Vorige week donderdag gaan ochtendwandelen,rond 11.00. Aardig wat activiteit al, maar sommige favorieten nog afwezig. Opeens verschijnt oude bekende Claudia aan haar deur. Niet lang getwijfeld en naar binnen gegaan. Was minstens 3 jaar geleden maar toen ook al fantastisch!
30min voor €100 geboekt, incl
pzc. Staand begonnen met intens tongzoenen. Op bed verder, genoten van haar lichaam, en heerlijk met haar C cups gespeeld, die ondanks de siliconen heerlijk zacht zijn. Vervolgens daalt Claudia af naar beneden, en vergeet daarbij mijn ballen niet. Een heerlijke
pzc sessie volgt. Zo goed dat ik na 10min dreig te komen. Net op tijd draaien we de rollen om en bef ik haarVervolgens biedt ze 69 aan, en dat is goddelijk. Ik houd het nog best even vol, maar uiteindelijk moet ik in haar mijn meerdere erkennen, en kom ik flink klaar……in haar mond, en over haar hals, ze glimt behoorlijk
. Ik had dit niet van tevoren afgesproken en verontschuldig me…..niet nodig volgens haar.
Ze heeft geen enkele haast, komt na het wasje lekker bij me liggen, en biedt me tijdens ons leuke gesprek haar borsten en lekkere kontje aan, om mee te spelen. Wat heerlijk relaxed is ze !
Herhalingsgevaar 100%, en dan wil ik haar ook flink neuken! Is er nu niet van gekomen met die geweldige
pzc 69!
Claudia is geen vroege vogel maar begint wel vaak s ochtends al, meestal tot een uur of 17-18. Ze is druk bezet, en werkt vaak op afspraak met haar vaste klanten