Recensie Claire, Utrecht 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richard49

Wandelaar
99
28/11/22
47
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-pijpbeurt_6901115
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke dame die het echt met plezier doet.
Slikt alles netjes door
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-pijpbeurt_6901115
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag ook bij deze dame geweest. Komt haar afspreken na en ontvangt in haar nette woning. Helaas vond ik haar niet zo aantrekkelijk waardoor het even duurde voordat ik klaarkwam. Als het zover is slikt ze braaf alles door. Ook is ze naar wens top-less en mag je haar grote borsten aanraken. Ze is erg aardig en vraagt ook hoe jij er het liefste bij zit of ligt. Voor mij echter geen herhalingwegvaar, maar leuke eenmalige beleveni.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-pijpbeurt_6901115
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week een half uurtje bij Claire geweest in Utrecht. Was goed !
Claire is een beetje mollig, als je daar niet van houdt wordt het lastig.
Ze is heel vriendelijk, lief zelfs. Ze ontvangt thuis op een mini flatje op de 3e etage. Bij aankomst in de straat krijg je het nummer.
Claire heeft ook nog een "normale" baan ernaast dus een afspraak een beetje vooruit plannen.
De date:
Ze vraagt of je op de bank of staand gepijpt wil worden. Staand vond ik wel eens leuk 🤗
Ze vraagt of je haar topless wilt. Jep !
Pijpen zonder condoom is 50 euro. Slikken erbij voor een tientje extra.
Ze slikt het door of ze een hap van haar vla neemt.. Heerlijk. 😍
Haar pijptechnieken mogen nog wel wat verbeterd worden, alhoewel het al wel een goede 7 was, met iets meer afwisseling zou ze hoger scoren.
Al met al een leuke date.
 
Helaas een negatieve ervaring met Claire. Vanmorgen een afspraak gemaakt voor vanavond 19 uur en afgesproken dat ik een bericht stuur als ik bij station Lunetten sta. Bericht gestuurd maar geen reactie. Net na 20 uur een kort berichtje dat ze met spoed met haar dochter naar de huisartsenpost moest. Ik vind het maar vreemd. Mag toch niet hopen dat de dochter in huis aanwezig is als ze mannen ontvangt. En als de dochter bij haar ex is dan vind het raar om als andere ouder dan naar de HAP te gaan.
 
Helaas een negatieve ervaring met Claire. Vanmorgen een afspraak gemaakt voor vanavond 19 uur en afgesproken dat ik een bericht stuur als ik bij station Lunetten sta. Bericht gestuurd maar geen reactie. Net na 20 uur een kort berichtje dat ze met spoed met haar dochter naar de huisartsenpost moest. Ik vind het maar vreemd. Mag toch niet hopen dat de dochter in huis aanwezig is als ze mannen ontvangt. En als de dochter bij haar ex is dan vind het raar om als andere ouder dan naar de HAP te gaan.
Je hebt zelf zeker geen kinderen? Het lijkt mij niet meer dan logisch dat haar kind belangrijker is dan jouw pijpbeurt!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-pijpbeurt_6901115
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Je hebt zelf zeker geen kinderen? Het lijkt mij niet meer dan logisch dat haar kind belangrijker is dan jouw pijpbeurt!
Ik vraag mij alleen af of ze echt wel kinderen heeft, tuurlijk zijn kinderen belangrijker dan mijn pijpbeurt. Maar ik vind het raar dat je een afspraak maakt en misschien dat er kinderen in de buurt zijn of de kinderen zijn bij je ex en je haalt ze dan op om naar de HAP te gaan. Hierin zat mijn verwondering.

Nieuwe ronden, nieuwe kansen. We hebben mail adressen uitgewisseld en gaan een nieuwe afspraak maken. Dus geen gekloot meer met de Sexjobs berichten service.

De aanhouder wint. Uiteindelijk is het gelukt om contact te leggen per e-mail en ging het nu goed met de afspraak. Aardige dame die een prima blojwjob geeft en alles netjes doorslikt. Gekozen voor een topless blowjob, lekker het gevoel van haar borsten tegen mijn benen.
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen goede ervaring met Claire. Hadden maandag een afspraak gemaakt voor vandaag om 11 uur. Helaas werd deze afgezegd vroeg in de ochtend door de dame in kwestie maar ze zou wel in de middag na 14uur kunnen.

Dus gelijk afgesproken om 14uur. Adres gekregen en huisnummer zou ik daar krijgen als ik liet weten als ik er was.

Was netjes om 5 voor 14u aanwezig en om 14 uur een mail gestuurd om aan te geven dat ik er ben en graag haar huisnummer zou willen ontvangen. Vanaf dat moment geen enkele reactie meer en om 14:30uur vertrokken.

Tot op heden geen mail van haar ontvangen met excuses of dergelijke. Ze gaat op mijn zwarte lijst.

Dan maar morgen lekker naar Sandra in Houten.
 
Ik deel deze ervaring, afgelopen vrijdag had ik een afspraak staan en deze werd afgezegd omdat er wat tussen was gekomen. Ik zij kan gebeuren maar kan je dan zaterdag. Ja geen probleem afspraak staat vast. Helaas voor vertrek werd de afspraak weer afgezegd. Ik denk niet dat ik haar nog eens een berichtje stuur.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-pijpbeurt_6901115
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend een afspraak gemaakt met Claire voor vanmiddag.
Het eerste deel van de communcatie verliep via sexjobs-berichten, aan het eind per e-mail.
Ik kreeg het huisnummer toen ik mij in de straat had gemeld, en ze liet me binnen.

Voor mij een nieuwe ervaring, thuisontvangst zonder intiem, dat geeft een andere sfeer bij binnenkomst. Kan het niet goed uitleggen.
Je verwacht dan geen voorspel dus doet gewoon je broek en onderbroek uit en daar sta je dan.
Of zij ook wat uit moest doen ? Nou graag. Dat werd topless.
Ze heeft een lief gezicht en is ook erg lief. Haar borsten vond ik mooi.Natuurlijke pracht.
Ja, dan ga je gewoon zitten en begint ze.

Dat deed ze goed en ik werd goed hard. Onderwijl aan haar borsten gezeten.
Wanneer ik goed gepijpt ben dan voel ik de rest van de dag nog de herinnering er aan. Alsof ze nog bezig is.
Dit is toch een van de kostbaarste geschenken die een vrouw een man kan geven.

Voor een eerste keer een goed resultaat, zo vaak komt het voor dat ik niet eens hard word.
Alleen het klaarkomen heb ik met de hand gedaan, spelend met haar borsten.

Ik kom zeker terug, bedankt Claire.
 
Jammer, ik denk dat "Bliksem" mij voor was. Gisteren had ik contact met haar om een afspraak te maken. Ik vroeg of ik dat gelijk kon doen, of dat ze liever een uur van te voren een maitlje krijgt dat ik wil langskomen. Dat mocht allebei zei ze.
Ze was vandaag vanaf 13:00 uur beschikbaar zei ze gisteren.
Dus ik mailde haar om 12:30 uur, dat ik om 13:30 uur langs wilde komen. Pas een paar uur later kreeg ik een bericht terug dat ze niet thuis was, en in het weekend niet 's avonds afspreekt.
Dus waarschijnlijk was "Bliksem" mij voor. 😆
Jammer, andere keer meer geluk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan