Recensie Clara, Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SonnyRocket

Newbie
24
12/07/22
20
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/clara-fullfill.html
Totale kosten (in euro)
60
Initieel had ik afgesproken met een dame uit Kortrijk 'Blond Skinny' (is hier al op dit forum besproken). We spraken een tijdstip en locatie af. 10 minuutjes voor de afspraak stuurde ze mij dat ze plots wegmoest. Haar vriendin, die bij haar woont was wel nog beschikbaar. Ze stuurde mij een foto van haar vriendin en ik herkende die vanuit de advertentie Clara Cim.

Ik besloot de date te laten doorgaan, ik was nu toch in de buurt en niet zoveel tijd over om nog iets anders te zoeken.

Zij ontvangt aan de rand van Kortrijk omgeving Appel in een appartementje op het gelijkvloers. Je staat in een portaal rechtover een pitta/taco zaak waarvan de blik van de uitbater al doet vermoeden dat hij weet wat je er komt doen. Maar goed, je staat daar dan toch...

Het meisje zelf is wel een mooie verschijningen. Ik schrok wel want ze is echt wel klein, amper 1.5m. Maar wel een lekker lijf! Ik schat ze rond de 23/24 jaar.

Ik vermoed dat haar vriendin, die ik eerder geboekt had, haar heeft moeten wakker maken, niettegenstaande het al 15u in de namiddag was. Want het meisje stond voortdurend te geeuwen. Ik mocht me omkleden en op het bed gaan liggen. Condoomje er rond en tactisch plaatsnemen om te pijpen zodat ik niet aan haar kon. Toen ik vroeg om haar wat te draaien kwam ze wel met haar foef boven mijn gezicht zodat ik lekker met haar mooi foefje kon spelen. Beffen doe ik zoiezo niet bij die dames uit veiligheidsoverwegingen. Vervolgens draaide ze haar om met haar kont omhoog en mocht ik haar doggy nemen. Weinig meewerking van de dame zelf maar wel een fantastisch zicht als je fan bent van het Zuiderse type dame. Strakke foef waardoor ik het in dat standje ook afgewerkt heb.

Korte date van 15', en achteraf gezien maar goed ook, want langer ging verloren tijd zijn.

Mooi meisje met een prachtig lichaam, en ideaal om es snel uw zaad kwijt te raken zonder al te veel GFE.

Initieel had ik afgesproken met een dame uit Kortrijk 'Blond Skinny' (is hier al op dit forum besproken). We spraken een tijdstip en locatie af. 10 minuutjes voor de afspraak stuurde ze mij dat ze plots wegmoest. Haar vriendin, die bij haar woont was wel nog beschikbaar. Ze stuurde mij een foto van haar vriendin en ik herkende die vanuit de advertentie Clara Cim.

Ik besloot de date te laten doorgaan, ik was nu toch in de buurt en niet zoveel tijd over om nog iets anders te zoeken.

Zij ontvangt aan de rand van Kortrijk omgeving Appel in een appartementje op het gelijkvloers. Je staat in een portaal rechtover een pitta/taco zaak waarvan de blik van de uitbater al doet vermoeden dat hij weet wat je er komt doen. Maar goed, je staat daar dan toch...

Het meisje zelf is wel een mooie verschijningen. Ik schrok wel want ze is echt wel klein, amper 1.5m. Maar wel een lekker lijf! Ik schat ze rond de 23/24 jaar.

Ik vermoed dat haar vriendin, die ik eerder geboekt had, haar heeft moeten wakker maken, niettegenstaande het al 15u in de namiddag was. Want het meisje stond voortdurend te geeuwen. Ik mocht me omkleden en op het bed gaan liggen. Condoomje er rond en tactisch plaatsnemen om te pijpen zodat ik niet aan haar kon. Toen ik vroeg om haar wat te draaien kwam ze wel met haar foef boven mijn gezicht zodat ik lekker met haar mooi foefje kon spelen. Beffen doe ik zoiezo niet bij die dames uit veiligheidsoverwegingen. Vervolgens draaide ze haar om met haar kont omhoog en mocht ik haar doggy nemen. Weinig meewerking van de dame zelf maar wel een fantastisch zicht als je fan bent van het Zuiderse type dame. Strakke foef waardoor ik het in dat standje ook afgewerkt heb.

Korte date van 15', en achteraf gezien maar goed ook, want langer ging verloren tijd zijn.

Mooi meisje met een prachtig lichaam, en ideaal om es snel uw zaad kwijt te raken zonder al te veel GFE.
Was haar blowjob goed? Zuigt ze hard?

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
70€
Ik heb me vorige maand laten afzuigen bij Clara in Kortrijk. Tjah, het is wat grof om het zo te zeggen maar dat was wel exact wat ze deed. Ik werd binnengeloodsd in een aftands appartementje waar een deur verder nog iemand anders een massage aan het krijgen was en moest muisstil zijn. Dat was minder leuk maar Clara is mooi en miniklein en dat maakt al eens wat goed. Ik gaf ze 70€ voor de meest rechttoe rechtane zuigbeurt ooit.

Zoals ik al eerder vermeldde heb ik op zich niks tegen een afwerk-DVP zelfs als de sfeer erg zakelijk blijft. Ik haat het als ze beginnen vragen naar 'cum now baby' maar verder moet het voor mij niet supersfeervol zijn. Ik heb die dag meestal al aardig wat moeten smsen met DVP's dus dan heeft er zich door de gezonde zenuwen al wat opgehoopt in m'n balzak: dat moet gelost worden, dus niet te veel talmen en doe maar op. Wel dat deed ze, die Clara.

Haar ongelooflijk geringe grootte zorgde ervoor dat ik me een halve Mandingo voelde toen ze als een verlegen eekhoorntje aan m'n eikel begon te knabbelen. Dit ging eventjes door en de geluiden die ik noodgedwongen begon te maken wilde ze duidelijk niet aanmoedigen. Tjah, als ik daar in de kamer ernaast een massage lag te krijgen zou ik ook geen kreun- en smakgeluiden willen horen dus we deden alles erg stilletjes. Het zabberen ging over op heftig op en neer gaan en na een tijdje gutste het eruit recht in haar mond. Contain the load, heet dat dan, wat ze deed. Ze bleef nog wat doorzuigen terwijl ik m'n best deed om de klant ernaast niet te storen, hah.

Haar techniek is redelijk beperkt voor zoveer ik weet. Haar uiterlijk is mooi maar niet overweldigend. Haar kleine lichaamsbouw daarentegen is echt een groot voordeel. Ik denk eraan om af en toe terug naar Kortrijk te treinen gewoon om 1 of 2x in haar mondje te gaan spuiten. Dat zou begot minder kosten dan dat 1x in 't stad te laten doen.

Terug
Bovenaan Onderaan