Nog eentje dan op speciaal verzoek van
@swtdisposition, maar dan wel eentje van ongeveer een jaar geleden, en waarvan we wel duidelijk sterk van mening verschillen.
Claudia is die ene dame die ik in die andere recensie noemde die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft. Had ze haar dag niet, waren mijn verwachtingen te hoog door alle lovende berichten, of een combinatie van beiden. Wie zal het zeggen. Er was geen echte klik in elk geval.
Na 2 of 3 dagen kon ik me, buiten het feit dat ze tongzoende en pijpte zonder condoom, er eigenlijk niet echt meer iets van herinneren, terwijl ik veel andere dates me nog bijna van minuut tot minuut herinner, zelfs dates van een jaar of 10 geleden. Toen drong het pas echt tot me door dat het voor mij helemaal geen geweldige date was. Claudia tongzoende te hard en zonder "gevoel". En haar pijpbeurt was de meest eentonige die ik sinds heel lang gekregen heb. Het was mij ook al direct na aankomst op haar kamer duidelijk dat zij er van uit gaat dat iedereen die haar 100 euro of meer betaalt komt voor tz en
pzc. Maar dat geldt niet voor deze jongen. Claudia moet het ook duidelijk van die reputatie hebben, en niet van haar geweldige pijpskills, want die ontbraken duidelijk tijdens mijn bezoek.
Ik ga het geen slechte date noemen, want dat was het ook weer niet, maar meer dan gemiddeld of middelmatig kan ik hem ook weer niet noemen. Als zij niet aan tz en
pzc zou doen, zou ik hem zelfs als eentje van 13 in een dozijn willen omschrijven. als Claudia met meer gevoel zou tongzoenen zoals sommige anderen wel doen, en evenveel variatie in het pijpen zou aanbrengen als bvb Anna, Diana, Jasmine of Isabella dan zou het mogelijk voor mij ook een topervaring kunnen zijn, maar dat miste ik dus. Grote kans dus dat er geen herhaling volgt, al mag je nooit nooit zeggen.