Recensie Claudia/Minie, Wommelgem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er afgelopen donderdag geweest (Dreamotel), wel duur maar het is de dame van de foto's, ze spreekt goed Engels, doet wat ze belooft (ook anaal, op voorhand gevraagd) en doet ook moeite om het je naar je zin te maken. Met het groot aantal fake profielen/fake dames die op RL circuleren is dit een welkome afwisseling.

Ik heb vorige week maandag nog eens met haar gedate .... was zoals de vorige keren: man wat een lekker geil lijf, ze pijpt heel goed, kan ook deepthroat, en neuken ( het zaad van mn voorganger zat er nog in ) doet ze gewillig ... 20 min na aankomst lekker volgespoten, douche genomen en tot een volgende keer. Maw ideaale cumdump :D
Ik zou Paulina/Nonna eens willen doen maar twijfel omdat er wel wat neg commentaren op zijn ...

Ik heb vorige week maandag nog eens met haar gedate .... was zoals de vorige keren: man wat een lekker geil lijf, ze pijpt heel goed, kan ook deepthroat, en neuken ( het zaad van mn voorganger zat er nog in ) doet ze gewillig ... 20 min na aankomst lekker volgespoten, douche genomen en tot een volgende keer. Maw ideaale cumdump :D
Ik zou Paulina/Nonna eens willen doen maar twijfel omdat er wel wat neg commentaren op zijn ...
T is waar, tzaad van ne maat kan nooit geen kwaad, maar ga toch liever als de eerste :)

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan