Doe ze de groeten van mij. Vraag of ze volgende week maandag ook naar 2be club komt. Ze kent mij.Lobke is vandaag in de climax
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoe ze de groeten van mij. Vraag of ze volgende week maandag ook naar 2be club komt. Ze kent mij.Lobke is vandaag in de climax
Tot straksIemand die morgen ook komt?
Tot straks
Exotisch als in Braziliaans? Mischa? ( Het was haar eerste keer). Ana ? ook Braziliaans, kan kuren hebben. Een kort bruintje met zwart haar? Beetje mollig ? Geen zak aan.Mijn ervaring was dubbel
Slecht en goed
Over de club niets slechts
Enig over de 2 exotische dames wel
Blijkbaar viel ik niet in de smaak waardoor elke keer ik klaarstond
Ze spontaan stopten ...met exotische dames heb ik steeds nare ervaringen
Het goede gedeelte was Nana,en een paar amateurdans waar ik voluit kon gaan
Wat hebben geleerd vandaag...
De flyer goed bekijken
Exotisch getint niet gaan
Denk ik ook leuke naam heviger jullie,beide dol op spermNiet te missen deze PAASMAANDAG 18.04.22
THE QUEENS of GANG BANG
Twee teams die 1 worden
Bunga Bunga team meets the Insatiable Angels
Als dat geen vonken gaat geven .
Als Amandine de brunette is met lang haar, een rustige meid, vriendin van het zwartharige kleine bruine Braziliaantje dan heeft ze toch al vooruitgang geboekt.Thema: Insatiable Angels.
Ik kan het verhaal van Sweetmacho deels bijtreden. Nana was, zoals gewoonlijk, de gangmaker, enfin de gangbangmaker so to speak
Zij is in alle geval niet vies van bukake, je moet het haar maar eens vragen. Bovendien heb ik toch 2 beren gezien die tegelijkertijd aan het stoten waren, dus dat was wel een dubbele penetratie, volgens mij. Anaal is dus ook mogelijk als ze daar zin in heeft. Yolanda was ook heel actief en wat een prachtverschijning om haar bezig te voelen en te zien. Amandine was een tegenvaller voor mij. Ze hield de hele tijd haar BH'tje aan en je mocht haar nergens aanraken. Deed me denken aan een kruidje-roer-mij-niet. Sommige heren hebben haar weliswaar kunnen neuken, maar voor de rest zat ze veel te koekeloeren naar haar zwartharige collega/vriendin die gelukkig veel actiever was. Verder heb ik me nog best vermaakt met wat amateur dames van aanwezige koppels. Mijn dank voor de partage! Wat betreft eten kon je kiezen uit hot dog of belegde sandwiches. Vroeger werd er ook een stukje taart aangeboden, maar die ontbrak, spijtig genoeg. Mijn namiddag was dus weeral zeer geslaagd.
Op de Franse tegenhanger van girlsreview.nl zegt Nana dat ze wel eens DP doet, maar dan wel vaginaal. Kwestie van geen valse hoop te geven, voegt ze er zelf aan toe.Nana was, zoals gewoonlijk, de gangmaker, enfin de gangbangmaker so to speak
Zij is in alle geval niet vies van bukake, je moet het haar maar eens vragen. Bovendien heb ik toch 2 beren gezien die tegelijkertijd aan het stoten waren, dus dat was wel een dubbele penetratie, volgens mij. Anaal is dus ook mogelijk als ze daar zin in heeft.
Klopt, geen anaal. Wel dubbel vaginaal. Was ik nog vergeten toe te voegen.Op de Franse tegenhanger van girlsreview.nl zegt Nana dat ze wel eens DP doet, maar dan wel vaginaal. Kwestie van geen valse hoop te geven, voegt ze er zelf aan toe.
Nana is wel een topper. De manier waarop ze naar het bed stapte (wetende dat alle aanwezige mannen haar na kijken), haar kleedje liet zakken en vervolgens op het bed kroop om de aanwezige mannen te plezieren... Ik denk er maar al te graag aan terug.
Naast mooi en geil is ze daarboven ook nog eens heel sympathiek. En die combinatie maakt haar volgens mij zo uniek.
Hey ik kom morgen ook naar 2be. ervoor heb ik nog een privé gebeurtenis. Daarna rond 4u kom ik af. Of ik kan de eerste afspraak annuleren of rapper terugkomen kwestie van prioriteitenstelling. Ik hoop jullie tegen te komen of kleine babbel te doen aan de bar.Niet te missen deze PAASMAANDAG 18.04.22
THE QUEENS of GANG BANG
Twee teams die 1 worden
Bunga Bunga team meets the Insatiable Angels
Als dat geen vonken gaat geven .
Dat zou het nog leuker maken dan het sowieso al is daar. Looking forward.Na het lezen van al dit moois staat deze club nu op #1 van mijn verlanglijstje. Verlof in de agenda van men man plannen and off we go
Ik ga donderdag eens gaan benieuwd lijken mooie dames.Hoe waren de queens gisteren?
Klinkt lekkerIk kom donderdag met een groentje. Ik ben niet zeker of ze iets zal durven.
Aziatisch, of course …