dan mag je dit letterlijk nemen.
Er waren 3 laat ons zeggen "huisdames" die inderdaad in de bios vertoefden die de horde van hun eerste kruit diende te verlossen.
Ikzelf ben al eerder als single man op een vrijdag gegaan (lees Hookergames) wel vanavond als single man had je niet veel te snoepen daar. Dan vind ik persoonlijk de Hookergames beter.
Voor mij een geluk dat ik een speelvriendinnetje meehad en even een kamertje kon bemachtigen want anders ging ik ook met een volle zak naar huis..
Kort met een knap koppel gesproken die ook wat plezier zochten met een extra man erbij. Maar deze zeiden de volgende woorden; op deze manier zal het voor die mannen ook niet lukken.
Misschien een goede tip voor Eroxx; pas een beleid toe van een niet nader te noemen club.
Per koppel = 2 single mannen binnen (met een max van x-aantal allochtonen, ik heb persoonlijk geen "probleem" met allochtonen maar het zijn dan helaas die enkelingen die de boel "verzieken")
Maarja uiteraard, massa is kassa dus ik begrijp hun wel tenslotte moet het winstgevend zijn.
Ohh en voor de liefhebbers, er waren denk ik 2-3 T-Girls aanwezig die nogal veel in de kelder (darkroom) vertoefden.