Recensie Claudia, Den Haag, Doubletstraat 26 k2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
40 min voor 40 incl alles....tjonge......

Voor pzc en cim vroeg ze sinds corona 60 euro en dat lijkt nog haar prijs te zijn.

Ik ben een beetje gestopt met haar........ze kan uitstekend pijpen.....daar geen slecht woord over...... ik kreeg steeds meer het gevoel in een natte asbak te stoten met al het gerook en gehoest.

Los daarvan uitstekende service.... maar ik ga niet meer.

Na gelezen te hebben, wat die Claudia allemaal aanbied en doet
stond ze boven aan mijn lijstje.
en ben de laatste tijd, geregeld afgereisd naar de doubletstraat.
Maar tot op heden, haar nog nooit getroffen.
Heeft ze geen vaste werkdagen of werkt ze enkel als ze zien heb?
Dus mocht iemand meer weten (werkdagen en tijden), dan hoor ik het graag

Iemand zin in een trio met haar aankomende woensdag wellicht? Doe maar een PM

//Edit mod: Inderdaad graag via PM dit.
Nog wat opgeschoond zonet over haar werkdagen. Vanaf nu weer verder met recensies mannen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag weer traditiegetrouw naar deze meid geweest voor haar oudjaarsbeurt.

Eerst door de Geleen gelopen waar ik het nog drukker vond dan verwacht. Toen naar de Doublet om aan te sluiten in de rij bij Claudia.

Er waren al 3 mannen bij haar binnen geweest zonder dat het gordijn open ging, maar uiteindelijk verscheen ze in lingerie voor het raam, zag ze me en wist ze hoelaat het was.

100 euro overhandigd en we gingen aan de slag. Terwijl ik me uitkleedde en waste kwam ze al lekker met haar lichaam achter me staan. Ik draaide me om. Zij draaide zich om en we gingen eens even goed droomkeuken.

Inmiddels was er beneden wat gegroeid en wist ze hoelaat het was. Ze ging braaf door haar knieën en binnen no time had ze m'n worst in haar o zo bekende pijpmondje.

Alsof ze 3 dagen geen eten had gehad ging ze er mee aan de slag. Likken, zuigen en daarna had ze vrij snel een volle mond. Om te zorgen dat ze echt niks vergat heb ik m'n handen op haar hoofd gelegd zodat het een goede deepthroat werd.

Na een tijdje ons verplaatst naar het bed. Ze likte hier heerlijk m'n ballen en keek heerlijk slettetig omhoog.

Tijd voor het echte werk. Mevrouw ging op handen en knieën en bood me haar kontje aan. M'n lul vond snel haar kutje en ging aan het werk. Even heerlijk gas gegeven en haar hard geneukt. Ze nam de beurt gewillig in ontvangst alsware het haar eerste was van de dag.

Omgedraaid en in missionaris aan de slag gegaan. Heerlijk om op haar te liggen en haar bijna onder je te zien verdwijnen.

Na een tijdje ging het condoom af en was het tijd om haar mondje eens verdiend vol te spuiten.

Een heerlijke date met een topmeid die niet vies is van wat ruwer. Ze gaat dinsdag op vakantie

I visited Claudia yesterday she seems to be a very friendly lady she started off with a blow as I lay on the bed she is good at deep throat and ball licking action then we went cowgirl style until she tired so it was straight to missionary where I worked quick slow slow quick which she said she enjoyed I then emptied my balls into the condom in her pussy.a very enjoyable visit

Terug
Bovenaan Onderaan