Gisteren (zaterdag) terug afgezakt richting Amai. De topavond van vorige zaterdag deed me beslissen om gisteren terug te gaan en wow dat heb ik me niet beklaagd. Veel volk, beetje alle types maar toch opvallend veel deftige knappe koppeltjes aanwezig en ze waren alle stuk voor stuk op bepaalde momenten echt actief.
Mijn eerste rondje achter werd ik in de orgie ruimte uitgenodigd door een Nederlands koppel van midden 40, een echt knappe blonde dame met een top figuurtje. Ze pijpte haar man en hij genoot volop van het zicht hoe mijn hand in haar slipje verdween en hoe ik haar ondertussen drijfnatte kutje likte. Ze nam positie in en liet mijn harde paal verdwijnen in haar geile soppende kutje, wat neukte ze lekker zeg! Na een tijdje mochten de talrijke omstaanders ook meedoen, ze lustte er wel degelijk pap van
.
Tijd voor een drankje en daar kwam ik aan de praat met een koppeltje dat ik kende van een andere club. Fijn gesprek gehad, toffe mensen en het vrouwtje is ook echt lekker. Ze had de tietjes bloot en over de tepels plakte een mysterieus kruisje
. Na wat teasen samen een rondje naar achteren waar we halt hielden in een donker hoekje vlakbij de kamer met de tralies. Ik had al een stijve van achter haar aan te lopen...zo lekker
. Na wat voelen trof ik wederom een lekker nat kutje aan
, ze ging op de knieën en pijpte haar vriend en mij lekker afwisselend. Nu komt het....ze wilde een dp...no problem, ze staat recht en haar vriend stak zijn pik in haar kontje...ik ging voor haar staan, beentjes in mijn armen gehaakt, omhoog gehoffen en zo verdween mijn paal in haar kutje dus dubbel fun voor haar, denk dat de ganse club haar gehoord heeft
,er kwam zelfs hulp om haar wat langer in de lucht te houden...bedankt mannen
. Haar vriend spoot ondertussen haar kontje vol...dus kon ik nog eventjes met haar alleen verder maar echt veel langer hield ik het niet meer, condoompje eraf en op haar vraag mijn zaad over haar openstaande kutje gespoten
nice vieuw! Mijn avond kon al niet meer stuk.
Opnieuw tijd voor een paar drankjes en dan wat rondgelopen. Redelijk laat op de avond kwam ik achter aan de praat met een singel vrouwtje, goedlachs en zag er leuk uit. Buiten mijn verwachting toch met de dame in kwestie in de tralieskamer beland, deze kamer is iets hoger gelegen, redelijk donker en vrij discreet. Hier had ik met deze dame echt een intense passionele tijd...echt zalige sex gehad. Voor we het wisten was het sluitingstijd
. Buiten nog nummertjes uitgewisseld dit krijgt nog een vervolg!
Conclusie....mijn avond was meer dan top!!! Eerst de Nederlandse dame van midden 40, dan de geile dp met het knappe koppeltje waarvan het vrouwtje vooraan de 30 was, en dan het singel vrouwtje van 39
....moe, voldaan en leeg ging ik naar huis