Recensie Claudia, Stein 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
15/04/24
21
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Plassex door klant
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7582022-claudia
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was laatst weer goed geil en moest voor wat onderzoeken in Roermond zijn. Ik begon eens te snuffelen op Kinky en kwam deze prachtige dame tegen. Via Whatsapp hadden we snel contact en hupsakee een afspraak.

Daar aangekomen deed een man met grijze haren open. Ik dacht eerst dat het haar PIMP was maar volgens mij was het de wandelaar daarvoor. Beetje ongemakkelijk enfin. Entree was een beetje rommelig gegaan dus maar uiteindelijk stak Claudia snel haar hand uit en trok me naar binnen. Het appartement was wel wat rommelig. De laminaatvloer lag er maar voor de helft. Ik moest even plassen en de toilet was muf en echt ranzig te noemen met bruine kalkaanslag aan de binnenkant van de pot. Er hing boven de toilet ook een oude stortbak met een verbruind touwtje eraan en een vergeelde hendel die je naar beneden trok. Werd wel nostalgisch van het geluid.

Na het financiële geregeld te hebben mocht ik op bed liggen. Ze vroeg wat ik wilde en ik gaf aan dat ik graag plas sex wilde en elkaar wilde rimmen in stand 69. Het bed was wat rommelig en nog warm maar ik ben een positief ingesteld persoon. Toen ik naakt op het bed lag kwam ze op me zitten met haar mooie dikke reet waar ik echt heel geil van werd. Terwijl ze richting mijn gezicht kwam er wel een wat zurige lucht op me af maar ik vind dat persoonlijk heel erg geil. Vervolgens begon ik lekker aan haar kut te likken terwijl ze mij ging pijpen zonder condoom. Terwijl ze me peep ging ze rustig steeds een beetje in mijn gezicht plassen terwijl ik haar anus lekker bewerkte met mijn tong.

Vervolgens gaf ik aan dat ik intiem wilde en ging ze op haar rug liggen. Eerlijk is eerlijk ze heeft een HELE strakke poes!!!!! Dat vergeet ik nooit meer ik kwam ook heel snel klaar na een paar stoten. Vervolgens om het af te maken mocht ik in haar mond plassen.

Ik had wel wat mixt feelings met de andere wandelaar. Niet handig gepland van haar. Als je van plassex houdt en lekker menselijke seks, dus met geuren en kleuren zogezegd ben je bij haar aan het goede adres! zacht prijsje!
 
Volgens mij is dat haar vriend. Staat ook ergens op de foto's.
Hb je wel geluk gehad. Rest is niet echt te spreken over haar optreden.
Dacht dat er ook een recensie is, maar kan die even niet vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan