Ben je dat zeker ?je mag weten ik alleen mag zonder condoom de rest niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen je dat zeker ?je mag weten ik alleen mag zonder condoom de rest niet
Heel zekerBen je dat zeker ?
Tiens ik mag ook zonder
Deze waar ik over spreek ken jij zeker nietTiens ik mag ook zonder
Liefde kan toch mooi zijn heyIs er volledig met gestopt staat met foto op haar whatsapp met haar vriend zit in een relatie terug met haar ex vent
Dikke zever wat je zegt is gewoon een bedriegster nu ja ze doet maar niet eer bij mij ze is terug bij haar ex zodat ze meer haar kind kan zien niet voor die vent heeft een hele aan hemTja, ze heeft een serieus alcoholprobleem, ze zal je dat toch ook ooit wel eens verteld hebben? Dan is het natuurlijk niet slim om ze te gaan opgieten op café...
Nog niet terug..., tenzij iemand toch info heeft?Meestal komen ze terug het geld hey dat ze missen.
Maar zij ookj ze begint wel weer denk ik als ze geld nodig heeft Di ene pico heeft dat niet is wel een lekkere vrouw heb er mooie foto's vanHeb hare vent gezien op instagram serieus sociaal geval
Maar zij ookj ze begint wel weer denk ik als ze geld nodig heeft Di ene pico heeft dat niet is wel een lekkere vrouw heb er mooie foto's van
Ja ga ze niet jaren bij blijven maar ja zo lang ze er bij is kunnen we niet met haar af spreken een bom van een wijf heb mooie foto's van haarHeb hare vent gezien op instagram serieus sociaal geval
Heb hare vent gezien op instagram serieus sociaal geval
Foto's die je toevallig wil delen? Ik kan me nog herinneren dat ze een prachtig lichaam had maar de herinnering is aan het vervagen :/ .Ja ga ze niet jaren bij blijven maar ja zo lang ze er bij is kunnen we niet met haar af spreken een bom van een wijf heb mooie foto's van haar