Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik twijfel eraan om maandag voor de eerste keer naar club amai te gaan. Hiervoor ging ik altijd naar 1 van de clubs in Balen maar altijd dezelfde club wordt ook saai šŸ˜
Ik zie dat club Amai open gaat om 13u. Aangezien ik nog geen lid ben zal ik waarschijnlijk een tijdje moeten aanschuiven. Om welk uur ben ik best al aanwezig? Ik moet een heel eind rijden dus het zou zonde mocht ik niet binnenraken.
Hello, Mondays and Saturdays are always busy, it is best to choose a Thursday/Friday as a non-member. Monday/Saturday must be one hour before opening and no one can guarantee you access. As a tip, you can call the club and Ian will tell you what that day is like. Success
 
Ben van plan om volgende week zondag af te zakken naar amai voor de GOED GHEILIGE ZONDAG.

Heeft iemand enige info hoe druk het dan is en of er ook bi actie is ?
Niet te voorspelen. Maar qua gemiddelde: Drukste is altijd zaterdag avond. Tweede is denk ik vrijdag avond en maandag middag. Maar let wel op, het kan de ene keer heel druk zijn, andere keer weer minder. Donderdagen zijn in het algemeen rustigste, maar wat was eergisteren fantastisch zeg. Paar jongere meiden die ook echt sex lust niet normaal.

Zondagen is net als vr avond/ ma middag, kan de ene keer heel druk, andere keer weer niet. Let wel op dat in het algemeen de 'middagen' (zo/ ma) wat meer oudere volk aantrekken. Gemiddeld dan. In amai is het echt niet te voorspellen wie allemaal komen.

Bi-actie kan altijd, zie je niet heel veel, maar is het mogelijk: ja. Probleem is vaak om te herkennen wie wel of niet bi is. Wil je zeker weten dan moet je bij de bi thema avonden komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan