Recensie Clara, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geil Konijn

Vaste klant
226
22/04/22
13.074
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostess.php?id=64
Totale kosten (in euro)
90+30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben op basis van de foto's op de site van Soraya's Palace eens langsgegaan bij Clara. Deze is niet dezelfde dame als de Clara die blijkbaar vroeger ook bij dit etablissement werkte (zie ander draadje).
Op de site staat dat Clara 30 is maar daar kan je (zoals in vele gevallen) wel enkele jaartjes bij tellen. Ik schat haar eind 30 begin 40 (maar ben niet zo goed in leeftijd inschatten ;-). De foto's op de site dateren ook al van enkele jaren geleden, naar mijn inzicht. Clara ziet er best wel goed uit: een Braziliaanse met een slank kontje en een bijgewerkte D-cup (voelen wel hard aan). Ze is spontaan en goedlachs wat toch altijd mooi meegenomen is. Ze spreekt Engels.
Op de kamer heb ik betaald en gelijk gevraagd of ze extra's aanbood. Voor 30 euro extra pijpt ze tot het eind met CIM.
Ze kust/tongzoent lekker en trekt daar flink wat tijd voor uit. Pijpen doet ze goed en besteedt ook de nodige aandacht aan de ballen. Ook likt ze graag aan je tepels als je daar op reageert. Tijdens het pijpen, laat ze zich goed vingeren, maar haar kontgaatje is een no-go. Met haar borsten mag je ook leuk spelen: geen opmerkingen over gevoelige tepels of zo ;-). Na een jasje aangetrokken te hebben, begon het echte werk: cowgirl en daarna bood ze me doggy aan. Ze laat je flink doorneuken in dit standje. Daarna in missio verder gegaan en tenslotte gevraagd om een reverse cowgirl, maar ze had gisteren haar knie bezeerd en dus lukte dat niet (ze probeerde wel). Dan oraal laten afwerken en lekker in haar mondje gekomen.
Daarna de tijd volgemaakt met een leuk gesprek tijdens de massage.
Al bij al een positieve ervaring, maar ik miste een beetje extra beleving bij haar. Vandaar geen topscore.
 
Terug
Bovenaan Onderaan