- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perfect-girlfriend-experience-suck-deepthoath.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze dame bezocht in Maasmechelen
www.redlights.be
Braziliaanse dame van 26, met rood haar, blauwe ogen dat trok wel mijn aandacht. Foto's komen wel goed overeen.
Heeft volgens mij (recent?) borst correctie laten doen, ik zag littekens, verder niet naar gevraagd.
Wel leuke, aardige, knappe dame met mooie benen en een behoorlijk grote kont. Rood haar dus. Goed verzorgd en fris.
De sex dan, was wel aardig PZC zat inbegrepen bij het uurtje. Af en toe een beetje ruw. PZC was redelijk, maar niet al te lang. Mag voor mij langer.
Verder 2 standjes gedaan, af en toe dus een beetje ruw. Niet het idee dat ze heel veel ervaring heeft in sex. Zoenen was niet heel intens.
Wel de tijd volgemaakt en nog wat gepraat. In ieder geval wel gewoon het uurtje volgemaakt dat is in ieder geval positief al was het geen 60 minuten sex.
Voor zover ik begrepen had zou ze nu 3 maanden in Belgie verblijven.
Ik wil het zeker nog wel een keer proberen.

Perfect girlfriend experience, suck deepthoath.
Hello my love my name is Clara? I am a young Argentine with green eyes and red hair, my pictures are real and my service are the best, im

Braziliaanse dame van 26, met rood haar, blauwe ogen dat trok wel mijn aandacht. Foto's komen wel goed overeen.
Heeft volgens mij (recent?) borst correctie laten doen, ik zag littekens, verder niet naar gevraagd.
Wel leuke, aardige, knappe dame met mooie benen en een behoorlijk grote kont. Rood haar dus. Goed verzorgd en fris.
De sex dan, was wel aardig PZC zat inbegrepen bij het uurtje. Af en toe een beetje ruw. PZC was redelijk, maar niet al te lang. Mag voor mij langer.
Verder 2 standjes gedaan, af en toe dus een beetje ruw. Niet het idee dat ze heel veel ervaring heeft in sex. Zoenen was niet heel intens.
Wel de tijd volgemaakt en nog wat gepraat. In ieder geval wel gewoon het uurtje volgemaakt dat is in ieder geval positief al was het geen 60 minuten sex.
Voor zover ik begrepen had zou ze nu 3 maanden in Belgie verblijven.
Ik wil het zeker nog wel een keer proberen.