- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.rendezvousprive.nl/dames/claudia
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Normaal plan ik mijn avonturen van tevoren, maar vandaag moest ik even improviseren. En zodoende kwam ik bij Claudia uit, die op een enkel lijstje van mij stond, maar wel had ik van een andere wandelaar begrepen dat het bij haar goed toeven is.
Een blonde dame, aan het accent te horen ergens uit het oosten van het continent afkomstig, maar spreekt duidelijk Nederlands. Sterker nog: het is nogal een prater (maar de rest staat niet stil, dus geen tijdverkletser). Mooi figuur heeft ze ook vond ik. E zou ik haar borsten niet geven overigens, maar ze mogen er zeker zijn.
De date was verder heel leuk, lekker knuffelen en dan komt van het één het ander. Volop tongzoenen ook, maar dat is bij RVP gelukkig geen zeldzaamheid. En ze geniet er zelf ook van.
Een blonde dame, aan het accent te horen ergens uit het oosten van het continent afkomstig, maar spreekt duidelijk Nederlands. Sterker nog: het is nogal een prater (maar de rest staat niet stil, dus geen tijdverkletser). Mooi figuur heeft ze ook vond ik. E zou ik haar borsten niet geven overigens, maar ze mogen er zeker zijn.
De date was verder heel leuk, lekker knuffelen en dan komt van het één het ander. Volop tongzoenen ook, maar dat is bij RVP gelukkig geen zeldzaamheid. En ze geniet er zelf ook van.