Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
◇◇◇◇◇
Sorry mensen dat ik niet meer veel post 🙈 en nu ook nog alles van onder naar boven antwoorden lol.
Sorry!!
◇◇◇◇◇
Sluit me aan bij Roxas,
Welkom terug Tiff, 😍😍
Maar vergeet niet, youtime is ook belangrijk 😘😘..

Wat mooi dat je zo betrokken bent bij goede doelen en dergelijke.
😁😁

Edit:
@Miss Tiffany
Het bericht van @Schorpio76 wat verwijderd is wordt door mij gequote in post 9772 van dit topic
 
Laatst bewerkt:
Knap!! Ik ben dus nog in de fase alles openen. Ik heb ook vaker weer wat uit de vuilniszak gevist.
De eerste doos was nog lastig, maar bij doos vijf dacht ik alleen nog maar "ik heb al zoveel jaar niet meer in die doos gekeken, dus waarom zou ik nou ineens uitgebreid gaan snuffelen?"

Mijn visie is vast willen houden aan spullen, is gewicht geven aan dat je leeft..Letterlijk jezelf "verzwaren", zodat je de grond voelt ofzo.
Lekker zweverig lol
Lol, mwah zo zweverig vind ik het niet hoor. Ik snap het wel denk ik.

Voor mij waren het niet de spullen an sich, maar dat ik met het weggooien ook mijn herinneringen, mijn verleden, wie ik was, en hoe ik de persoon ben geworden die ik nu ben zou weggooien.

Mijn houvast op een rare manier zou kwijtraken dus eigenlijk. Onzin dat ik zo denk, weet ik, maar uhm, heh, ja ik peins ook wat af. Mijn uit-knopje is ook soms zoek. 😉
Dat was een reactie op ik. Ik zach er geen graten in eerlijk gezegt. Echt jammer.
Eens, om daar nou een strafpunt voor te krijgen. 🤔 Zonde hoor.
 
Ik heb twee vitrinekasten vol en nog een paar los staan. Op een enkele na alles van DC, dus Batman, Superman, Wonder Woman, Catwoman, Batgirl, Harley Quinn, Poison Ivy, Supergirl, etc etc. Stuk of zestig alles bij elkaar. 😳
ik ken die vitrinekasten wel ja, heb wel eens overwogen om een keer een hoekje te maken met een stuk of 4 favorieten of zo, ik ben me er zeer goed van bewust dat het aanbod overweldigend is
 
Dank voor jullie steun, naar mij mening heb ik niets verkeerd gedaan, maar goed laten we door gaan.

Ik heb nu een weekje controle op mijn berichten, ze controleren maar, klets lekker mee. Het jammere is dat het wat langer duurt voordat mijn berichten worden geplaatst.

Nu weer door
 
Voor mij waren het niet de spullen an sich, maar dat ik met het weggooien ook mijn herinneringen, mijn verleden, wie ik was, en hoe ik de persoon ben geworden die ik nu ben zou weggooien.

Mijn houvast op een rare manier zou kwijtraken dus eigenlijk. Onzin dat ik zo denk, weet ik, maar uhm, heh, ja ik peins ook wat af. Mijn uit-knopje is ook soms zoek. 😉
Als je beelden ziet van mensen die op de vlucht zijn voor geweld en ziet dat ze een handvol spullen bij zich hebben, dan moet ik vaak denken aan dat ze misschien zelfs foto's en diploma's moeten achterlaten.
 
Ik beschuldig jou niet of in feite niemand hier. We zijn hier allemaal keurig opgevoede mensen met normen en waarden. We bezoeken alleen DVP, wat vanuit de kerk dan wel niet echt mag, geloof ik....:eek:

Nogmaals, wilde alleen mijn excuses aanbieden voor diegene die onacceptabel vonden, en nu weer door.

PS. had je mijn DM nog gelezen?
Uhm je stond een tijdje op negeer 😅 ik vond die interactie tussen jou en de kitten, onprettig en zat niet lekker in mijn vel, dus had ik je op negeer gezet 🫣😗
Dus nee dan ontvang je ook geen dms. Maar ik heb al weken bijna geen dms geopend.
Pauze is pauze 😊
Sluit me aan bij Roxas,
Welkom terug Tiff, 😍😍
Maar vergeet niet, youtime is ook belangrijk 😘😘..

Wat mooi dat je zo betrokken bent bij goede doelen en dergelijke.
😁😁
Me time is ook nog niet afgelopen hoor🤭😂
Edit:
@Miss Tiffany
Het bericht van @Schorpio76 wat verwijderd is wordt door mij gequote in post 9772 van dit topic
Vd Duitsers dus.
Ik lees toch wel veel vaker racistische dingetjes. Blijkbaar wordt t 1 berispt en het ander niet 😅 apart weer 😗
 
Laatst bewerkt:
Uhm je stond een tijdje op negeer 😅 ik vond die interactie tussen jou en de kitten, onprettig en zat niet lekker in mijn vel, dus had ik je op negeer gezet 🫣😗
Dus nee dan ontvang je ook geen dms. Maar ik heb al weken bijna geen dms geopend.
Pauze is pauze
Ike? Op negeer :eek: ,hopelijk nu niet meer toch....🥹

Is maar goed dat ik die Gift Card, niet gekocht heb,... dus.

Ik ben wel lief hoor,... 🥰
 
Wat een gedoe allemaal meiden. Ik heb één keertje gehad dat een dame een paar foto's stuurde van lingerie die ze aanhad. Of ik voorkeur had?
Verras me maar was mijn antwoord. Doe lekker aan waar je zelf zin in hebt of je comfortabel in voelt op dat moment. Beïnvloed de date alleen maar positief lijkt mij.
Dat is wel lekker snel uit. :)
 
Waarom zou mee time egoistich zijn?
Omdat je aan jezelf denkt 😛😛

Dit is een geintje mocht het niet duidelijk zijn. :(
Aan jezelf denken wordt tegenwoordig niet zo gewaardeerd:/

Me time is gewoon belangrijk en nooit te lang uitstellen 💯❤️
Anders krijg je van eigens "burn out time" 🙃🫣
Dit dus.
Ben een collega nog altijd dankbaar dat ie ingreep omdat ie de eerste symptomen van een beginnende burnout bij me zag. (Collega kwam zelf uit een burnout).
Heeft me apart getrokken op kantoor en gezegd:
Toffee jij gaat nu naar onze team lead toe en je vraagt drie dagen vrij.
Doet ie lastig verwijs je naar naar mij.

Die vrije dagen ook gekregen en achteraf wel nodig gehad.
Sindsdien werkt Toffee paar tandjes lager 😅😅
 
Omdat je met jezelf bezig bent?

Schijnt een vaak gehoord bezwaar te zijn, dat we te weinig aan anderen denken...
Omdat je aan jezelf denkt 😛😛

Dit is een geintje mocht het niet duidelijk zijn. :(
Aan jezelf denken wordt tegenwoordig niet zo gewaardeerd:/


Dit dus.
Ben een collega nog altijd dankbaar dat ie ingreep omdat ie de eerste symptomen van een beginnende burnout bij me zag. (Collega kwam zelf uit een burnout).
Heeft me apart getrokken op kantoor en gezegd:
Toffee jij gaat nu naar onze team lead toe en je vraagt drie dagen vrij.
Doet ie lastig verwijs je naar naar mij.

Die vrije dagen ook gekregen en achteraf wel nodig gehad.
Sindsdien werkt Toffee paar tandjes lager 😅😅
Me time is super belangrijk. Voor mij is me time savonds op mijn gemak gamen, netflix en naar de dvp´s gaan. Klinkt dom maar het is zo.

Je moet je eens afvragen ben jij de egoïst omdat je nood hebt aan me time. Of de persoon die vind dat jij of iemand anders geen me time mag hebben. Omdat ze zelf vinden dat ze niet genoeg me time hebben?
 
Deel in je vetheid, moet je dus eerst jezelf wel vetmesten 🤭😂
Ik kijk wel uit.
Vanmiddag heb ik naar andere tijden gekeken over Wil Hartog en het mag bewonderenswaardig heten dat hij nu, ruim in de 70, nog steeds in het motorpak past dat hij destijds droeg.
Dat voorbeeld volg ik graag.
Om maar even terug te pakken op het ontspullen; er ligt hier nog een spijkerbroek uit de middelbareschooltijd die me nog steeds past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan