Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mezelf de vraag stellen of het item mij nog blij maakt of vreugde brengt, werkt voor mij heel effectief. Alsook beseffen dat iets wat ik al een jaar niet aangeraakt heb, ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer zal missen😅
Dat is een goede mindset van Marie idd.
Alleen ik heb nogal wat kabels en andere meuk over van het bouwen van mijn vaste pc jaren geleden 😅😅.
Meer vanuit de gedachte mocht ik ooit uitbreiden qua harde schijven etc😅😅

Maar eens kritisch nogmaals door spullen gaan 😅
 
Dat is een goede mindset van Marie idd.
Alleen ik heb nogal wat kabels en andere meuk over van het bouwen van mijn vaste pc jaren geleden 😅😅.
Meer vanuit de gedachte mocht ik ooit uitbreiden qua harde schijven etc😅😅

Maar eens kritisch nogmaals door spullen gaan 😅
Ik heb dat ook ik heb massaal veel kabels onder het motto als ik het ooit nodig heb. Enkel als ik die kabel nodig heb vind ik geen. 😅
 
Ik heb dat ook ik heb massaal veel kabels onder het motto als ik het ooit nodig heb. Enkel als ik die kabel nodig heb vind ik geen. 😅
Precies! Ik had daar 1 plastic bak vol van. Allemaal weggegooit.
Al 2 jaar niet nodig gehad, dus het zal vast meevallen dat ik het ooit nodig ga hebben.

Uiteindelijk bewaren we vaak veel te veel, omdat misschien ooit op een dag, het nodig is..

In dat kader heb ik ook nog 1.5 box vol dvds 😅 denk dat het tijd wordt dat ik daar een top 10 van ga bewaren en de rest naar de kringloop 🙈
 
Precies! Ik had daar 1 plastic bak vol van. Allemaal weggegooit.
Al 2 jaar niet nodig gehad, dus het zal vast meevallen dat ik het ooit nodig ga hebben.

Uiteindelijk bewaren we vaak veel te veel, omdat misschien ooit op een dag, het nodig is..

In dat kader heb ik ook nog 1.5 box vol dvds 😅 denk dat het tijd wordt dat ik daar een top 10 van ga bewaren en de rest naar de kringloop 🙈
Wat voor dvd´s 😜 wij hebben voorig week ons zolder ( al half) geleed massas speelgoed, en dingen die we niet wisten dat we nog hadden bv vhs casettes. 😅
 
Waar is onze @Sanji, eigenlijk. Lang niet meer op dit topic geweest,.. vakantie.

Hij is toch ons DUVEL koninkje
Gewoon wat minder tijd de laatste tijd door wat IRL stuffs.
En met het EK voetbal en de Tour gaat m'n aandacht eerder daar naartoe 😅. Binnenkort ook 10 dagen op scoutskamp.



en een happy belated birthday to @Miss Tiffany
 
Laatst bewerkt:
Iets met oud zeer, zeg maar.... Ik gun het die stink stiefel nicht...... laat ik het netjes houden, belooft aan Tiff.

En iets met gezeur van collega's, aub niet zeg, het stinkt nu al met al die Duitse vlaggetjes en zo, wir sind Weltmeister en dat gezever.....
Ik ga lachen wanneer we een/de wedstrijd NL/DE krijgen.
En waarom? Een van mn beste vriendinnen is hardcore voetbalfan van die manshaft(ze is zelf Duitse).
Dus dat wordt dan waarschijnlijk heel pittig contact tussen ons😅😅

Kan altijd erger,
Sommige landen vinden het nodig om te gaan toeteren en doen wanneer ze hebben gewonnen😅😅😅
 
Iets met oud zeer, zeg maar.... Ik gun het die stink stiefel nicht...... laat ik het netjes houden, belooft aan Tiff.

En iets met gezeur van collega's, aub niet zeg, het stinkt nu al met al die Duitse vlaggetjes en zo, wir sind Weltmeister en dat gezever.....
Toen waren ze niet allemaal slecht. Bv oskar schindler. De nazi´s waren geen volk maar een gedachten gang. Dat waren duitsers, belgen,nederlanders etc.

mijn pa kan er niet aan doen wat er gebeurd is. En je oma ook niet.
Ik ga lachen wanneer we een/de wedstrijd NL/DE krijgen.
En waarom? Een van mn beste vriendinnen is hardcore voetbalfan van die manshaft(ze is zelf Duitse).
Dus dat wordt dan waarschijnlijk heel pittig contact tussen ons😅😅

Kan altijd erger,
Sommige landen vinden het nodig om te gaan toeteren en doen wanneer ze hebben gewonnen😅😅😅
ik heb dat gehad in 2014. Argentinë tegen duitsland. Mijn mama haar neef en nichtje zijn belgisch-argentijns en ik en mijn zus belgisch-duits. Me oma heeft wel eens moeten een brandje blussen. 😅
 
Laatst bewerkt:
Precies! Ik had daar 1 plastic bak vol van. Allemaal weggegooit.
Al 2 jaar niet nodig gehad, dus het zal vast meevallen dat ik het ooit nodig ga hebben
Vorig jaar ook gedaan, 10 dagen later had ik natuurlijk er een van nodig....
In elk geval de supporters van bepaalde landen.
De weg hier in de buurt is volledig geblokkeerd door een stel van die tüteraars.
Jij woont blijkbaar bij mij in de buurt
 
Ik heb dat ook ik heb massaal veel kabels onder het motto als ik het ooit nodig heb. Enkel als ik die kabel nodig heb vind ik geen. 😅
Toevallig laatst nog; de laptop willen aansluiten op de "internetbox".
Ik heb de wifi uitgeschakeld, dus een kabel was noodzakelijk.
En die had ik gelukkig nog, want wie wat bewaart, heef wat.
In een doos met diverse verlengkabels en verloopstukken....
 
Aan het begin van corona zo'n beetje alle verhuisdozen die nog ongeopend op zolder stonden vrijwel ongezien weggegooid.

Ik dacht, als ik uitgebreid in die dozen ga kijken, dan ga ik toch weer twijfelen, dus snelle blik en hoppetee weg ermee.

Één verhuisdoos vol kabels bewaard en die is de afgelopen jaren al meerdere keren goed van pas gekomen.

Maar de rest is ruckzichtlos ge-Marie-Kondo'd
 
Terug
Bovenaan Onderaan