Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor het eerst te gast mogen zijn en erg onder de indruk van de club, de hoeveelheid actie en de mooie en gezellige mensen.

Voor mij was het allemaal wat te overweldigend en op wat friemelen na heb ik de stap tot actie niet durven zetten. Dat lag puur aan mijzelf en mijn verlegenheid. Los van dat heb ik me toch enorm vermaakt en hoop ik in het nieuwe jaar wel de drempel over te durven.
Dat is precies mijn angst waarom ik na 6 jaar nog steeds niet ben gegaan🥲

Dat klopt de maandagen zijn nog steeds geweldig de dikke dames van het gastenboek zijn soms te dominant verbaal aanwezig (4 a 5 uur de lounge ruimte bezet houden en acteren of je maatje 36 hebt terwijl je echt wel een bbbw bent )maar en zijn altijd nog genoeg diamantjes te vinden als je er oog voor hebt,de donderdag is ook terrein aan het winnen veel actie meer vlaamse bezoekers ,vrijdag teveel jonge stieren al dan niet met een migratie achtergrond en zaterdag teveel stellen ,is mijn ervaring ,bezoek Amai sinds 2019 circa 2a3 keer per maand waarvan ongeveer de helft met een gelegenheids vriendin

Laatst bewerkt:
Ik als volle vrouw ben niet zo vaak te vinden in de lounge, maar een enkele keer daar seksen is wel leuk.

Of het nu maandag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag is… (en een enkele zondag) geniet ik van de diversiteit van de bezoekers.

Maar op vrijdagen houd ik mij zeker bezig met hete seks met enthousiaste jonge stieren (al dan niet met een migratie achtergrond), of zoals ik ze noem: "Leuke mannen!"

Heeft het zin om maandagmiddag naar Club Amai af te reizen als je nog geen lid bent? Het is voor mij een rit van bijna 2 uur. Ik heb me wel reeds online geregistreerd en begrijp dat er een ledenstop is.

De eeuwige
Heeft het zin om maandagmiddag naar Club Amai af te reizen als je nog geen lid bent? Het is voor mij een rit van bijna 2 uur. Ik heb me wel reeds online geregistreerd en begrijp dat er een ledenstop is.
De dag dat ik merk dat je het vlotst binnen geraakt als niet lid is donderdag. Ik heb al gemerkt dat er dan geen rij is. Wel niet van toepassing de dag van de gang bang. Die dag ben ik al eens terug vertrokken als lid. Conclusie: voorzie een voorafgaande activiteit in de buurt 😉

Terug
Bovenaan Onderaan