Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is super lief van je hoor, staat ook buiten kijf.

Vorig jaar liet ik mij helemaal meezuigen in forumland. Dat ik er niet eens van kon slapen. Dan stond ik gewoon nachten "aan" 🙃
Is geen malen of piekeren, maar door de adhd kan ik in discussies het aan/uit knopje niet meer bedienen.
Nou na een paar van die nachten ben ik ook geen lieverdje meer. Dan wordt ik heel fel, dat kan je hier op het forum ook vaker dan eens lezen. Dan wordt ik een pen scherpschutter. Maar daar gaat al heel wat aan voooraf 😅 in mijn hoofd vooral 😅

Dus nu zet ik mensen een tijdje op negeer. Tot ik weer lekkerder in mijn vel zit. Meer geslapen heb 😅

Over Kater, dat was niet enkel wat hier openbaar staat.
Ik sprak een tijdje ook in dm met hem op een vriendelijke manier.
Maar iets anders dat mij met tijd en wijlen op de zenuwen werkt zijn meer dan 1 prive gesprek met iemand.
Sommige mensen openen steeds een nieuw gesprek, dat is heel onoverzichtelijk.
En elkaar beledigen of als dit in mij wakker gemaakt wordt, dan kap ik ook met het gesprek. Allemaal onnodige negatieve energie.

Ik heb ook heel veel toffe mensen ontmoet via het forum dus al dvp ik niet meer op het moment, ben ik ook gewoon dankbaar voor alle fijne mensen die ik ontmoet heb via gr.

Dat mag altijd! En eigen topic mag ook altijd. Wordt natuurlijk altijd leuker als er mensen in zitten die je ook echt ontmoet hebt. Dat maakt de dynamiek vaak leuker 🥰

Ik kreeg wel eens een dm van een heer die ik nog nooit ontmoet had.
Die mannen in je topic zo en zo.
Ik zei: Ja, maar zo zijn ze ook in het echt. 🤭😂
Niks neps aan 🥰✨

1 vd heren heeft me zelfs een keer geholpen met het dragen van 7 tassen en fiets, alles in zijn bus hahaha.

Wat ik zelf mooi vind is als we elkaar ook als mensen zien.
@Miss Tiffany
Ik meen dit uit de grond van mijn hart. Jouw energie en ook de manier hoe je in het leven staat hebben echt diepe indruk gemaakt.

Onze date 😍 zal ik nooit vergeten en staat huizenhoog in mijn lijst met dates.
Dankzij jou ben ik bepaalde dingen anders aan gaan pakken en durf ik op bepaalde vlakken meer initiatief te tonen.
Ik zal onze tijd altijd koesteren, en als de sterren gunstiger gestaan hadden dan had ik vaker een afspraak gemaakt.

Als ik dit topic vergelijk met andere Topics vooral in dit hoofd onderwerp dan is dit een pareltje, een plek waar de heren zich digitaal echt bloot durven te geven.
Dat is echt jouw verdienste omdat je zelf ook open bent en niet oordeelt over mensen.

Ow en Destiny's child heeft een speciaal plekje gekregen you know what i'm talking about

Dat wilde ik alleen even kwijt.
Slaap lekker Miss T 😘
 
Het grootste probleem van een forum is dat je, mwah, tachtig procent van wat communicatie beter kan maken mist. Intonatie, lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, zien hoe de ander kijkt als je iets zegt etc.

Dat maakt de kans op misverstanden een stuk groter. In het echte leven is elkaar goed begrijpen al gruwelijk lastig soms, laat staan op zo'n communicatief beperkend en anoniem medium als een forum.

Dat gezegd hebbende ben ik super trots op het cluppie hier. Stuk voor stuk leuke mensen, waar niet alleen mee gelachen kan worden, maar die ook de diepte in durven te gaan.

Soms een dissonantie, waar ik helaas in het verleden ook debet aan ben geweest, maar over het algemeen echt erg gezellig om hier met iedereen over van alles en nog wat te keuvelen.

Serieus tof dat ik jullie een beetje heb leren kennen hier. Die Efteling afspraak moeten we toch maar eens gaan doen. 😊😉
 
Dat is super lief van je hoor, staat ook buiten kijf.

Vorig jaar liet ik mij helemaal meezuigen in forumland. Dat ik er niet eens van kon slapen. Dan stond ik gewoon nachten "aan" 🙃
Is geen malen of piekeren, maar door de adhd kan ik in discussies het aan/uit knopje niet meer bedienen.
Nou na een paar van die nachten ben ik ook geen lieverdje meer. Dan wordt ik heel fel, dat kan je hier op het forum ook vaker dan eens lezen. Dan wordt ik een pen scherpschutter. Maar daar gaat al heel wat aan voooraf 😅 in mijn hoofd vooral 😅

Dus nu zet ik mensen een tijdje op negeer. Tot ik weer lekkerder in mijn vel zit. Meer geslapen heb 😅

Over Kater, dat was niet enkel wat hier openbaar staat.
Ik sprak een tijdje ook in dm met hem op een vriendelijke manier.
Maar iets anders dat mij met tijd en wijlen op de zenuwen werkt zijn meer dan 1 prive gesprek met iemand.
Sommige mensen openen steeds een nieuw gesprek, dat is heel onoverzichtelijk.
En elkaar beledigen of als dit in mij wakker gemaakt wordt, dan kap ik ook met het gesprek. Allemaal onnodige negatieve energie.

Ik heb ook heel veel toffe mensen ontmoet via het forum dus al dvp ik niet meer op het moment, ben ik ook gewoon dankbaar voor alle fijne mensen die ik ontmoet heb via gr.

Dat mag altijd! En eigen topic mag ook altijd. Wordt natuurlijk altijd leuker als er mensen in zitten die je ook echt ontmoet hebt. Dat maakt de dynamiek vaak leuker 🥰

Ik kreeg wel eens een dm van een heer die ik nog nooit ontmoet had.
Die mannen in je topic zo en zo.
Ik zei: Ja, maar zo zijn ze ook in het echt. 🤭😂
Niks neps aan 🥰✨

1 vd heren heeft me zelfs een keer geholpen met het dragen van 7 tassen en fiets, alles in zijn bus hahaha.

Wat ik zelf mooi vind is als we elkaar ook als mensen zien.
Wat een leuk verhaal!

En inderdaad, als je iemand al ontmoet hebt is het nog eens zo gezellig babbelen hier uiteraard, dan weet je wie de persoon achter het account is.

'Elkaar ook als mensen hier zien', kijk dat vind dan weer typisch jou Tiffany: warm en lief. Je bent een mooi mens! 🫶🏻🩷
Ik denk dat je eigen topic ook nog leuk zou zijn. Eerlijk denk ik dat jij ook wel een toffe bent.

Het is hier een beetje hoe meer zielen hoe meer vreugde. 😄
Ik ben inderdaad ook een toffe 😆

Ik zal een eigen topic nog eens overwegen, maar ik zou er sowieso nooit zoveel tijd en energie als Tiffany kunnen insteken...
Het grootste probleem van een forum is dat je, mwah, tachtig procent van wat communicatie beter kan maken mist. Intonatie, lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, zien hoe de ander kijkt als je iets zegt etc.

Dat maakt de kans op misverstanden een stuk groter. In het echte leven is elkaar goed begrijpen al gruwelijk lastig soms, laat staan op zo'n communicatief beperkend en anoniem medium als een forum.

Dat gezegd hebbende ben ik super trots op het cluppie hier. Stuk voor stuk leuke mensen, waar niet alleen mee gelachen kan worden, maar die ook de diepte in durven te gaan.

Soms een dissonantie, waar ik helaas in het verleden ook debet aan ben geweest, maar over het algemeen echt erg gezellig om hier met iedereen over van alles en nog wat te keuvelen.

Serieus tof dat ik jullie een beetje heb leren kennen hier. Die Efteling afspraak moeten we toch maar eens gaan doen. 😊😉

Mag ik ook mee naar de Efteling dan? ☺️🙏
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad ook een toffe 😆

Ik zal een eigen topic nog eens overwegen, maar ik zou er sowieso nooit zoveel tijd en energie als Tiffany kunnen insteken...
dat hoeft ook niet. Ik vind het al leuk en aangenaam dat jullie ( de dvp´s) hier zijn. Jullie offeren vrije tijd op om met ons te praten, leren kennen, jullie kant van het verhaal te tonen en delen met ons. En dat waardeer ik enorm.

ik en zeker ook andere leden begrijpen ook dat jullie ook net als ons een heel leven hebben buiten dit wereldje.😁
 
dat hoeft ook niet. Ik vind het al leuk en aangenaam dat jullie ( de dvp´s) hier zijn. Jullie offeren vrije tijd op om met ons te praten, leren kennen, jullie kant van het verhaal te tonen en delen met ons. En dat waardeer ik enorm.

ik en zeker ook andere leden begrijpen ook dat jullie ook net als ons een heel leven hebben buiten dit wereldje.😁

🫶🏻
 
Ik zal een eigen topic nog eens overwegen, maar ik zou er sowieso nooit zoveel tijd en energie als Tiffany kunnen insteken...

Allemaal praatjes met een L...🤣

Ik zou er zelf nevernooit aan beginnen. Ik visualiseer z'n eigen topic als dat je een tennisballetje op de tennisbaan slaat. Er komt iemand die de bal terugslaat en je denkt hey dit is leuk. Na een tijdje komen er aan allebei de kanten wat mensen bij en je denkt nog van zo dit wordt druk hier. En vervolgens staan er 20 man aan de andere kant die bal alleen maar terug te rammen en is er niets meer aan.
En dan ben ik zelf zo als Layla was. Niets willen missen, willen sturen, de drang overal op te reageren. Wat dit betreft vind ik het goed om te zien dat Tiff hier d'r weg veel beter in gevonden heeft.
Je zag het bij andere Lily ook steeds gebeuren, die draafde in het begin ook helemaal door.
Veels te veel. In het begin gezellig en eindigde steeds gezeik of frustratie.

Toch kan je als dame z'n eigen topic ook in je voordeel gebruiken. Het kan je echt wel klanten opleveren. En je kan echt vanalles kwijt hier, je zal altijd gevraagd of ongevraagd advies krijgen. En er zit er altijd wel ééntje tussen die er ook echt wat vanaf weet.
Denk zelfs als je bv midden in de nacht met pech zou staan en je meld het hier dat je nog geholpen zou worden. En je wordt dan echt niet aangerand ofzo, de meeste zijn hier denk ik zo slecht nog niet!
 
Denk zelfs als je bv midden in de nacht met pech zou staan en je meld het hier dat je nog geholpen zou worden.
Uiteindelijk is mijn loodgieter probleem, in het weekend een laagje water in de hele beneden verdieping, ook door een toffe van hier opgelost.
Dus ja! Dat is echt wel mogelijk.

Maar er zijn ook gekkies die je volgen en stalken en de realiteitszin kwijtraken.

Net zoals is het echte leven 🙃
Ik denk dat het belangrijkste is dat we elkaar blijven zien als mens. En sekswerkers niet als publiekelijk bezit.
Ja we hebben fijne sex gehad samen, maar verder dan we afgesproken hebben moeten we in de meeste gevallen niet willen gaan. Maakt alles heel ingewikkeld en onplezierig.
 
Maar er zijn ook gekkies die je volgen en stalken en de realiteitszin kwijtraken.
Denk juist door het feit dat jij zo'n open dame bent er wel meerdere eenzame zielen zullen zijn die juist daardoor hun realiteitszin verliezen. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat jij je anders moet gaan opstellen hierin. Ik heb al langer begrepen dat Tiff er veel realistischer op kijkt dan Layla. Maw , je bent beter geworden in het plaats geven van de zaken en denkt nu sneller aan jezelf en gelijk heb je.
 
Ik ben de vrouw achter Tiffany en Layla hahaha, dat is er maar ene dat ben ik gewoon 😂

Ik ben ook nog steeds open poly. Maar dat betekent niet dat ik met jan en alleman gratis of met gekke korting mijn werk doe.
Betekend wel dat als ik een boeking met je heb, ik die tijd volledig beschikbaar ben.
Ook eromheen onderhoudt ik licht contact. Ik vind dat intiem contact dat ook wel toelaat.
Bij mij kom je niet voor platte sex, er is ook wel altijd een praatje, soms een traantje en dat is ok.

Maar verliefdheid, daar zijn twee voor nodig.
En al vind ik iemand nog zo lief, verliefd wordt ik zelden en als ik verliefd ben, dan zal ik dat ook zelf aangeven.
Maar handig is het in de meeste gevallen niet.
Eenzaam kan je ook zijn binnen een huidige relatie. Wordt je dan verliefd op elkaar is dit meestal heel ingewikkeld.
Sws kan sekswerk een heel groot struikelblok opzich zijn.

Stalking en realiteitszin kwijtraken komt vaker door, niet willen luisteren wat die ander tegen je zegt. Je hoeft niet tussen de regels door te lezen, nee is gewoon nee. Misschien is meestal ook gewoon nee.
En je moet iemand willen die jou ook wilt, niet iemand die je moet overtuigen. Dat is geen liefde dat is macht..

Ik ga bewijzen dat je mij wilt als partner...
Dat is geen liefde.
Liefde en geluk zijn zekerheden die je voelt, een twijfel is een deugdelijke nee.
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo wat moeten we daar nou weer mee? :ROFLMAO:

Ik ben het eens met je verhaal hoor en wil niet je tekst op basis van 1 zin teniet doen, maar met "MISSCHIEN is MEESTAL nee" zitten we ineens nuance op nuance te stapelen en dan krijg ik al gauw het gevoel dat ik een spreadsheet nodig heb.

Soms willen mensen elkaar niet keihard afwijzen om verschillende redenen. Als je iemand al kent en ook graag mag maar niet verliefd bent, dan krijg je heel vaak een vaag antwoord. Misschien in de toekomst, nu niet, als de kinderen oud genoeg zijn, als ik een betere baan heb. Kortom: Misschien.

Maar misschien is in werkelijkheid gewoon: Nee nu niet. Nee wellicht nooit.

Ben je gevoellig voor stalking gedrag en obsessie, klinkt misschien als een ja.

Maar het is in werkelijkheid: Nee.

En daar doe je jezelf een plezier mee. Afronden en door.
 
Soms willen mensen elkaar niet keihard afwijzen om verschillende redenen. Als je iemand al kent en ook graag mag maar niet verliefd bent, dan krijg je heel vaak een vaag antwoord. Misschien in de toekomst, nu niet, als de kinderen oud genoeg zijn, als ik een betere baan heb. Kortom: Misschien.

Maar misschien is in werkelijkheid gewoon: Nee nu niet. Nee wellicht nooit.

Ben je gevoellig voor stalking gedrag en obsessie, klinkt misschien als een ja.

Maar het is in werkelijkheid: Nee.

En daar doe je jezelf een plezier mee. Afronden en door.
Het is complex.

"Misschien" zet de deur op een kier. Het kan betekenen wat jij zegt, iemand die niet durft af te wijzen. Het kan ook zijn dat die opening er wel degelijk is.

Ik ga even heel eerlijk zijn. Als een vriend of vriendin mij zou zeggen dat ie een oogje op iemand heeft, en diegene heeft gevraagd of ie een kans maakt en "misschien" als antwoord gekregen, even heel theoretisch, dan zou ik juist adviseren "go for it, nee heb je ja kun je krijgen".

Zeker als die persoon van nature meer timide of onzeker is.

Het is een dun lijntje he. Sommige mensen wil je het liefst aanleren dat het soms tijd is om je terug te trekken, dat is wat ik jou zie zeggen, maar ik ken ook vrienden die ik het liefst zou leren dat ze soms juist wel op een meisje kunnen afstappen.
 
Het is complex.

"Misschien" zet de deur op een kier. Het kan betekenen wat jij zegt, iemand die niet durft af te wijzen. Het kan ook zijn dat die opening er wel degelijk is.

Ik ga even heel eerlijk zijn. Als een vriend of vriendin mij zou zeggen dat ie een oogje op iemand heeft, en diegene heeft gevraagd of ie een kans maakt en "misschien" als antwoord gekregen, even heel theoretisch, dan zou ik juist adviseren "go for it, nee heb je ja kun je krijgen".

Zeker als die persoon van nature meer timide of onzeker is.

Het is een dun lijntje he. Sommige mensen wil je het liefst aanleren dat het soms tijd is om je terug te trekken, dat is wat ik jou zie zeggen, maar ik ken ook vrienden die ik het liefst zou leren dat ze soms juist wel op een meisje kunnen afstappen.

Zeg dan volmondig ja.
En mijn insteek was ook direct voor mensen die gevoelig zijn voor stalking gedrag en obsessie. Die kunnen niks met misschien. Dit maakt hen helemaal dol in het hoofd.
Misschien is voor hen inderdaad een deur die opengetrapt dient te worden. Overtuigingsdrang, jezelf willen bewijzen. De nee erna worst dan ook moeilijk verteerbaar. Want waar ging het mis? Kan ik het goedmaken?

Zeg ja als het ja is.
En nee als het nee is.
Dan kan je met overtuiging weten dat je zelf duidelijk bent geweest.
We zijn volwassen mensen he? Speelkwartier is voorbij.
 
Soms willen mensen elkaar niet keihard afwijzen om verschillende redenen. Als je iemand al kent en ook graag mag maar niet verliefd bent, dan krijg je heel vaak een vaag antwoord. Misschien in de toekomst, nu niet, als de kinderen oud genoeg zijn, als ik een betere baan heb. Kortom: Misschien.

Maar misschien is in werkelijkheid gewoon: Nee nu niet. Nee wellicht nooit.

Ben je gevoellig voor stalking gedrag en obsessie, klinkt misschien als een ja.

Maar het is in werkelijkheid: Nee.

En daar doe je jezelf een plezier mee. Afronden en door.
IK zie dat ook zo misschien is een zachtere manier van nee zeggen. Het is ook een manier van sommige mensen om de deur op een kier te laten staan en jou als plan B ofz achter de hand willen houden.

Wat er ook zo een antwoord is, is ik zal er eens over denken. Kan 2 dingen betekenen. 1 gewoon nee of de persoon gaat eerst eens rekenen wat ze winnen met een relatie als ze een relatie starten met jou. Of ze gaan aan vrienden en familie vragen wat zei denken over een relatie met jou.

In beide gevallen vind ik dat je het best er een punt achter kan zetten en verder gaan.
 
Nou moet ik wel zeggen dat de meeste mensen die gevoelig zijn voor obsessie of stalking, dat waarschijnlijk van zichzelf niet weten. Dat maakt het lastig ze van advies te voorzien.

Nah dat valt mee hoor. Ik heb dit soort dingen ook als stof meegekregen en met mensen in gesprek geweest die hiermee te kampen hebben.

Het heeft een aanloop.
Net zoals mijn adhd brein dit heeft als ik niet kan stoppen met denken snachts bijvoorbeeld. Ik voel dat al aan komen.
Mensen die bipolair zijn, voelen de switch vaak ook aankomen.
Mensen die gevoelig zijn voor obsessieve gevoelens ook.

In die window kan je nog voorzorg maatregelingen treffen. Maar zit je eenmaal in het raketje omhoog, moet je de hele trip doormaken.
Als ik het zo neerpen, lijkt het net een bad trip met drugs 😅🙈
Maar ik denk dat veel mensen daar wel iets in herkennen.
Je hebt jezelf niet meer in de hand eenmaal in dat raketje.
Is ook aangetoond in de hersenen dat je beperkt tot niet toerekeningsvatbaar meer bent.

Wat betreft sekswerkers, zal je een misschien laten vallen en minder hard nee zeggen omdat je kwetsbaar bent.
Naakt, alleen. Omdat je geen geweld wilt uitlokken bijvoorbeeld.
Eenmaal in dat raketje, gaan mensen ook sneller over op geweld.

Inderdaad ingewikkeld ja.🙃

Mensen he..hermit modus is zo gek nog niet
 
Mensen he..hermit modus is zo gek nog niet
vorige week was er een maat en ex- collega van me pa op bezoek. Hij had een zware tijd achter de rug. Hij is 26 en heeft een mis stap gedaan in zijn relatie. Misserie op het werk door iets in zijn privé-leven. ( niets erg)

Het gaat al een stuk beter met hem. Wat het vooral is voor hem is hij is op zoek naar zich zelf. Wie ben ik wat wil ik? Etc. Vele van zijn oude vrienden leven in een bubbel en alles buiten bubbel is slecht snapje.

Hij heeft iets van er is ook een wereld buiten die bubbel. Hij wil mensen leren kennen want iedereen heeft zijn eigen blik op de wereld en manier van leven en daar wil hij voor open staan.

Wat hij overweegt te doen is eens verlof te nemen naar een afgelegen dorpje te rijden waar niks is. Eens weg van alles en iedereen en eens zijn hoofd leeg te maken.
 
@Roxas dat is het nou net denk ik: er is ook zoveel meer. Vaak hebben we direct een oordeel over iemand of de situatie. Maar leer iemand eens kennen. Of luister eens naar t verhaal vd ander. En het oordeel verzacht.
Leren kijken als een blinde en eens echt horen, leren horen als een dove en eens echt zien.
Zou al zoveel verschil maken.
 
@Roxas dat is het nou net denk ik: er is ook zoveel meer. Vaak hebben we direct een oordeel over iemand of de situatie. Maar leer iemand eens kennen. Of luister eens naar t verhaal vd ander. En het oordeel verzacht.
Leren kijken als een blinde en eens echt horen, leren horen als een dove en eens echt zien.
Zou al zoveel verschil maken.
Dat is ook zo. Vroeger had ik het gevoel dat ik niet op mijn plaats was in deze wereld. En dat kwam vaak omdat ik vaak (ver)beoordeeld werd voor dat mensen mij leren kennen hadden.

Ik ga (deels) anders door het leven dan veel mensen rond mij. Soms botst dat vooral met mensen die niet open staan voor een andere blik op een onderwerp.

Bv relatie´s
 
@Roxas dat is het nou net denk ik: er is ook zoveel meer. Vaak hebben we direct een oordeel over iemand of de situatie. Maar leer iemand eens kennen. Of luister eens naar t verhaal vd ander. En het oordeel verzacht.
Leren kijken als een blinde en eens echt horen, leren horen als een dove en eens echt zien.
Zou al zoveel verschil maken.
Precies dit dus,
Heb het hier al vaker gezegd, ik maak gebruik van een handbewogen rolstoel omdat ik moeilijk ter been ben en niet lang kan staan danwel lopen.
Ondanks dit doe ik alles zelf, ook in het huishouden, misschien niet zoals een ander maar ik vind een manier om het te doen op een manier die bij mij past.
Ik ben in staat om trap te lopen. Maar je wilt niet weten hoe vaak ik gedurende bouw van mijn appartement heb moeten uitleggen dat de woning niet specifiek is aangepast voor mijn beperking.

Ja het is gelijkvloers, ik heb de keukenkastjes laten verwijderen en de afzuigkap zit in de kookplaat verwerkt en de douche is een inloop douche.
Maar dat zijn gewoon normale dingen.
Ik heb die dingen niet gedaan ivm mijn beperking maar gewoon voor het gemak voor mezelf en omdat ik het mooi vind😁

Jaren geleden trakteerde ik een vriendin op een etentje, terwijl we naar restaurant liepen zei ze me:
Je weet dat iedereen ons aan zit te staren ?
Was me niet eens opgevallen maar goed.
Soms wordt ik in gesprekken genegeerd als ik met iemand ben in de stad, wordt het gesprek gevoerd over mijn hoofd heen.

Maar het meest ergerlijke vind ik kleine kinderen in de supermarkt of meer specifiek de ouders van die kinderen.
Hoe vaak hoort Toffee wel niet wanneer die achter de winkelwagen loopt het volgende:
Ow kijk die jongen
Mam moet je kijken
Hij loopt raar
Etc
Soms vragen ze ook weleens gewoon doodleuk: waarom loop jij zo raar ?
Antwoord: ik had pech of als ik in een pest humeur ben dan geef ik geen antwoord of zeg dat ze zich met de eigen zaken moeten bemoeien.
En waarom heb ik dan een hekel heb aan de ouders en in mindere mate de kinderen ?

Die kinderen zijn terecht nieuwsgierig maar die ouders komen vaak met de meest rare uitleg of ze kijken je schaapachtig aan en zeggen niks.

>17 jaar geleden stonden we op een camping in Duitsland en achter ons stonden Nederlanders. Die wisten niet dat wij ook NL waren.
Ik ga te voet naar toilet gebouw en ik hoor dat kind tegen zijn moeder zeggen: mama wat loopt die jongen jaar en het is dat ik 1 een heel stuk jonger was en 2 niet zo bij opgevoed maar anders had ik die moeder hendig terechtgewezen vanwege de volgende quote die ze sprak:
"Ja voor ons is lopen vanzelfsprekend maar voor anderen ..."
Nee mens: als jij 2 poten breekt loop je ook niet vanzelfsprekend.


Mijn stelregel is: ik heb liever dat je vraagt wat met me aan de hand is en dat ik kan antwoorden dan dat je niks vraagt en aannames maakt.

Als je het vraagt bepaal ik zelf wel wat ik allemaal deel en hoe ik het uitleg.
Ik ben niet zielig of mentaal niet in orde enkel omdat ik in een rolstoel zit.

Edit

Mijn werkgever heeft een post over hoe om te gaan met mensen met een beperking.

Ivm herleidbaarheid heb ik even het algemene stuk eruit gepakt en het stuk over mensen met mobiliteit problemen

IMG-20240705-WA0009.jpg

IMG-20240705-WA0010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan