- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cindy-ontvangt-te-lokeren-aan-goedkope-prijsjes.html
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Recent ook nog eens geweest.
Voor mij is het een leuke dame qua uitzicht, heerlijk bruingebrand.
Ontvangst met een drankje en drong aan op een wasje, ook al was ik al fris. Bovendien ging ik voor foot fetish, dus beetje overdreven om te blijven aandringen op een wasbeurt, maar goed...
Rollenspel blijft lastig voor haar, ze deed bijwijle wel moeite, maar het was het toch niet.
Ook veel geneuzel over niet spuiten op haar tapijt, wat me heel erg stoorde.
Maar bovenal: de date duurde maar drie kwartier, maximum.
Toen ik haar erop aansprak en vroeg of ik nog een keer kon klaarkomen, werd gezegd dat het uur erop zat.
Daarbij laat ze buiten beschouwing dat we eerst op de bank zaten met een drankje en bovendien had ze de gevraagde outfit niet aan. Die dus eerst nog aangetrokken, wat nog wat voeten in de aarde had.
Dan kan je wel "goedkope prijsjes" hanteren, maar ik raad dus af een uur te nemen.
OP voorhand ook erg onduidelijk over welk uur. Je moet de dag zelf bellen om te bevestigen en ze had zelf geen idee meer welk uur ze had doorgegeven. Zeker vijf keer zat ze ernaast, al stuurde ik haar bij. Dus opletten bij het maken van een afspraak.
Voor mij is het een leuke dame qua uitzicht, heerlijk bruingebrand.
Ontvangst met een drankje en drong aan op een wasje, ook al was ik al fris. Bovendien ging ik voor foot fetish, dus beetje overdreven om te blijven aandringen op een wasbeurt, maar goed...
Rollenspel blijft lastig voor haar, ze deed bijwijle wel moeite, maar het was het toch niet.
Ook veel geneuzel over niet spuiten op haar tapijt, wat me heel erg stoorde.
Maar bovenal: de date duurde maar drie kwartier, maximum.
Toen ik haar erop aansprak en vroeg of ik nog een keer kon klaarkomen, werd gezegd dat het uur erop zat.
Daarbij laat ze buiten beschouwing dat we eerst op de bank zaten met een drankje en bovendien had ze de gevraagde outfit niet aan. Die dus eerst nog aangetrokken, wat nog wat voeten in de aarde had.
Dan kan je wel "goedkope prijsjes" hanteren, maar ik raad dus af een uur te nemen.
OP voorhand ook erg onduidelijk over welk uur. Je moet de dag zelf bellen om te bevestigen en ze had zelf geen idee meer welk uur ze had doorgegeven. Zeker vijf keer zat ze ernaast, al stuurde ik haar bij. Dus opletten bij het maken van een afspraak.