Cindy/Famke, pdate.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar jij bent hier bekend mee? Ik voel er weinig voor om
Vooraf te betalen eigenlijk. Ik bedoel hoe betrouwbaar is het. Daarbij kreeg ik de link die erbij zat niet eens geopend en waarom is dit een bol.com
Kaart eigenlijk.
Vaak gaan oplichters betalingen aanvraarden in de vorm van giftcards (hier nu bol.com) omdat deze moeilijker te traceren zijn dan bv een bankoverschrijving. Ze gaan dan de codes van die giftcards doorverkopen op andere sites waar ze zo aan hun geld komen

Vaak gaan oplichters betalingen aanvraarden in de vorm van giftcards (hier nu bol.com) omdat deze moeilijker te traceren zijn dan bv een bankoverschrijving. Ze gaan dan de codes van die giftcards doorverkopen op andere sites waar ze zo aan hun geld komen
Niet alleen Bol.com, nog veel meer zoals Zalando, Media Markt of voor de PS5

Na controle van de gemelde advertentie hebben we besloten dat deze advertentie niet door de beugel kan. De advertentie werd verwijderd en de account van de adverteerder werd eveneens afgesloten.
Helemaal goed ,echter stond madame weer 10x op jullie site met de Artiesten naam Cindy .
Is nu verwijderd en madame is niet bereikbaar op haar nummer ,alhoewel ze meerdere nummers gebruikt.
weer actief

Ze is verwijderd sinds vandaag.

Ik ga ook nog wel eens over de grens kijken en op kinky.nl lijken ze toch minder last te hebben van dit soort wederkerende valse profielen dan op redlights. Betere veiligheidsmethode geïmplementeerd? Is bij RL idd dweilen met de kraan open, ik kan elke week wel een hoop profielen rapporteren vanwege oplichting, gebruik van valse foto's of bedreigingen (waarbij die laatste nog het minst vaak worden geblokkeerd omdat het "jouw woord tegen het hare" is).

Wel wel wel.. ik ben daar dus gisteren ingetrapt.. had ik beter moeten weten toen ik de link naar Bol.com kreeg.

Adres gekregen, daar naartoe geweest op het afgesproken uur en wat blijkt? Geen gehoor, en geblokkeerd op whatsapp.

Had ik eerder beseft dat ik best eens dubbelcheck, had ik waarschijnlijk een leukere avond gehad met iemand anders.

Ach ik tracht nu ook de omgeving Oostende wat in de gaten te houden als die advertentie weer opduikt.

(Pas gisteren een account aangemaakt hier, wijsheid komt na harde lessen)

Wel wel wel.. ik ben daar dus gisteren ingetrapt.. had ik beter moeten weten toen ik de link naar Bol.com kreeg.

Adres gekregen, daar naartoe geweest op het afgesproken uur en wat blijkt? Geen gehoor, en geblokkeerd op whatsapp.

Had ik eerder beseft dat ik best eens dubbelcheck, had ik waarschijnlijk een leukere avond gehad met iemand anders.

Ach ik tracht nu ook de omgeving Oostende wat in de gaten te houden als die advertentie weer opduikt.

(Pas gisteren een account aangemaakt hier, wijsheid komt na harde lessen)
Man, man

1: er is hier op dit forum al meerdere keren beklag over gedaan tot in het oneindige toe.

2: hoe dom kan je zijn om op voorhand te betalen, ook al is het Boll.com

3: denk in het vervolg met je verstand in plaats van met je speelgoed.

4: hoop dat je geleerd bent?

Man, man

1: er is hier op dit forum al meerdere keren beklag over gedaan tot in het oneindige toe.

2: hoe dom kan je zijn om op voorhand te betalen, ook al is het Boll.com

3: denk in het vervolg met je verstand in plaats van met je speelgoed.

4: hoop dat je geleerd bent?

Jij je nooit ergens aan mispakt dan?

Was de eerste keer dat ik privé ontvangst deed, en ik wist tot gisteren niet van deze site en bijhorende forums.

Het was pas daarna dat ik wat ben beginnen opzoeken en hierop uitkwam. Ik heb alleszins mijn les geleerd.

Maar je hebt wel gelijk dat ik gisteren beter met men verstand had nagedacht en niet met mijn speelgoed.

Telkens iemand hier wordt opgelicht wordt er door reaguurders met de wijsheid in pacht gereageerd met "had je maar moeten weten lul!! ben je achterlijk fzo?! losers worden genaaid!!!"

Zou fijn zijn om daarmee te kappen en die energie voortaan aan te wenden om onze hobby veiliger te maken. Ik blijf erbij dat een beetje webmaster dit soort dingen echt wel kan blokkeren en RL hier (te) weinig mee doet.

Telkens iemand hier wordt opgelicht wordt er door reaguurders met de wijsheid in pacht gereageerd met "had je maar moeten weten lul!! ben je achterlijk fzo?! losers worden genaaid!!!"

Zou fijn zijn om daarmee te kappen en die energie voortaan aan te wenden om onze hobby veiliger te maken. Ik blijf erbij dat een beetje webmaster dit soort dingen echt wel kan blokkeren en RL hier (te) weinig mee doet.
Euhhh, lul, genaaid en achterlijk dat zijn mijn woorden niet hoor.
En de wijsheid heb ik al zeker niet in pacht ...

Hoe dat het komt dat deze advertentie (soms weg en dan ineens weer terug weliswaar met zogoed als dezelfde foto's) blijft tevoorschijn komen is me een raadsel.
Volledig blokkeren is blijkbaar moeilijk ...

Het is niet de verantwoording van RL als jij of een ander besluit toch vooruit te blijven betalen. Zeker met vage betaalmiddelen. Er wordt ook veel phishing gepoogd - naar adverteerders toe die het telnr van een adverteerder willen veranderen.

Echter denk ik wel dat AI in de toekomst enorme uitkomst kan bieden in dit soort zaken.

- Detectie van fictieve of gestolen foto's
- Spam netwerk(en) van oplichters in kaart brengen en blokkeren
- Advertenties op manueele invoer, is ff lastig voor nieuwelingen maar als je staat dan sta je.

Kwaliteit kan zoveel beter - maar het is duur om daar 24/7 personeel voor te moeten hebben.

Ik heb deze weer gemeld
Ik denk dat we niet de enige zijn.
95% van de keren dat ik dat profiel zie meld ik het bij RL.
Het valt me op dat deze meer vanaf zondagmiddag begint te adverteren t.o.v. ervoor was het al van vrijdagavond.

Natuurlijk nu met het verlengde weekend zijnhl het ook geen dommeriken he. Ze weten heel goed wanneer er naar de meldingen bij RL gekeken word en er naar gehandeld word.
Dus daar profiteren ze natuurlijk gretig van.

Terug
Bovenaan Onderaan