Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk bijlage 214451
Ik heb een t-shirt gevonden voor mij zelf.
😅😂
futurama fry GIF

Klinkt als een andere vorm van death by snu snu 😜
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
Lieve Miss T,

Zo zie je maar hoe inzichten kunnen veranderen over de loop van de tijd. En fijn dat de hypnotherapie daarbij heeft kunnen helpen.

Jezelf en je gevoelens en emoties op 1 Zetten is niet egoïstisch maar een teken van kracht imo.

Ik zou hier nog heel veel meer kunnen neerzetten. maar dr komt ff niks uit de pen :(

We hebben elkaar weliswaar maar 1 keer ontmoet en nu blijft het dus definitief bij die ene keer. 😟

Het was een eer en een voorrecht om je te hebben mogen ontmoeten. Ik heb zelden een vrouw gezien die met zoveel positieve energie de wereld inkeek ondanks alles wat ze heeft meegemaakt.

Dankjewel voor de mooie uren. 😘
Alle goeds verder van mij en de huisgenoten en laat maar weten wanneer het boek af is☺️

Dan bestel ik een exemplaar

Ook al ga je niet weg van dit forum, wil ik je ook daar bedanken voor de sfeer en de omgeving die je hebt geschapen waar mensen open en eerlijk durven te zijn over waar ze tegenaan lopen zonder daarvoor veroordeeld te worden of wat dan ook.

Nogmaals, namens mij en de huisgenoten:
Veel succes in zowel de liefde als het professionele vlak 😘😘
 
Één ding is zeker. Jou leven is in iedergeval nooit saai!😄 Ik hoop echt dat je nou eens een goeie vent in je leven hebt. Ik gun het je zo! En voor hem, wow een vrouw met z'n sexdrive. Lucky bastard!😘
 
Ook al ga je niet weg van dit forum, wil ik je ook daar bedanken voor de sfeer en de omgeving die je hebt geschapen waar mensen open en eerlijk durven te zijn over waar ze tegenaan lopen zonder daarvoor veroordeeld te worden of wat dan ook.
Ja dit is toch waardevol. Ook voor mij ❤️


Jou leven is in iedergeval nooit saai!
Daarom, misschien is saai wel beter voor me. Afkicken vd dopamine pieken ✨

De bijdehante 🐈‍⬛ wenst jou natuurlijk alle goeds en geluk van de wereld toe !!!

🐾🐾🐾🐾



💋

Dankjewel. Hetzelfde voor jou ✨
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
Dappere keuze om voor je zelf te kiezen en zeer zeker begrijpelijk.
Ik heb je helaas nooit mogen ontmoeten maar ik heb hier wel veel 'mee' gelezen.
Ik wens je alle goeds en hoop dat je snel een fijne man tegenkomt om de rest van je leven mee te delen😊
 
Lieverd, volg je hart. Je bent een kanjer. Zelden een vrouw zoals jou ontmoet. Helaas is het dit jaar niet tot een lijfelijke ontmoeting gekomen. Ik koester nog steeds veel goede herinneringen aan vorig jaar.
Je weet, je blijft welkom (alleen of met de jouwen) om door mij rondgeleid te worden.
Wie weet, ooit tot ziens. 🥰🥰🥰
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
Al zal het voor ons een net niet date blijven door die dekselse blinde, toch koester ik het maken van de afspraak. Zo open en begrijpend als je was kon niet anders dan een mooie date worden. Die herinnering aan jou zal altijd blijven hangen. En dat het niet de negatieve personen zijn die je tot dit besluit brengen laat duidelijk zien wat voor een sterke persoon je bent. Als ik je fundering lees zijn het juist de goeie dates die jou het keer op keer moeilijker maakten en je doen inzien hebben dat jij ook maar een mens bent , maar wat voor één. Een topdame die alles in haar werk legt wat ze kan bieden . Zoals ik eerder een keer zei, de lof voor jou van je klanten ligt in de basis volledig bij jou. Jij verdiend het om een warm persoon naast je hebben en houden.
Ik wens je al het beste en laat je hier nu en dan nog maar eens horen.
 
Lieve Miss T.
Mooi mens. Je kwam hier als een Empress wervelwind met veel passie, wamte en eigen-heid. Mooi hoe je inzichten en ont-wikkelingen je weer een stap verder brengen op je pad. En ik vermoed dat je voor een aantal hier ook wat liefdevolle "zaadjes" hebt laten opbloeien bij de mannen hier.

Alle goeds bij de komende avonturen op je pad. Ik gun je de wereld ❤️
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
Ik wil eerst en vooral zeggen dikke knuffel.

Je bent dame met een hart van goed. Die altijd open is. Je was een dvp zonder alter ego.

Jij en tiffany zijn de zelfde persoon. Daat mee bedoel ik tiffany is/ was niet anders dan de eigenlijke jij. Dat maakte jou zo een goeie dvp omdat je met jou echt een band kan opbouwen. Wat soms de dvp klant dynamiek wat blurd.

Het is belangrijk dat je doet wat het beste voeld voor jou.

Ik hoop wel dat we je nu en dan nog eens horen want jou zal gemist worden. 😘
 
Ik had vannacht al een kort berichtje achtergelaten op je recensie topic maar deze is al weggehaald. Wat ik toen precies heb geschreven weet ik niet meer, omdat ik schrijf vanuit het moment, maar misschien heb je het nog kunnen lezen.

Bedankt voor je mooie integere uitleg en fijn te lezen dat je tot nieuwe inzichten bent gekomen die je verder gaan helpen.

Ondanks dat wij elkaar helaas nooit hebben ontmoet, heb ik door jouw schrijven hier en in andere topics je als een liefdevolle en intelligente vrouw ervaren en las ik je berichten met veel plezier.

Als je in het volgende hoofdstuk in je leven net zo veel liefde, energie en passie kwijt kunt gaat je dat vast en zeker iets moois brengen.

Heel veel succes.

XXX Dee
 
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.
Ik ben nu toch geïntrigeerd. Weet je toevallig of dit iets is waar veel dvp's tegenaan lopen?

Aan de ene kant sluit dit verhaal behoorlijk aan bij je persoonlijkheid, voor zover ik die heb leren kennen. De echtheid die je zegt te willen geven kan hier toe leiden ja.

Aan de andere kant zijn er natuurlijk zo veel dvp waar we het verhaal niet van kennen. Daarom is het zo fijn dat sommigen hier een kijkje in de keuken geven. En daarom vraag ik me nu af of er veel dames zijn die iets vergelijkbaars meemaken.

Grappig genoeg kreeg ik ook de indruk dat je sinds je terug bent gekomen als Miss Tiffany je wat ingetogener was dan destijds als Empress en je wellicht minder last van dit soort dingen zou ervaren.

Hoe dan ook we zijn wie we zijn. Als je dit ervaart is dat een volstrekt begrijpelijke reden om te stoppen,. Het ga je goed en veel succes en meer van dat soort (welgemeende) dooddoeners van mijn kant Tiffany!
 
De tekenen waren al aan de wand, maar nu dan toch de stap definitief genomen. Mooi om te zien hoe je jezelf blijt ontwikkelen en altijd open staat voor nieuwe inzichten.

Ondanks alle lofzangen was je nog steeds de best kept secret van GR.

Ik kan weinig meer toevoegen aan wat hier al geschreven is. Ik ben dankbaar dat ik je heb mogen ontmoeten.
Ik denk nog altijd terug aan de duifjes in het raam.
 
Lieve Tiff,

In maart nam ik afscheid van dit forum, toch activeer ik nog één keertje mijn account. Want ik keek stiekem nog weleens. Vandaag voor het eerst in weken en precies nu lees ik je bericht.

Sommige dames heb ik al 10+ keren bezocht. Dan krijg je als vanzelf toch een soort band. Het is niet zoals met een vriendin natuurlijk, maar het is er wel. Ik weet dat sommige forumleden dit allemaal onzin vinden en alleen voor de wip bij dames langsgaan, maar voor mij voegt het voelen van een connectie zeer veel toe.

Bij jou voelde ik de connectie al voordat ik je ontmoette. We hadden via de DM gesprekjes over diverse dingen die hier de revue passeerden en zaten ontzettend op 1 lijn. En de ontmoetingen (waarover ik in mijn eerdere lidmaatschap zweeg op dit forum, maar dat terzijde) hebben mij enorm verrijkt. Dank je daarvoor.

Je hebt een ontzettend dapper besluit genomen. En ik wens je oneindig veel liefde toe in het leven dat nu gaat volgen.

Ik hoop dat ik in jouw hoofd ook een client to remember blijf. Je bent een bijzonder mens. Het ga je goed.

Dikke knuffel Koudvuur

PS Hierna vertrek ik weer hier en nu echt voorgoed.
 
Laatst bewerkt:
Lieverd ik ben niet zo actief meer hier maar je weet dat ik altijd veel herkende in je verhalen. Zeker qua gevoel. Vond en vind het zo knap dat je hier openlijk over durfde te spreken, ik waag me daar niet aan😅 denk dat je gevoel zowel je kracht als je weakness is, wat ik ook weer herken.
Ik gun het je dat je een hele fijne partner zult vinden die je helemaal accepteert zoals de mooie, sterke, gevoelige vrouw die je bent.
You deserve it!
Take care babe 😘😘
 
Hey lieverd,

Ik was eigenlijk niet van plan wat te schrijven, maar gezien de vele reacties kan ik toch niet achterblijven.
Zoals ik je al eerder ooit op Telegram zei toen je onze afspraak annuleerde omdat je stopte als Empress (in misschien net andere woorden):
Maak je eigen keuzes en kies wat goed voelt voor jezelf. Laat anderen dit niet voor je bepalen, ook zij kiezen veelal voor zichzelf. Al het beste en veel succes in wat je verder gaat doen!

En als toevoeging:
Dit lijkt me een betere manier van het roer omgooien dan vorige keer 😉

Jammer dat we nooit samen koffie met gebak zijn gaan halen en fijn dat je niet helemaal verdwijnt 😘
 
Ik reageer later in de week nog op iedereen persoonlijk.
Het komt allemaal heel erg binnen en raakt me ❤️🙏🏼 (traantjes en lekker emo).

Ik heb vooral heel erg genoten van het delen van alle intimiteit met iedereen. Het was nooit alleen seks. Met sommigen heb ik niet eens gevreeën.
Het wederzijds jezelf kunnen zijn vond ik heel erg mooi.
Maar ook alle speciale aandacht die ik heb gekregen die mij herinnerde aan mijn persoonlijke waarde.
Veel van mijn heren hebben vaak gezegd dat ik meer verdien dan dit, dan mezelf verdelen onder een schare mannen.
Zij die dit zeiden wisten ook dat dit zou betekenen dat onze wegen zouden scheiden. Dát stukje onzelfzuchtigheid..dat raakt mij zoals ook al deze reacties.

Op telegram noemde ik me een tijdje Moeder Theresa van de betaalde Liefde. Want zo voelde het ook: Dat ik met liefde en genegenheid een uitwisseling had met velen. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor.


En @Ivy Woman, jij bent in gedachten zovaak bij mij geweest. Zo een prachtige vrouw, waar ik zoveel in herken. Ik ga dat niet hier noemen, inmiddels weet ik dat je dit niet fijn vind.
Maar bij deze:
Je bent Goud! Pure and Solid.
✨❤️✨
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
De lijn tussen werk en allerlei gevoelens ervaren is te dun geworden voor mij.
Hier en daar zal ik vast nog wel eens afspreken met de mensen die ik buitenom werk al sprak.

Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof, werd mij door de hypnotherapie steeds duidelijker dat ik hier wel behoefte aan heb.
Die behoefte maakte dat ik mijn werk met heel veel passie en liefde kon doen. Mijn leegte opvullen door de leegte bij de ander op te vullen. De behoefte aan intimiteit en ongeremde geilheid liepen hierbij compleet hand in hand. Een rauwe mix van onbeantwoorde liefde en hunkering naar intense verbondenheid dmv seks.
Elk orgasme een dopamine kick waarin ook ik, even alles kon vergeten...

Ik stop niet door de nare mensen die ontmoet heb binnen dit vak. Hoewel deze mij wel hebben doen nadenken of zo een ervaring het waard was om dvp te zijn.
Het meeste ben ik geraakt door gevoelens van verliefdheid over en weer. Het idee dat ik iemand teleur moet stellen als het niet beantwoord word, en de pijn en leegte die ik zelf ervaar als een verliefdheid niet gewenst is.

Zoals ik al eens zei: Ook een dvp is maar een mens met gevoelens.

Draadje mag open blijven.
Af en toe hier met jullie praten vind ik nog steeds fijn.
Recensie topic is gesloten.


Liefs
He schoonheid!
Lees net je bericht. Voor zelfonderzoek ben je nooit weggelopen, knap dat je er naar durft te handelen. Het leven is een fantastische reis, als we ons zelf vinden en ons gevoel volgen ligt er altijd iets moois aan de einder, en niet alleen daar. Niets is voor altijd. Enkel genieten van en handelen naar het moment. Alles gebeurt met een reden.

Een leegte heb je in mij nooit gevuld, je hebt een bron doen laten stromen. Iets gecreerd.
Hoe raar het ook klinken mag, sex kwam op de tweede plaats.

Uit alles wat je schreef, zei en deed bleek en blijkt dat je niet "maar" een mens bent. Je bent een mens zoals een mens zou moeten zijn. Warm en verbindend.
Vervolg je missie volg je hart ,❤️😘
images (4).jpeg
 
Lieve mensen, na lang wikken en wegen en om de haverklap een pauze, heb ik besloten te stoppen als dvp.
Lieve Tiffy, ik ben trots op en blij voor je. Ik denk dat je er goed aan doet en als je de ene deur dichtsmijt gaat er vaak een andere deur open. Potentie genoeg, het eruitpeuteren mag je zelf doen. En dat gaat je lukken, want aan energie heb je sowieso geen gebrek!

Sta mij toe om de laatste paar minuten van onze date te beschrijven, daar komt wat mij betreft veel samen:

…. En dan.. grote horror. Time's up en de oppas wordt onrustig. Nog één keer laat ik Tiffy alle hoeken van de kamer zien :ROFLMAO:. Gentleman als ik ben, breng ik haar uiteraard naar huis. We lopen door de lobby en Fleur-van-de-receptie en de rest van de staff kijken ons aan met die bekende grijns 😜. Omdat we zo leuk zijn samen mogen we door de personeelsgang naar de auto. Naar de andere kant van de stad, maar we gaan mooi over de snelweg. Nog even genieten van elkaars gezelschap. Onderweg kruipt ze bijna in me.

Het afscheid valt ons beiden zwaar. Together high on dopamine. Godver… ben ik nu tóch verliefd aan het worden? Nee, maar ik moet wel ff afkicken. In de dagen erna stuurt ze me een bericht: "Laten we niet verliefd worden, dat kan ons hart niet aan". Gelukkig… zij moet ook afkicken.

Terug in het hotel vraagt Fleurtje: "Leuke avond gehad?". Ik geef haar een knipoog: "wat denk je zelf?". Ze grijnst me toe en zegt: "Wat een leuke vrouw!"

Tiffy is een vrouw uit duizenden, met een enorm potentieel, die enorm veel geeft en naar mijn bescheiden mening te weinig neemt. Ze kwam op precies het goede moment in mijn leven. Uiteindelijk ben ik rusteloos, moet ik reizen, de wereld over. Maar Tiffy ga ik zeker nog zien, al is het alleen maar om haar te zien groeien. Mede dankzij haar zit ik weer op de apenrots, waar ik me prima voel. Seks met haar is geweldig, maar het is meer. Twee dagen later brengt vriend Van Buuren zijn nieuwe nummer uit: "In the dark".

Toeval bestaat niet.


Thnx Tiffy, je hebt er een Guardian Angel bij.

=================================================

Zo, genoeg sentimenteel geleuter van me, vanaf nu ga ik je gewoon weer etteren, Tiffy :ROFLMAO:


Hoewel ik sinds de scheiding heel hard heb staan roepen dat een normale relatie niks voor mij is en ik hier niet meer in geloof,
Een soort Rotterdamse versie van de Damschreeuwer? 😜
 
Je weet wat ik vind @Miss Tiffany ... Super hoe je in t leven staat en jezelf open durft te geven. Dit krijg je terug. En mooi hoe je hebt ontdekt wat je wel/niet wilt, al is zo'n ontdekkingstocht nooit voorbij!

Dank voor alle mooie ervaringen, op alle manieren. Heel veel liefs en succes voor de toekomst voor jou en je naasten! 😘 D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan