Hier alle ervaringen en oproepen ivm Blue Vision in Schelle
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengeen idee, was er niet naar op zoekEn wat was de gemiddelde leeftijd van die mannen daar?
dat als hetero man begrijp ik, herkenbaarIk kom er wel eens met een vriendin, maar meestal is dat dan om snel een spannend moment te beleven zoals een bukkake.
Nu dat lukt niet altijd want sommige mannen snappen niet wat bukakke is en willen dan meer of staan wat rond te dolen.
Ik voel me zelf niet altijd op mijn gemak als hetero man.
Jadat als hetero man begrijp ik, herkenbaar
doen jullie de bukakke ook met pijpen erbij als opwarming?
dat klinkt wel lekker ... laat eens weten in PM als je nog eens gaat met haar
Ik dacht daar kommen ze met zijn alle nu juist voor. Of vergis ik mij dan?Was er wat interactie tussen de mannen en de aanwezige koppeltjes?
Valt mee. Er was nog wel een klein uurtje actie en het is niet stil gevallen. Maar er was ook niet heel veel volk. De swing waarin een van de dames haar had gelegd werkte eigenlijk wat tegen, ik heb er zelf weinig ervaring mee dus kan moeilijk uitleggen maar denk dat de swing van Blue Vision niet bepaald professioneel is als een swing in pakweg Club Divine in Brecht of Gewoon In roosendaal in Roosendaal (de enige plekken waar ik al vrouwen geneukt heb weten worden in een swing). Ik denk ook dat er veel bi-mannen aanwezig waren die eigenlijk alles al verschoten hadden en niet bepaald een vrouw nog konden bekoren om het zo te zeggen. Ikzelf ben anti-condoom dus ik neuk zoinzo nooit geen vrouwen op een "one night stand". Maar de dames hebben hier en daar nog wel wat sperma gekregen. Denk ik. Eentje van de twee het mijne op haar kutje.Was er wat interactie tussen de mannen en de aanwezige koppeltjes?
Ik ben er niet geraakt … hoe was het? Voof herhaling vatbaar?Voor 99% staat het vast dat wij 2 koppels langs komen rond na 20u
1 gouden regel dat je wel proper gewassen en gestreken bent...
Er staat letterlijk boven u een kort antwoord op uw eerste vraag.Ik ben er niet geraakt … hoe was het? Voof herhaling vatbaar?
Je bent niet bi of je bent niet gay of je voelt je echt niet aangetrokken tot mannen. Maar schrijven over "bi en homo toestanden" komt nogal denigrerend over. Het gaat hier over de geaardheid van mensen, seksuele voorkeuren. Daar kies je niet voor.zelf heb ik weinig met bi en homo toestanden