Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 (dag) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
379
03/07/21
303
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia is altijd druk bezet. Het is meestal ff zweten om ertussen te komen. Binnen is het een waar feest. Dame neemt altijd de tijd voor je. En voor de juiste prijs is er veel mogelijk. Neuken is zalig en intiem. Pijpen kan ze als de beste. De omgang is altijd grappig en speels. Ik word altijd blij van dr.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
correcte prijs
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een 14-tal dagen geleden een bezoek gebracht aan Claudia. Eén van de weinigen die ik al meermaals heb bezocht. Ik hou teveel van change. Maar Claudia bezoek ik toch elk jaar eens.
Veel moeite om klanten te lokken doet ze niet. Heeft vast cliënteel veronderstel ik.

Geile seks met haar gehad, is van niet veel dingen vies en een bezoek aan haar blijft voor mij altijd memorebel en zij blijft een heet pateeken. Pijpt heel lekker, neukt heel lekker en tijd is voor haar niet echt een issue. Top !
Deze week nog niet in het SKWA kunnen wandelen, maar de week ervoor heb ik ze niet gezien.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze zat gisteren op 35/2.
In de avond heeft ze minder klanten dus ik kon nog eens binnenglippen, iets wat me overdag al lang niet gelukt was. Ondanks dat het al 3-4 jaar geleden was herkende ze me nog.
Alles gaat er van in het begin in een zeer ongedwongen sfeer aan toe, nadat we uitgekleed en gewassen waren pas aan de betaling gekomen. Give me everything you have grapte ze :) Nadat ik haar 100€ had overhandigd begonnen we intens te tongzoenen, en dit bleef nog even doorgaan toen we al op het bed lagen. Nadien zoende ze gans mijn bovenlichaam tot ze uiteindelijk beneden was ;) wat dan volgde was een sensuele pijpbeurt die teder begon waarbij ook de ballen niet vergeten werden en draaide uit op een deepthroat met veel speeksel. Ondertussen op mijn vraag ook even naar 69 gegaan waarbij ik haar ook lekker kon vingeren en zelf bijna een vinger in haar klainste gaatje kreeg :) na een tijdje ging ze weer over tot gewoon pijpen, iets sensueler nu weer. Een dosis poppers en ze trok me heerlijk klaar. Niet aan neuken toegekomen dus, maar het was zo lekker dat ik er zelf niet om gevraagd heb.
Een 10* bezoekje maar ik kan er maar 5 geven :D

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Claudia heb ik begin 2018 een paar keer (overdag) bezocht. Daarna kwam het er niet meer van, want ze was inderdaad vaak bezet. Maar vanmiddag is het erg rustig. Ik loop drie keer door de Schippersstraat en Claudia staat steeds vrij. Ik weet nog dat het goed was, dus ga ik op herhaling. Ze herkent me niet meer, maar na een heerlijke begroetingszoen is de sfeer gelijk als vanouds.

Terwijl ik me uitkleed, wast Claudia zich. Daarna beginnen we staand, met goed lichaamscontact en (tong) zoenen. Als we op bed gaan, doet ze een zwart koordje om m'n ballen om de 'tense' vast te houden. Het werkt ook nog... ;)

Claudia heeft geen haast, ik kan goed aangeven wat ik wil. Als ik op m'n rug ga liggen, schuift ze bovenop me, fijne body-to-body. Even Russisch, wat bij haar een mooi gezicht is. Als vanzelf gaat ze over naar het pijpen (zc), waarbij ze met twee handen in m'n tepels knijpt. Lekkerder kunnen ze het voor mij niet maken. Ze gaat er lang mee door. Tot ik toch een 'position' wil (mc), gewoon normal die uiteraard heerlijk lukt. :D

Leuke en spontane meid, met prachtige ogen. Ze heeft een naambordje.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag gaan ochtendwandelen,rond 11.00. Aardig wat activiteit al, maar sommige favorieten nog afwezig. Opeens verschijnt oude bekende Claudia aan haar deur. Niet lang getwijfeld en naar binnen gegaan. Was minstens 3 jaar geleden maar toen ook al fantastisch!

30min voor €100 geboekt, incl pzc. Staand begonnen met intens tongzoenen. Op bed verder, genoten van haar lichaam, en heerlijk met haar C cups gespeeld, die ondanks de siliconen heerlijk zacht zijn. Vervolgens daalt Claudia af naar beneden, en vergeet daarbij mijn ballen niet. Een heerlijke pzc sessie volgt. Zo goed dat ik na 10min dreig te komen. Net op tijd draaien we de rollen om en bef ik haarVervolgens biedt ze 69 aan, en dat is goddelijk. Ik houd het nog best even vol, maar uiteindelijk moet ik in haar mijn meerdere erkennen, en kom ik flink klaar……in haar mond, en over haar hals, ze glimt behoorlijk :). Ik had dit niet van tevoren afgesproken en verontschuldig me…..niet nodig volgens haar.
Ze heeft geen enkele haast, komt na het wasje lekker bij me liggen, en biedt me tijdens ons leuke gesprek haar borsten en lekkere kontje aan, om mee te spelen. Wat heerlijk relaxed is ze !
Herhalingsgevaar 100%, en dan wil ik haar ook flink neuken! Is er nu niet van gekomen met die geweldige pzc 69!
Claudia is geen vroege vogel maar begint wel vaak s ochtends al, meestal tot een uur of 17-18. Ze is druk bezet, en werkt vaak op afspraak met haar vaste klanten

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
1 van mijn favoriete dames in het SKW. Altijd vriendelijk en zalige sex. Ik zag haar vandaag staan en heb niet getwijfeld. Ze heeft nu een nieuwe coupe (halflang) en het staat haar enorm goed. Ze was weer heel enthousiast. Heerlijk tongzoenen en toen begon ze me te pijpen met overgave die je niet veel tegenkomt. Die geile blik met mijn lul in haar mond .... zalig. Na een tijd knuffelen en tongzoenen ging ze over in standje 69. Haar fris kutje was weer zalig. Toen condoom er rond en kwam ze op me zitten daarna wisselen naar doggy. Om te eindigen rubbertje er af, ik rechtstaand en zij op haar knieetjes op bed. Normaal spuit ik haar borsten onder maar dit keer mocht in haar mondje komen ... Met een smile op mijn gezicht naar huis.

Ze blijft nog steeds top, ook na haar verlof.
Ze pijpt alsof ze al weken geen lul meer gezien heeft. Ze geeft zich volledig tijdens het neuken. Ze sleurt je tot een hoogtepunt terwijl ze met haar tong rond je eikel kronkelt.

Lang geleden dat ik haar nog heb gezien, deze middag zag ik haar toch niet.
Zoals hier al besproken, beetje zot geval , tongzoenen, pzc (bij extra briefje van 50), ik mocht wel nog niet in haar mondje klaarkomen, ondanks wat ik hier las.
Ze is ook een master in deeptroath & ook de ballen worden niet vergeten, gewoon een Pro, geeft ook toe dat ze geniet om mannen hun kop gek te maken: hierdoor is ze idd populair & druk bezet, met gekend kaartje voor de vaak gesloten deur ;-)
Slimme dame ook, heeft schaapjes op het droge, heeft een buitenverblijf in Spanje naar eigen zeggen.

Na enkele bezoekjes is mijn interesse wel wat verminderd ondanks haar PSE , ligt volledig aan mij, ik kan me voorstellen dat ze voor velen de topper van SKW is.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Claudia ook eens bezocht en heb het me zeker niet beklaagd.

Toen ik passeerde kwam er net iemand buiten, me direct omgedraaid en op haar afgestapt. Ze zuchtte even, omdat ze net vrij was en een sigaretje opgestoken had, maar toen ik zei dat ik geen haast had en ze rustig effe haar tijd mocht nemen liet ze me met een glimlach binnen. Ze rookte haar sigaretje achteraan op een koertje verder op en startte een vlot praatje.

100€ afgerekend voor een half uurtje inclusief tongzoenen & pzc.
Ze nam zelf kort een douche en spoelde haar mond, terwijl ik mezelf ook verfriste aan de kraan. Hygiëne zat dus alvast goed.

Op bed begon ze meteen heftig te tongzoenen. Misschien iets te heftig naar mijn smaak, maar ze gaat er in elk geval vol voor. Intussen kan/mag je ze overal aanraken en biedt ze gewillig haar borsten aan. Uiteindelijk zakte ze af tussen mijn benen en begon ze zoals afgesproken zonder condoom aan een heerlijke pijpbeurt. Ook hier ging ze vol voor, alles op en rond werd gretig gelikt en ze nam mijn penis best diep. Na een tijdje draaide ze zich omgekeerd bovenop me, zodat ik haar ook oraal kon verwennen en ook dat liet ze héél vlotjes gebeuren. Ze smaakte ook heerlijk fris en werd lekker vochtig. Dan een condoom aan en kwam ze lekker op me zitten, glijmiddel kwam er niet aan te pas gezien ze lekker vochtig was. Om te finishen geswitcht naar doggy, ze zette zich schrap tegen de muur en liet het héél gewillig gebeuren allemaal. Heerlijk om die ronde billen telkens tegen je aan te voelen en ook de spiegel bood een heerlijk zicht (en dan heb ik het niet zozeer over mezelf :) ).

Nadien nog effe rustig gepraat over bv. haar/mijn tattoos en andere zaken, om uiteindelijk zij weer in de douche en ik aan de wastafel ons te verfrissen. Meer dan geslaagd bezoekje, ik keer zeker nog eens terug.

Fijne dag,
drazz

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag nog eens bij Claudia geweest , te lang niet meer bij haar geweest !! Ik plat op mijn rug en zij boven mijn mondje en haar zo 15/20 min 👅👅👅👅👅👅tot haar sapjes heerlijk vloeiden 😜😜 daarna zij on top en goed klaargekomen! Blijft toch ook nen topper. Ze zit op schipperstraat 22 middelste raam , en geen naamkaartje gezien , maar wie haar kent herkent haar wel😛😛

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dit meisje eindelijk eens bezocht, ze stond bovenaan het lijstje.
Ongelooflijk dat ik hiermee zolang gewacht heb.
Eén van de beste GFE ooit in het SKW, nog voor we aan de lavabo stonden waren we al diep aan het tongzoenen.
Nadat ze me wat had gewassen waar nodig ging ze door haar knietjes om me zalig te beginnen pijpen (PZC)
Dan naar het bed waar het festijn doorging met af en toe een deepthroat erbij op de koop toe.
Nog wat lichte sm erbij op mijn verzoek met wat " smoking and nipple teasing" ...😛
Niettegenstaande niet in supervorm wist ze me constant hard te houden.
Op mijn verzoek niet geneukt maar haar netjes verwittigd en op mijn buik klaargekomen (geen CIM mogelijk)
Achteraf nog een relax babbeltje (spreekt goed Engels met een zalig Oosteuropees accent) en meer dan tevreden naar huis, wordt vervolgd.
Sympathiek , topservice en mooi (vermoed wel dat haar borsten lichtjes zijn bijgewerkt?)
Begrijpelijk dat zij niet dikwijls aan het venster te zien is.
Voor haar fans ze is niet van plan om met deze feestdagen vakantie te nemen.
Met dank aan de vorige recensenten.

Bij mijn weten doet Claudia inderdaad triootjes. Of deed ze in het verleden toch. Of ze goed genoeg met Maya overeen komt om met haar trio te doen durf ik niet te zeggen.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren langs gewandeld ze stond gewoon voor het raam direkt haar naam gevraagd en ja het klopte dus naar boven wat heb ik daar beleeft zeg het beste van het beste 40 minuten binnen geweest mij ziet ze snel terug als ze vrij is natuurlijk zal altijd niet het geluk hebben

Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vele jaren geleden. Het moet voor Corona geweest zijn en nog een paar jaar ervoor Claudia eens bezocht. Ik herinner me dat het Ok was, maar toch ben ik nooit meer terug gegaan.
Maar vermits het aantal fanboys hier aanzienlijk was en ik haar wel leuk vond in haar lange laarzen, toch nog maar eens binnen gestapt voor een pijpbeurt. Ze had het niet bijster druk precies. Ze stond regelmatig voor haar raam.

Het is en blijft een vriendelijke meid. Dat zeker.

De pijpbeurt was goed met zeer leuke aandacht voor de balletjes. Dat is zeker haar sterke punt. Van het eigenlijk pijpen vond ik dat de coördinatie van mond-hand over de eikel iets beter kon. Maar goed.

Ik weet niet meer waarom ik zo lang niet bij haar ben langs geweest. Waarschijnlijk omdat ik het gevoel had, dat ze een beetje een vaste routine heeft en minder verrassend uit de hoek komt. Want de routine was als ik het me goed herinner nog ongeveer hetzelfde als 7-8 jaar geleden.
Een vaste dame zal het niet echt worden. Maar misschien spring ik wel eens regelmatiger binnen voor een pijpbeurt.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Claudia langsgegaan. Achter het venster zat ze op haar gsm. Vond haar niet uitnodigend. Toch haar gaan aanspreken en wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Deepthroat en beffen met haar afgesproken. Eenmaal in de kamer aangekomen begon ze haar intieme delen te wassen. Vervolgens kwam ze voor me staan en begon ze met haar lichaam tegen het mijn aan te wrijven. Ik stond direct paraat. Dan moest ik op het bed gaan liggen en liet ze me met haar lekkere borsten spelen. Vervolgens ging ze over tot het aandoen van de condoom en begon ze te pijpen. Ze begon eerst aan de ballen, zalig! Tijdens het pijpen, ging ze lekker diep. Ik ben niet aan standje 69 geraakt. Nieuwe favoriete dame!

Vandaag (eindelijk) nog eens bij dit schatje geraakt, was veel te lange geleden.
Is qua service mijn favorietje, en blijkbaar ben ik niet alleen.
Ik twijfelde tussen Anais (SS34/3), blond nu , en die blonde op 29/3, ken haar naam niet, volgende keer dus ;).
Over het bezoek is het meeste hier al gezegd.
Wat me het meest bevalt aan Claudia , is dat ze NOOIT een condoom rond je slappe snikkel zal doen.
Opgeilen kan ze als de beste, tongzoenen incluis.
Uiteindelijk lekker klaargekomen in doggy, en met een brede lach weer vertrokken.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Samengevat: TOP GFE :love:

Dame die écht van seks houdt, i.t.t. tot veel andere dvps.
Als dat bij veel andere dvps ook het geval zou zijn, dan zou dit forum (en andere fora over seks) overbodig worden.
Want hoeven we niet 'gewaarschuwd' worden voor dvps waar het helemaal geen feest is...

Claudia is wel niet into kinky stuff / bdsm.
Maar daar zijn in het SKW (en erbuiten) genoeg andere dvps wel voor te vinden.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu dat ik er binnen geweest ben op dit adres merkte ik dat ik ze al meermaals bezocht heb.
Ik weet nu ook terug waarom. Geweldig wijf !

De discussie over haar nationaliteit ? Ik heb het haar gevraagd maar ik kon het niet goed verstaan, ze had vlees in haar mond toen ze antwoordde, maar ik meen iets al Moldavische te hebben verstaan. Niet dat het enig belang heeft.

Ik zag ze tweemaal vrij staan deze namiddag en de tweed keer, ik onmiddellijk naar de deur en binnen. Ze vroeg of ik wel zeker binnen wou komen, want ze deed geen SM zei ze. Daar was ik ook niet naar opzoek, ik wou andere dingen.
Claudia zier er met de jaren beter uit naar mijn smaak. Het meisje is verdwenen, het is een vrouw geworden. Vrouwen horen het meestal niet graag, maar ze is wat zwaarder en forser geworden.
En dat heb ik graag. Ik ben meestal niet zo voor het magere skinny type. Ik vecht graag in dezelfde gewichtsklasse.

In de kamer beiden een wasje gedaan. De betaling geregeld en de wensen ( pijpbeurt, cowgirl &reverse cowgirl en finishen met een handjob) overgemaakt. Zoals op restaurant waren mijn ogen terug groter dan mijn buik. Verder dan de eerste schotel ben ik dan ook niet geraakt.
Ze is voor mij veruit de beste pijpster in het SKW en daarbij die geile blik in haar donkere ogen waarbij ze uitstraalt dat ze koningin van het vagevuur is, een ponny tail waar ik goed kon aan trekken en veel grip op de pik.
Al dat gelik, gesabbel, geslurp aan mijne sjarel en ballen bevielen me zo dat ik er geen moment aan gedacht heb om over te gaan naar fase 2 en 3 van de planning. Na een halfuurtje ontplofte de boel. Gelukkig verwittigde ik haar, gentlemen als ik ben, tijdig .

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren binnen geweest ongeloofelijk 10 minuten gekust al rechtstaande en op bed , borstjes gezogen, 10 minuten gepijpt en 69, 10 minuten geneukt en klaar gekomen, daarna uitgeblazen en geknuffeld dus 40 minuten binnen geweest wat een heerlijke dame zeer verslavend mij ziet ze zeker terug

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Claudia 2x bezocht nu. Heerlijke spontane meid met een grote sexdrive. Ik had al over haar gelezen op dit forum en was al meerdere keren tevergeefs langs gelopen. Enfin, eindelijk beet, twee x achter elkaar. Telkens gekozen voor PZC. Claudia geeft mij een echte GFE waarbij ik vooral het tongzoenen met haar het einde vind, wij houden beiden van lekker wild :)

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk de kans gehad om deze dame een bezoekje te brengen. Wat een pareltje!! 100% herhalingsgevaar…

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Vorige keer was ik gegaan voor Claudia maar uiteindelijk naar laury (vt 15) gegaan. Nu ging ik voor Kristinne (ss23) en bij Claudia belandt. wat een feest . Ik weet nog den eerste keer dat ik ging voor pzc dat ik haar zeker 4 keer heb moeten laten stoppen omdat hij zo gevoelig was uiteindelijk gevraagd om mc verder te gaan anders stond ik na 5 minuten terug buiten. Nu lukt het me veel beter.

Claudia is ook mijn favorietje.
Je kan bij haar terecht voor en rustige of iets stevigere sessie.
Deze week bij haar geweest, was haar eerste klant, en het was SUPER!
Nog niet meegemaakt bij haar, was net als vrijen met je vriendin, zeer sensueel en als je niet beter wist, zou je gezegd hebben dat het ook met gevoel was.
Hopelijk blijft ze nog lang bij ons.

Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eentje dan op speciaal verzoek van @swtdisposition, maar dan wel eentje van ongeveer een jaar geleden, en waarvan we wel duidelijk sterk van mening verschillen.

Claudia is die ene dame die ik in die andere recensie noemde die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft. Had ze haar dag niet, waren mijn verwachtingen te hoog door alle lovende berichten, of een combinatie van beiden. Wie zal het zeggen. Er was geen echte klik in elk geval.

Na 2 of 3 dagen kon ik me, buiten het feit dat ze tongzoende en pijpte zonder condoom, er eigenlijk niet echt meer iets van herinneren, terwijl ik veel andere dates me nog bijna van minuut tot minuut herinner, zelfs dates van een jaar of 10 geleden. Toen drong het pas echt tot me door dat het voor mij helemaal geen geweldige date was. Claudia tongzoende te hard en zonder "gevoel". En haar pijpbeurt was de meest eentonige die ik sinds heel lang gekregen heb. Het was mij ook al direct na aankomst op haar kamer duidelijk dat zij er van uit gaat dat iedereen die haar 100 euro of meer betaalt komt voor tz en pzc. Maar dat geldt niet voor deze jongen. Claudia moet het ook duidelijk van die reputatie hebben, en niet van haar geweldige pijpskills, want die ontbraken duidelijk tijdens mijn bezoek.

Ik ga het geen slechte date noemen, want dat was het ook weer niet, maar meer dan gemiddeld of middelmatig kan ik hem ook weer niet noemen. Als zij niet aan tz en pzc zou doen, zou ik hem zelfs als eentje van 13 in een dozijn willen omschrijven. als Claudia met meer gevoel zou tongzoenen zoals sommige anderen wel doen, en evenveel variatie in het pijpen zou aanbrengen als bvb Anna, Diana, Jasmine of Isabella dan zou het mogelijk voor mij ook een topervaring kunnen zijn, maar dat miste ik dus. Grote kans dus dat er geen herhaling volgt, al mag je nooit nooit zeggen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb mijn schatje vorige week nog eens bezocht. Bezoek haar al meer dan 3 jaar en zit al over de 100 bezoeken. Ze pijpt zo erg lekker en is zo goed in sex, kan niet wachten om er zondag mijn kerstballen te legen 🎅
Nog eentje dan op speciaal verzoek van @swtdisposition, maar dan wel eentje van ongeveer een jaar geleden, en waarvan we wel duidelijk sterk van mening verschillen.

Claudia is die ene dame die ik in die andere recensie noemde die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft. Had ze haar dag niet, waren mijn verwachtingen te hoog door alle lovende berichten, of een combinatie van beiden. Wie zal het zeggen. Er was geen echte klik in elk geval.

Na 2 of 3 dagen kon ik me, buiten het feit dat ze tongzoende en pijpte zonder condoom, er eigenlijk niet echt meer iets van herinneren, terwijl ik veel andere dates me nog bijna van minuut tot minuut herinner, zelfs dates van een jaar of 10 geleden. Toen drong het pas echt tot me door dat het voor mij helemaal geen geweldige date was. Claudia tongzoende te hard en zonder "gevoel". En haar pijpbeurt was de meest eentonige die ik sinds heel lang gekregen heb. Het was mij ook al direct na aankomst op haar kamer duidelijk dat zij er van uit gaat dat iedereen die haar 100 euro of meer betaalt komt voor tz en pzc. Maar dat geldt niet voor deze jongen. Claudia moet het ook duidelijk van die reputatie hebben, en niet van haar geweldige pijpskills, want die ontbraken duidelijk tijdens mijn bezoek.

Ik ga het geen slechte date noemen, want dat was het ook weer niet, maar meer dan gemiddeld of middelmatig kan ik hem ook weer niet noemen. Als zij niet aan tz en pzc zou doen, zou ik hem zelfs als eentje van 13 in een dozijn willen omschrijven. als Claudia met meer gevoel zou tongzoenen zoals sommige anderen wel doen, en evenveel variatie in het pijpen zou aanbrengen als bvb Anna, Diana, Jasmine of Isabella dan zou het mogelijk voor mij ook een topervaring kunnen zijn, maar dat miste ik dus. Grote kans dus dat er geen herhaling volgt, al mag je nooit nooit zeggen.
oei heeft ze in jouw penis gebeten? na 2 jaar geen enkele negatieve review komt er plots, iets vrij ongeloofwaardigs? en je communiceert dit dan als station antwerpen centraal, zoals sommige 'speciale' bepaalde types vrouwen soms communiceren, dat je er niets van begrijpt? dat je de weg helemaal kwijtraakt in station antwerpen en liever een station tielen in de antwerpse kempen wil, dat wel rechtlijnig is?

ik vraag me af hoe pijpen zonder condoom zelfs ooit zo slecht zou kunnen zijn, vind haar er net de beste in, en heb nog nooit geweten dat pzc bij een dame slecht is want ik ga enkel als ik geil genoeg sta.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan