MordFustang
Newbie
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/576974-claribi
- Totale kosten (in euro)
- 100
Een groot drama. De foto's zijn niet van haar, en anders zeker niet van deze eeuw. Een kleine, veel oudere dame dan de advertentie presenteert deed de deur open. Eigenlijk had ik direct rechtsomkeert moeten maken maar ja..
eenmaal in de ontvangstruimte begon ze eigenlijk meteen met klagen. Vooraf besproken dat vingeren en zoenen mogelijk was, maar puntje bij paaltje kon eigenlijk helemaal niks. Ik mocht haar alleen vingeren als ik een condoom zou gebruiken. Heel bijzonder. Ook mocht ik nergens aanzitten en moest het allemaal snel snel.
Tijdens missio zag ik een litteken van een keizersnede die ze denk ik zelf had uitgevoerd. De kers op de taart zeg maar.
Vermijden!! Compleet anders dan de advertentie laat zien.
eenmaal in de ontvangstruimte begon ze eigenlijk meteen met klagen. Vooraf besproken dat vingeren en zoenen mogelijk was, maar puntje bij paaltje kon eigenlijk helemaal niks. Ik mocht haar alleen vingeren als ik een condoom zou gebruiken. Heel bijzonder. Ook mocht ik nergens aanzitten en moest het allemaal snel snel.
Tijdens missio zag ik een litteken van een keizersnede die ze denk ik zelf had uitgevoerd. De kers op de taart zeg maar.
Vermijden!! Compleet anders dan de advertentie laat zien.