- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Verborgen aan de 'verkeerde' kant van de Ruysdaelkade op 199 werkt deze geblondeerde Latina sexbom. Heeft al wat jaren ervaring op de teller staan en dat heeft zo zijn voordelen. Niet veel is haar te gek.
Bij binnenkomst wassen, cockring aanbrengen, poppers naast het bed en de geiligheid kan beginnen. Op verzoek houdt ze haar hoge hoerige laklaarzen aan. Pijpen zc, ondertussen met haar lekkere ingereden kut spelen, tussendoor likken en tongen, neuken en uiteindelijk mijn lading over haar borsten gespoten. Zelfs nadat ik mezelf weer opgefrist een aangekleed had zat Claudia nog op de rand van het bed met het zaad nog op haar lichaam. Heerlijke geile DVP.
Bij binnenkomst wassen, cockring aanbrengen, poppers naast het bed en de geiligheid kan beginnen. Op verzoek houdt ze haar hoge hoerige laklaarzen aan. Pijpen zc, ondertussen met haar lekkere ingereden kut spelen, tussendoor likken en tongen, neuken en uiteindelijk mijn lading over haar borsten gespoten. Zelfs nadat ik mezelf weer opgefrist een aangekleed had zat Claudia nog op de rand van het bed met het zaad nog op haar lichaam. Heerlijke geile DVP.