WHEM Cleo, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
429
23/01/23
711
24

Niet de dame van de foto.

Afspraak maken ging makkelijk, voor een paar uur later. Toen ik me ter plekke meldde, antwoordde de booker "what time you wanna come". Even later "where are you". Daarna kwam er een slechte uitleg waar ik dan heen moest. Het hele proces duurde een half uur.
Opgehaald bij de lift door een andere dame. Die nam mij mee naar de kamer alsof ik een afspraak met haar had. Mooie, goedgehumeurde meid.
Ontvangst in een flat met 1-kamer appartementen. Ik vroeg of ik naar de WC mocht. Moeilijk, die was "bezet". Op een 1-kamer appartement! Toilet zal wel in de badkamer geweest zijn, en daar zal dan wel een andere dame hebben moeten wachten terwijl wij bezig zijn.
Deze dame had grote siliconenborsten (niet wat ik zoek). Ze sprak gebrekkig Engels. Ik betwijfel of ze latina is. Ze heeft niks met het profiel op Kinky te maken.

Als ik uitgebreid onderzoek doe op Kinky, een uur rijd, bereid ben 200 euro te betalen, dan ga ik niet akkoord met een random dame. Ik ben zonder te betalen weer weggegaan.

Jammer om deze meid teleur te stellen. Als zij haar eigen profiel zou hebben, dan denk ik dat ze best veel klanten zou krijgen en ik vermoed dat die ook best tevreden zouden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan