Gisteren avond had ik zin om een goede pijp beurt te krijgen, dus op zoek naar onze pijpkoningin Claudia in Doublet. Zij zat achter haar geopende raam en kon ik meteen afspreken voor een goede pzc- bef- en neukbeurt. Het bezoek begon met het vertellen over haar gebroken been maar snel overgegaan naar een lekkere pzc. Het was een aparte manier van pijpen. Mijn lul erin, mond bleef een beetje open en haar tong bewoog alle kanten op. Dus, mijn lul werd gelikt in haar half geopende mond voor-achter, links-rechts. Af en toe mond dicht en stevig gezogen of helemaal de keel bereikt met kokhals geluiden of het hoofd draaien voor een andere positie. Niet met het hoofd heen en weer schudden zoals in de meeste gevallen. Huh, je kon op deze manier lang volhouden en genieten. Even gewisseld met solo beffen en daarna weer doorgaan met pijpen. Er was geen tijdsdruk aanwezig. Maar ik wilde ook nog neuken - had niet verwacht dat zij ook een lekkere kutje heeft, nog redelijk strak, ik kon langzaam, diep, hard en met gevoel pompen. Was van plan om in haar mond uit te komen maar het neuken was zo lekker dat ik vergat op tijd te stoppen. Toen ik stopte en de condoom weghaalde, was ik al te laat om mijn lul in haar mond te stoppen. Het sperma ontplofde alle kanten op, haar gezicht borst buik bovenbenen hebt ik per ongeluk gewit, ik verexcuseer me maar zij werd niet boos hierom. Ik mag helpen mijn sperma met papier te vegen van haar lichaam. Wel leuk toch! Gedurende het aankleedpartij heeft zij verder verteld over hoe en waar is het ongeluk gebeurd enz.
Dit is een goed adres als ik zin heb voor een pijpbeurt.