Voormalig lid 5016
Vaste klant
Het is idd 80 voor half uur en uitbaatster is geen Vlaamse dacht ik hoor. Maar runt ze zaak al heel lang en is betrouwbaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVlgs mij is ze weg bij PDG Hasselt?Claudia is precies al een tijdje afwezig. Iemand nieuws over haar?
Bedoel je dan hun eigen site?De advertenties van PDG worden nochtans iedere dag ververst...?
Ik zie vandaag bv adv van Joy, Tessa, Katy, Lucia, Andrea, Nora, Mia, Aline én Laura.
Maar van Claudia is inderdaad geen spoor :-(
Nee, ik bedoel op redlights…Bedoel je dan hun eigen site?
Hier staat Claudia nl. ook bij....Home - Private Dreamgirls Hasselt
Private Dreamgirls is een massagesalon waar stijlvolle dames je graag verwennen. Misschien zijn wij wél de fantasie voor jou?www.privatedreamgirls.be
Maar mss gebruik ik een verkeerde link?
Heb tijdje geleden gebeld en de gastvrouw vertelde me dat ze in december terug aanwezig zal zijn. Ben benieuwdDe website is nog steeds met oude foto's en dames die er niet meer werken. Op RL vind je inderdaad de dames die aanwezig zijn. Claudia is jammer genoeg al even niet meer op RL verschenen. Ik dacht vernomen te hebben dat ze zwanger zou zijn…
Claudia is in zwangerschapsverlof geloof dat ze in december terug begintClaudia is precies al een tijdje afwezig. Iemand nieuws over haar?
Er staat toch een Claudia op redlights bij Private dreamgirls? Of is dat een andere?Heeft iemand nog iets van deze top dame gehoord. Zou haar nog wel eens willen doen
Heb vernomen dat ze nu in kortrijk ontvangd bij Draemgirls kortrijkVandaag spontaan langsgeweest bij Dream Girls in Hasselt en gekozen voor Claudia in de line-up.
Wat een verschijning! Helemaal mijn ding
Na het afrekenen was de badkamer helaas bezet, dus terug effe op de kamer waar er werd getongzoend, gefriemeld en gelikt. Legde haar spontaan op bed en begon aan een befbeurt van geilheid. Ze smaakte heerlijk en liet het zich welgevallen: kreetjes & kreuntjes bij de vleet .
Dan de badkamer op, die ondertussen vrij was, voor de nodige verfrissingen aan de wasbak. Terug op de kamer begon ze me hemels te pijpen! Wat een pijpkoningin… . en ze neukt zowaar nog beter met dat zwoele lichaam van haar. Eerst on top, dan missio en afgemaakt al beukend op haar volle billen . Ben 2x klaargekomen (overkomt me ni veel) en zij ook. Had zelf een topdag en zij was echt super! Ben er nog ni goe van
Haar enthousiasme is fantastisch! Gecombineerd met een vlotte babbel is Claudia het schoolvoorbeeld voor een uitmuntende GFE. Achteraf nog samen gedoucheen en ze babbelt honderduit
Herhalingsgevaar: huizenhoog! Mij ziet ze zeker terug .
Dream Girls is een geweldig privé-huis ook met goede ontvangst en leuke kamers.Paar maal geweest pré-covid en altijd tevreden en voldaan buiten
is dit dan dezelfde Claudia?Heb vernomen dat ze nu in kortrijk ontvangd bij Draemgirls kortrijk
Dat klopt dat is die claudiais dit dan dezelfde Claudia?
Claudia Dreamgirls Kortrijk
Privéhuis "DREAMGIRLS" Kortrijk Waar gezelligheid en discretie troef zijn .. Hippodroomstraat 4 8500 KORTRIJK (Vlak bij R8www.redlights.be
Werk u in kortrijkdag allemaal,
weet iemand waar Claudia van dream girls Hasselt werkt.
alvast bedankt