Recensie Claudia, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ace1234

Wandelaar
29
08/11/21
47
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/hostesses/claudia
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De foto's van Claudia zijn wat gladder dan de werkelijkheid, maar ze ziet er best ok uit. Vooral een grote en mooie boezem. Communicatie is moeizaam. Zij praat spaans en ik probeer woorden te herkennen en in korte engelse woorden te antwoorden.

Ze begint er meteen aan en zakt quasi direct af naar beneden om te pijpen met condoom en een minuutje later zet ze zich in amazone op mij. Daarna volgen de standjes eigenlijk snel op elkaar. Na een paar minuten naar reverse cowgirl, naar missionaris.

Ik ben zelf tijdens de seks wel wat oraal ingesteld maar kussen bleek niet te kunnen. Beffen evenmin omdat ze al glijmiddel had aangebracht aan haar poes (haar excuus, niet het mijne). De opties voor al hetgene buiten rechtoe rechtaan seks waren maw nogal beperkt.

In missionaris doet ze ook geregeld rare dingen met haar benen. Spant ze plots op alsof ze je wat wil wegduwen, lijkt het alsof ze haar benen anders wil leggen maar herlegt ze zich eigenlijk gewoon weer in dezelfde positie, etc.
In doggy ben ik vrij zeker dat ze mijn lid tussen haar hand en poes hield.

Na een eerste keer klaarkomen stelde ze meteen douche voor. Ik was wat in de war want ik had voor een uur betaald, maar we kwamen dan overeen tot massage.
Dat doet ze door met een soort massageding met knobbeltjes in haar hand over je rug en benen te wrijven. Ik vond het niet zo sensueel. Na 5 minuten heb ik aan de massage dan ook maar een einde gemaakt en maakte in aanstalten voor de tweede ronde. Daarvoor moest er eerst nog eens gedouched worden vond ze.

Tweede ronde gaat van start in min of meer dezelfde "opbouw", kort pijpen en dan haar neuken. Ze geeft daarbij de indruk dat het neuken niet te lang moet duren en moedigt je aan om klaar te komen.
In missionaris keek ze me niet echt aan en op een gegeven moment had ze ook niet graag meer dat ik aan haar borsten kwam. Over haar klit wrijven tijdens de seks was ook een big nono.

Na 40m zat het er daardoor wel op. Nog eens naar beneden voor wat drinken te halen, nog eens een douche ter afsluiting en on my way.

Ik heb getwijfeld tussen 2 en 3 sterren. Uiteindelijk heb ik wel min of meer m'n gang kunnen gaan en twee keer seks gehad (het is me ook al eens voorgevallen dat een dame besloot dat na ronde 1 er geen sprake kon zijn van ronde 2, daar deed ze dan toch niet moeilijk over). De prijs speelt een rol in de 3 sterren (ipv 2) maar eigenlijk betaal ik liever iets meer voor een betere ervaring.
Het was geen GFE, maar jammer genoeg ook geen PSE. (en het moet wel het ene, of het andere zijn)

Niet kussen, niet knuffelen, niet beffen, niet acteren om mij het gevoel te geven dat je het zelf ook leuk vindt, ..., zijn voor mij grote minpunten dus ik zal dit niet herhalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan