Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lingerie kost gewoon super duur. Ik geef gemiddeld 100-200 uit per set.

Als een heer dan iets specifiek wilt, kost dat net zoveel als zijn date 😅 Dus nee dat is dan gewoon niet te doen.

zoals je wellicht kunt begrijpen hoeft niemand mijn lingerie uit te trekken. Te duur om beschadigd te laten raken.
Ha , dat klopt. Goede lingerie is duur en als ik voor een verjaardag ( prettige verjaardag trouwens aan @Miss Tiffany ) een waardebon cadeau geef van de lingeriewinkel dan zorg ik ook altijd dat de dame daar een deftige set kan mee kopen. Super leuk is dan ook als ze bij de volgende passage laat zien wat ze gekocht heeft en meestal zijn dat dan niet haar werksetjes want zoals Miss Tiffany meld " niet beschadigen wegens te duur"
Mijn smaak reeds eerder vermeld gaat uit naar Lise Charmel🤩🤩🤩
 
Fijne verjaardag Tiff!
Kiss You Flirting GIF
 
@Miss Tiffany , van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een leuke dag van...


Happy Birthday GIF by Creepz

Ps. ik wilde je topic niet kapen, was benieuwd hoe medewandelaars denken over kledingwensen en zo.

Mag ik vragen wat jou favoriete lingeriemerk is? Ben er wel nieuwsgierig naar.
Kapen maakt me niet zoveel uit hoor. Wat is kapen? Het is een openbaar forum😅😂

Enige dat ik niet fijn vind is grof taalgebruik, discriminatie, elkaar kleineren. Thats it zo'n beetje😊

Aubade is prachtig voor lingerie vind ik.
Ik heb aantal setjes cadeau gekregen, maar zelf koop ik het ook. Elegant, verfijnd. Gewoon heel mooi en ik voel mijzelf er ook heel mooi in. En ja het is vrij duur 😊

Sommige mannen zijn grof met uitdoen sindsdien doe ik het liever gewoon zelf. Als je mijn lingerie moet vergoeden wordt je niet blij.

❤️❤️❤️❤️

Bedankt allemaal voor de bday wishes! ❤️😘

En nee geen inloopkast hoor. Ik ben gaan minimaliseren. Afgelopen paar weken heb ik enorm veel weggegeven, verkocht op Vinted en naar de kringloop gebracht.
Ik heb een hekel aan overconsumeren. Ik koop ook heel bewust maar op gegeven moment heb je dan toch weer veel te veel.
Ik heb nu nog 1 kleine 2 deurs kast over 😊
 
Laatst bewerkt:
Die kan je altijd van mij kopen. Alleen ik zou er geen van Aubade van mij kopen gezien de inkoop prijs🤭😂
Ooit wel eens zo gedaan, ik kocht voor haar een leuk setje bij de Bij (wel in de sale natuurlijk want je blijft een Hollander 🤭) met 2 x het slipje, 1 voor haar samen met het bhtje, 1 voor mij na afloop van de date. Zij happy en ik ook happy.
 
Die kan je altijd van mij kopen. Alleen ik zou er geen van Aubade van mij kopen gezien de inkoop prijs🤭😂
Heb je een favoriet setje. 🫣🙈
Ooit wel eens zo gedaan, ik kocht voor haar een leuk setje bij de Bij (wel in de sale natuurlijk want je blijft een Hollander 🤭) met 2 x het slipje, 1 voor haar samen met het bhtje, 1 voor mij na afloop van de date. Zij happy en ik ook happy.
Het heeft wel iets en het is een leuk aandenken aan de date. 😁
 
Laatst bewerkt:
Ooit wel eens zo gedaan, ik kocht voor haar een leuk setje bij de Bij (wel in de sale natuurlijk want je blijft een Hollander 🤭) met 2 x het slipje, 1 voor haar samen met het bhtje, 1 voor mij na afloop van de date. Zij happy en ik ook happy.
Als ik een setje krijg, zitten er veelal 2 slips bij inderdaad 🥰🥰
Niks mis met de sale overigens! Aubade heeft nu ook sale, 1 setje gekregen en 1 setje gekocht 🥰
Lijkt mij zo ongemakkelijk. Mag ik je slipje meenemen?
Niets voor mij. Ieder zijn ding.
Is een troffee denk ik.
Zonder partner is het al een stuk minder awkward denk ik 😂
 
Serieuze vraag mijnerzijds:
Heb je tips ?
Ben net verhuisd en ondanks alle opruimen van tevoren heb ik alsnog teveel spullen dan plek 😅😅😢😲
Ik volg Kon Mari

Mezelf de vraag stellen of het item mij nog blij maakt of vreugde brengt, werkt voor mij heel effectief. Alsook beseffen dat iets wat ik al een jaar niet aangeraakt heb, ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer zal missen😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan