Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is al veel langer, van toen dat nog verplicht was voor de contact tracing.Ik dacht dat je vanaf nu moest aanmelden zodat ze het aantal mannen konden beperken.
nee zeker niet.Is Lobke -> Kim ex Ramontiek???
Jammer dan, ik legde de link gewoon ivm de naam, hopelijk kan ik donderdag gaan ontdekken wie Lobke dan wel is , en de andere dames, want naar ik begrijp zijn de The Insatiable Angels en de Nymphsluts andere organisatie/dames?nee zeker niet.
weet ook niet waar ze is gebleven ( net zoals meerdere ex ramontiek dames)
nee zeker niet.
weet ook niet waar ze is gebleven ( net zoals meerdere ex ramontiek dames)
Enig idee of deze dames en GB te vergelijken valt met de Nymphosluts GB's die er op andere donderdagen doorgaan?Donderdag Nana en Lobke deze keer ga ik het niet missen. Wat een toppertjes aftellen!!!
Ja zeker zitten zelfs paar de zelfde dames in. Angels doen nu wel vaak ook een thema das wel leuk. Hoop dat nog een gaat mee vind in mijn agenda voor donderdag.Enig idee of deze dames en GB te vergelijken valt met de Nymphosluts GB's die er op andere donderdagen doorgaan?
Ola en er waren al enkele toppers.Net gelezen dat er nog een jong Asian girl gaat bijzijn. Spannend!!
Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?
De dames waren makelijk te benaderen en waren helemaal niet selectief. Let wel, het is een gangbang. Dus geen 1 op 1 gebeuren. Dus soms wel moeite doen, op je strepen staan en kijken dat je niet voorbij gestoken wordt.Leuk verslagje Lu, ziet er idd wel goed uit, mag ik vragen of de dames (makkelijk) te benaderen zijn?
En is pzc hier mogelijk bij The Angels, en eventueel tongzoenen?
Dan zien we mekaar daar. Ik draag een zwarte boxer onderbroek (zoals 90% van de mannen )Bedankt voor jullie reactie, ik denk vandaag eens langs te gaan dan maar de stap wagen .
Zag wel dat er een 7de dame toegevoegd is, dus zou wel eens druk kunnen worden denk ik dan.
Ai dat is minder, hoeveel man wil dat dan zeggen?Kreeg net bericht dat ze volzet zijn. Ik sta op de reservelijst
Vandaag ook langgewenst. Was weer een topfeestje! Jammergenoeg was de Vlaams Brabantse er niet, geen roodharige Angel vandaag. Ze is ook een van mijn favorieten. Stil en soms wat timide als eerste indruk, maar bijzonder passioneel. Ze is idd een van de enige die graag en heel goed kan tongzoenen. Voor haar leeftijd echt een topwijf! Een mooie aanvulling bij de professionele dames.Makkelijk te benaderen wel ja. Soms moet je je wel door een veld mannen ploegen om er bij te komen. Op sommige momenten zou een limiet geen slecht idee zijn.
PZC geen probleem.
Tongzoen is niet echt gangbangstyle. Maar bij een enkeling kan het soms. Vooral dan bij de (gelegenheids) koppels.
Ik denk daarbij aan een roodharige Vlaams Brabantse die je desgewenst ook nog eens onderspuit.