- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://dynamiteprive.nl/claudia-dynamite-prive/
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Uiterlijk dikke 9, klein, superslank, platte buik, smalle taille en kleine billen. Echt petite dus.
Mooi gezicht, mooi haar.
Dus daar was niks mis mee.
Het pijpen ging redelijk goed, maar nogal plichtmatig.
Toen ze bovenop me kwam zitten vond ik haar acties ook wat matig maar haar heerlijke lijf was prachtig.
Echter in missionaris begon het dat ik niet beide benen omhoog mocht doen, daardoor o.a. kon ik niet echt goed in haar komen.
Ik ben echt niet supergroot geschapen dacht ik, maar slechts een paar centimeter kon ze maar verdragen.
Het liep allemaal wat stroef (ondanks het glijmiddel). Verder kwam er weinig enthousiasme van haar kant.
In doggy ging het aardig al kon ik ook niet diep stoten, maar haar heerlijke billen en slanke lijfje zorgde dat ik toch nog klaar kon komen.
Benieuwd wat anderen aan ervaring hebben, want qua uiterlijk vind ik haar geweldig, maar de sex moet ook wel goed zijn.
Mooi gezicht, mooi haar.
Dus daar was niks mis mee.
Het pijpen ging redelijk goed, maar nogal plichtmatig.
Toen ze bovenop me kwam zitten vond ik haar acties ook wat matig maar haar heerlijke lijf was prachtig.
Echter in missionaris begon het dat ik niet beide benen omhoog mocht doen, daardoor o.a. kon ik niet echt goed in haar komen.
Ik ben echt niet supergroot geschapen dacht ik, maar slechts een paar centimeter kon ze maar verdragen.
Het liep allemaal wat stroef (ondanks het glijmiddel). Verder kwam er weinig enthousiasme van haar kant.
In doggy ging het aardig al kon ik ook niet diep stoten, maar haar heerlijke billen en slanke lijfje zorgde dat ik toch nog klaar kon komen.
Benieuwd wat anderen aan ervaring hebben, want qua uiterlijk vind ik haar geweldig, maar de sex moet ook wel goed zijn.
Laatst bewerkt: