- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Tijdje terug nog eens naar Wommelgem afgezakt bij Private Girls en voor Clara gekozen.
Mooie verschijning met voor de liefhebbers een prachtige natuurlijke boezem (D cup), fysiek echt wel mijn ding.
Wasje vooraf gebeurt door de dame zelf, altijd een pluspunt.
Had zin in een voorspel maar het zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond en zonder veel overgave. Eigenlijk gaf ze zonder woorden aan dat ze niet graag kust. Dat tongkussen niet mogelijk is heb ik wel alle begrip voor.
Dan maar over tot het orale werk en dat was best ok, vrij lange en goede pijpbeurt was het beste van de sessie (PZC)
Wat me wel wat stoorde is dat ze constant van die kunstmatige kreungeluidjes maakte, ook tijdens het beffen terwijl je merkt dat ze "faked"
Zoiets is waarschijnlijk bedoeld om op te winden maar het heeft op mij een tegengesteld effect.
Had ook de indruk dat ze constant de tijd in het oog hield. Die werd redelijk gerespecteerd maar het halfuur toch niet volgemaakt.
Ondanks haar mooie verschijning toch wat gemengde gevoelens, op de website staat bij haar foto's specialiteit GFE maar dat was het niet.
Door het orale gedeelte wil ik haar wel een voldoende geven maar had er zeker geen "klik" mee.
Herhalingsgevaar weinig waarschijnlijk.
Mooie verschijning met voor de liefhebbers een prachtige natuurlijke boezem (D cup), fysiek echt wel mijn ding.
Wasje vooraf gebeurt door de dame zelf, altijd een pluspunt.
Had zin in een voorspel maar het zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond en zonder veel overgave. Eigenlijk gaf ze zonder woorden aan dat ze niet graag kust. Dat tongkussen niet mogelijk is heb ik wel alle begrip voor.
Dan maar over tot het orale werk en dat was best ok, vrij lange en goede pijpbeurt was het beste van de sessie (PZC)
Wat me wel wat stoorde is dat ze constant van die kunstmatige kreungeluidjes maakte, ook tijdens het beffen terwijl je merkt dat ze "faked"
Zoiets is waarschijnlijk bedoeld om op te winden maar het heeft op mij een tegengesteld effect.
Had ook de indruk dat ze constant de tijd in het oog hield. Die werd redelijk gerespecteerd maar het halfuur toch niet volgemaakt.
Ondanks haar mooie verschijning toch wat gemengde gevoelens, op de website staat bij haar foto's specialiteit GFE maar dat was het niet.
Door het orale gedeelte wil ik haar wel een voldoende geven maar had er zeker geen "klik" mee.
Herhalingsgevaar weinig waarschijnlijk.
Clara | Private Girls | Every day Sexy girls & Wild and hot Ero-massages
Clara 27jaar 170m 58 kg D cup naturel half lang blond haar Belgisch meisje Taal:eng Specialiteit:Massage GFE
www.private-girls.be
Sexy Clara nieuw Jane
Sensueel streel ik je met mijn lichaam, prikkelend naar de lust.genietend stem ik met jou naar het hoogtepunt, verlossend van de lust. Ik
old.redlights.be
Laatst bewerkt: