Claudia, Wageningen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
188
30/09/21
111
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2351617-claudia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb even getwijfeld of ik over deze dame een recensie zou schrijven. Ze stond al een een tijdje op mijn bucketlist. Altijd in Wageningen, iedere keer een weekje of twee, drie en dan weer weg. Haar advertentie staat nooit vooraan maar ergens op page 20. In mijn verbeelding een vrouw die vaste klanten heeft in Nederland en een paar keer per jaar komt om wat geld op te halen en dan weer terug naar Spanje.

Wageningen is ook niet echt in de buurt voor mij, maar ik had zakelijke bezigheden in het oosten en maakte gebruik van de gelegenheid. App contact vooraf was rechtstreeks met Claudia. Haar antwoorden zijn kort, ze leest met de vertaalapp. Maar prima, ik had er alle vertrouwen in.

De date. Ze is de vrouw van de foto's, zijn wat gedateerd. Haar heupen zijn flink breder nu, verder nog steeds een leuke vrouw. Kom bij mij halen wat je thuis niet krijgt is haar slogan. Tenzij je thuis helemaal niks krijgt moet je daar niet al te veel bij voorstellen. Ik vond haar passief en totaal niet geil. Een nummertje voor achter de ramen, geen sex voor een uur. Ik had voor een uur betaald maar trok na een half uur mijn kleren aan omdat er niks te doen was in haar slaapkamer.

Wel een vriendelijke vrouw. Daarom twijfelde ik, maar ja dit forum is er niet voor niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan